TroldeMor

Sookie......!

8 indlæg i dette emne

Jeg mener at kunne huske at du ved flere lejligheder har nævnt, at du havde vænnet Cloe til at blive kørt i søvn i barnevognen.... Og at du ikke ville lave samme fejl med Jamie.

Passer det for mig at det er dig?

Hvis ikke må du undskylde :whistling

Hvis det er dig, så ville jeg lige høre hvordan du så får Jamie til at sove? Jeg har nemlig fået vænnet Marlon til at hvis han vågner midt i en lur (hvilket han gør stort set hver gang) så skal han køres med for at falde i søvn igen.... Somme tider kan det tage rigtig lang tid! Når jeg putter ham, kører jeg frem og tilbage med vognen 5 min. indtil han sover.

Måske er det for sent at ændre på noget med ham nu? Men jeg tænker bare også på når det bliver efterår og vinter.... Så kan vi jo ikke så godt køre rundt med ham udenfor dagen lang <_<

Har du en gylden løsning ;) :goodluck

(og er der andre der kan hjælpe, tager jeg imod med kyshånd!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne dele ud af mine erfaringer :) For jeg hoppede lige direkte i samme fælde da Mille var baby :rolleyes :rolleyes Og for det ikke skal være løgn var jeg meget tæt på at gøre det med Sofia også :) Det er bare SÅ hyggeligt at gå en lang tur med barnevognen i øjeblikket og det er sten sikkert hun falder i søvn hver gang, men det er lige så sikkert at hun vågner så snart vognen holder stille :badgirl

Så jeg vidste med mig selv at det bare var et spørgsmål om tid, før vi var i samme båd som med Mille dengang..

Så hvis hun vågner midt i en lur tager jeg hende op og leger med hende, pusler hende og giver hende lidt mere at spise og så er hun lige til at lægge i hendes egen seng igen.. Alt dette tager måske ca 20-30 minutter... Vi har så sat hendes uro over hendes tremmeseng, så hun kan ligge og lytte og kigge på den og den har virkelig hjulpet helt enormt meget og hun falder i søvn hver gang.. For med bare 5 minutters leg og en flaske gør hende træt igen..Efterfølgende sover hun mellem 3 og 4 timer :)

Jeg håber mine råd kan hjælpe lidt på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undskyld, troldemor - har først lige set dette.

Det er bare den ondeste cirkel at komme i, for ja det er ikke sjovt

at trave rundt med en barnevogn i sne og slud, for at de kan sove i en halv time - vågne

og skal køres rundt med igen.

Jeg tror bestemt ikke at det er for sent at vænne ham til det, men

det kommer måske til at koste lidt tåre.

Jeg putter Jamie i barnevognen og stiller ham ud i garagen, hvor der er knap så meget lys og træk.

han sover så i løbet af 5 min.

Måske kunne du prøve at finde et bestemt sted, hvor han skal stå - hver gang.

Det kan give mere tryghed at se på det samme hver gang man skal sove.

og så kan du de første gange, stå og vugge lidt med barnevognen på stedet.

Når det virker, så kan du nøjes med at gøre det, når han brokker sig.

og når det fungerer, så prøv at stil dig lidt væk fra barnevognen, så han ikke kan se dig.

Sådan ville jeg ihvertfald prøve at gøre det.

og så lade være med at snakke til ham, kun give ham sutten, hvis han taber den.

Han kommer måske til at blive lidt ked i starten, men efter en lille uge, så vil jeg tro at den er der. han skal bare vænne sig til det.

hvis ikke du vænner han til det nu, så vil det blive sådan til han skal i Dp, hvor det så er hende der skal stå med det. og det er heller ikke sjovt at tænke på at deres forhold skal starte med skrig og skrål i barnevognen.

sådan var det med chloe i vs, og det var så hårdt at tænke på at de bare satte hende ud og lod hende skrige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det Troldemor ? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det Troldemor ? :unsure

Jeg er super glad for begge jeres svar.... Og jeg lover at skrive lidt mere snarest muligt..... Når der lige bliver en ledig stund ;)

Tusind tak! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er super glad for begge jeres svar.... Og jeg lover at skrive lidt mere snarest muligt..... Når der lige bliver en ledig stund ;)

Tusind tak! :kram2

årh hvor jeg kender det :rolleyes

så er det ikke lige bk man hælder mest til.

- sidder selv med en sur dreng lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skylder vist en opdatering her :whistling

Jeg har forsøg med alle de gode råd..... Men desværre bliver det bare værre og værre...... :rolleyes

Lyspunktet er at jeg efterhånden kan stille ham uden at køre når han lige er blevet puttet :loveshower Men han vågner stadig hver eneste gang, efter 1/2 time / 3 kvarter..... Og så tager det en evighed at få ham til at sove igen..... Og jeg skal ligesom gøre mere og mere for at få ham til at falde til ro ("bumpe" med barnevognen når jeg kører, køre på grus osv.) Han ligger hovedet til siden, ned i sin nusseklud, gnider sig i øjnene og er tydeligt træt.... Men vil bare ikke overgive sig. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom lige forbi og vil ikke smutte igen uden lige at skrive i tråden.

Jeg står nemlig med PRÆCIS samme problem, har sågar ammet ham i søvn i vores seng for at få ham til at sove <_< og diverse hovsaløsninger, men alligevel nytter det ikke, det er virkelig en sjældenthed han i barnevognen sover ret meget længere end til man sætter vognen. Jeg ved også at når han kommer i DP så kører hun jo ikke lige rundt med dem for at få dem til at sove, så vil virkelig gerne det bliver bedre inden da!

Ligenu er han ved at lære at sove i egen seng, og det går faktisk rigtig godt, så måske spørgsmålet bare er at jeg prøver det samme med BV. Han er heller ikke en der bare giver op, selvom han er meget træt. Men på en uge har han da to aftener bare pludret sig selv i søvn i sengen hvor han kun har klynket hvis han har tabt sutten :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER