42 indlæg i dette emne

I dag er det store sprøjtedag :lol Jeg har været ude og fjerne nogle jordbærplanter, der groede ind til os fra naboen. Hjørnet under Tildes vindue var blevet et helt vildnis og det giver bare gode betingelser for edderkopperne :wacko Så nu hvor det er væk, skal der sprøjtes og så skal alt bare holdes nede og så håber vi, at vi kan holde bestanden lidt nede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

oh my god hvor er i ramt. men tænker, at om ikke det er godt for noget? og så tænker jeg

edderkopper = ingen fluer, da de spiser dem.

frøer= ingen dræbersnegle, da de spiser dem.

biller = pas den har jeg ikke et bud på

naboens kat= hmmm naboen :D

Hvis det så bare var sådan :rolleyes

Fluer har vi rigtig mange af - måske vi bare har dovne edderkopper :D Herude er de også så store at jeg er sikker på, at de er på steorider :lol Så måske de slet ikke er interesseret i fluer :D Men men desværre står vores skaraldespand foran hoveddøren (så langt væk som muligt) men desværre meget tæt på køkkenvinduet. Vi har to vinduer i køkkenet, så vi holder det lukket der er tættest på skraldespanden, men de kommer alligevel ind <_<

Frøen bor under skraldespanden, så det er på den forkerte side i forhold til haven, så den er heller ikke til nogen hjælp :D

Katten er tilgivet og er sød igen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lyder som om i er voldsomt ramt af edderkopper og andre dyr.. *gyser ved tanken*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor er det vildt det du finder dig i... seriøst overvejer i ikke at flytte for real ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

var der ikke noget med, at frøen havde formeret sig ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej puha! Jeg var sku smuttet for længst! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej smukke tildesmor, du har vundet guldkarameller, det gad jeg godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at jeg har sprøjtet med Trinol 810 mod myrer som vi i ti år har været under angreb af, har det virkelig mindsket kryb af alle andre slags. Myrer har vi ikke en enste af i huset mere til trods for at vi ellers flere gange om dagen har skullet fjerne 100 vis.

Hurra for Trinol 810.

Måske det kan hjælpe jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som om i er voldsomt ramt af edderkopper og andre dyr.. *gyser ved tanken*

Det er vi også bare :wacko

ej hvor er det vildt det du finder dig i... seriøst overvejer i ikke at flytte for real ?

Hvis bare vi kunne, så kunne man ikke se min røv for bare skosåler :D

var der ikke noget med, at frøen havde formeret sig ??

Jo da vi har 4 nu :lol

Ej puha! Jeg var sku smuttet for længst! :rolleyes

Har truet med, at flytte hjem til mine forældre, men de vil ikke have mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at jeg har sprøjtet med Trinol 810 mod myrer som vi i ti år har været under angreb af, har det virkelig mindsket kryb af alle andre slags. Myrer har vi ikke en enste af i huset mere til trods for at vi ellers flere gange om dagen har skullet fjerne 100 vis.

Hurra for Trinol 810.

Måske det kan hjælpe jer?

Vi har haft sprøjtet med noget og er sikker på, at det var det ;) Og det hjalp også og vi har ikke haft ret mange indefor ;) Nu sprøjter vi med noget andet, men det er ligesom at der bare er så mange nu, at vi bare ikke kan følge med :blink Vi fjerne spind flere gange om dagen, men de kommer lige så hurtigt igen :( Jeg har også fjernet en del reder, men det føles som en ulige kamp, men vi kæmper videre :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg søger STADIG efter bolig til jer her i området ;) og jobs til dig.... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var læææææææææææææææææææææææænge smuttet :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var læææææææææææææææææææææææænge smuttet :whistling

Når jeg finder dem i soveværelset eller har en oplevelse som denne klikkelik så er jeg bestemt også klar til, at flytte på stedet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg finder dem i soveværelset eller har en oplevelse som denne klikkelik så er jeg bestemt også klar til, at flytte på stedet :D

ej puha, det kunne jeg ikke holde til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej puha, det kunne jeg ikke holde til.

Efter jeg trådte på edderkoppen er jeg blevet temmelig paranoid :lol Jeg går ikke ind i soveværelset, uden at have tændt lyset først :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter jeg trådte på edderkoppen er jeg blevet temmelig paranoid :lol Jeg går ikke ind i soveværelset, uden at have tændt lyset først :D

Det forstår jeg godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER