Mette A.

Maven...

16 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg er omkring 8 uger henne nu og man kan stadig ikke se på mig at jeg er gravid. Jeg glæder mig sådan til at maven begynder at bule og man kan se det på mig! :gravid Hvor langt henne var I før man begyndte at kunne se det på jer?

Mvh en utålmodig gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var også utålmodig :)

Du kan se min maveudvikling her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var omk. uge 14-15 før jeg så gravid ud og ikke bare buttet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er MEGET forskelligt hvornår man kan se noget og hvor hurtigt den vokser! Det er en af de ting jeg har lært indtil nu ;)

Jeg var tydeligt vokset da jeg var 10+, men jeg så mest bare stadig små-tyk ud :rolleyes Jeg begyndte at se gravid ud omkring uge 15. Du kan se min udviking HER

Siden det sidste billede er der nu næsten gået 3 uger og der er sket rigtig meget siden! :o Der kommer nyt billede fra 20+0 på lørdag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan her mellem uge 13-15 synes jeg virkelig der er sket noget... Folk er begyndt at kommentere at det kan ses nu. Det er dog stadig ikke så vildt at folk på gaden ville gætte hvad der var i gærde.. tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med min den første var jeg i uge 23-25 før du kunne se noget men det kom næsten over natten griner.

Denne gang kunne man næsten se en mave før jeg havde tisset på testen :whistling Jeg var ikke mere end uger 14 før folk spurgte mig :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En veninde har også fortalt mig at hendes mave voksede meget hurtigere ved hendes anden graviditet. Da dette er min første bliver jeg vist bare nød til at væbne mig med tålmodighed :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kunne allerede se det i uge 9 ved mig, men folk begyndte først for alvor at spørge til min graviditet, da jeg var i uge 20 - så der kunne man rigtig se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er også nu her at man kan begynde at se at jeg er gravid... Jeg synes selv jeg ser småtyk ud, men der er nogen som spørg mig af, så det må jo betyde jeg ser gravid ud og ikke tyk :)

Men synes også der er gået lang tid... Men lige pludselig var den der bare den lille bule... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring uge 16 begyndte den at bule ;)

Den her gang bullede den nærmest før jeg testede positiv og det er til trods for jeg lige er blevet normal vægtigt :o havde regnet med der gik laaaang tid denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener at man kunne se det på mig omkring uge 17 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig kunne man se det allerede i uge 8 <_< Men jeg endte også med at have flodhestestørrelse. Og jeg synes bestemt ikke det var en fordel at man kunne se det så tidligt, jeg kunne godt have ventet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.

Jeg tror det kommer helt an på hvor lille man er i størrelsen eller hvor stor man er i størrelsen.

For jeg vil da sige jeg er i uge 29 nu. og jeg har først kunne begynde at se maven kommer frem da jeg var i uge 25 tror jeg. Jeg vil os sige at det der med at havde den gravide mave det savner jeg os at skal komme. Men jeg ved jo ikke om den kommer, det må jeg da håbe den gør. :loveshower

knus janni

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i uge 7 imorgen, og det kan allerede ses lidt. For andre ser jeg nok bare tyk ud ;-) Glæder mig til det bliver en 'rigtig' mave istedet for.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lige knap 6 uger henne og kan snart ikke passe mine bukser blink.gif 1 mdr. mere så tror jeg det kniber.. Men det er jo så også anden gang.. Der siger de jo man bliver hurtigt stor - men det er nok ikke alle det gælder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-)

Er gravid for anden gang.

Jeg er knap 6 uger henne og kan ikke skjule det for mine kollegaer mere...

(og det er ikke kun pga de mange bræk ture til toilettet)

Men der er kommet en fin MEGET TYDELIG bule på min mave.

De siger der er fordi at der har "boet en derinde før" så kroppen reagerer hurtigt på

hormoner osv, men er også meget oppustet!!!!!

Første gang kunne der ses en bule da jeg var ca 14 uger henne.

Tillykke til jer alle :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER