Unknown

Slettes

10 indlæg i dette emne

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror umiddelbart ikke der er noget at være nervøs for. Så længe det er brunligt, tyder det på at det er gammelt blod. Hvis det begynder at være frisk blod og du får ondt skal du være opmærksom :)

Tillykke med graviditeten :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går ikke udfra det ville hjælpe at tage en test? for selvom det kunne være begyndelsen på at noget var gået galt, ville der vel gå nogle dage før testen stoppede med at vise positiv ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej testen vil ikke give dig noget brugbart resultat. Jeg har altså haft en dag eller to med brunligt udflåd, og jeg er stadig gravid.. Hvis det forsætter ville jeg kontakte lægen, men det er ikke akut når det ikke gør ondt. Tror alligevel ikke de kan give dig et klart svar når du ikke er længere henne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det desværre ikke :( Det kan være ubetydeligt, men kan desværre også være betydeligt.

Jeg tror jeg selv ville kontakte lægen. Jeg ville nok ikke få ro før jeg vidste hvordan det hele stod til. Men det kommer jo selvfølgelig lidt an på hvor langt henne du er, om de altså kan se noget eller ej. Og så krydser jeg selvfølgelig for at der ikke er noget galt og at den lille sidder fast derinde :goodluck :goodluck Min søster blødte ret voldsomt to gange under sin graviditet og min nevø har det super og er netop blevet 10 mdr.

Jeg vil ligeledes sende dig et kram, for det er aldrig sjovt at blive så forskrækket :( Det er rigtig væmmeligt :kram2 :kram2

Håber at du får vished og at alt er som det skal :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar.

Jeg kom til at tænke på jeg også havde lidt BU 1 uge inden jeg testede positiv, der tænkte man jo bare ikke over det da jeg ikke vidste jeg var gravid.

Der er stadigvæk lidt, men det er kun når jeg tørre mig så satser på det ikke er noget.

Her til aften er jeg begyndt at få ondt i nederste del af maven, men det er mere somom min krop arbejder end direkte smerter.

Jeg havde 1. menstruationsdag d 23/6 og testede postitv 27/7 så aner ikke hvor langt henne jeg er (dette er mit første barn så det hele er ret nyt)

Jeg skal først til lægen d 18/8 og tiden dertil kan kun gå for langsomt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er enig med Loneb. Brunligt udflåd er ikke helt unormalt og når det samtidigt er så lidt som du beskriver, så lyder det ikke umiddelbart ildevarslende... :goodluck

.... MEN jeg er hverken læge eller videnskabsmand. Hvis du er det mindste utrygt ved situationen synes jeg du skal kontakte lægen. Det er ikke engang sikkert de vil se dig, men det kan være de kan give dig lidt ro.. :rolleyes

Håber alt er som det skal være.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov forresten.. Stort tillykke med graviditeten.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge min lille regning er du i dag 5+6 og hele 6 uger henne i morgen :loveshower

Jeg synes det er super at du tager det stille og roligt :kram2 Det er nok ingenting. Men eftersom du stadig har lidt, synes jeg altså du skal kontakte lægen med henblik på en scanning. Du er så langt henne nu, at de kan se hjerteblink på den lille og se om alt ser ok ud, foreløbig. Det ville jeg i hvert fald gøre, hvis det var mig.

:goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først og fremmest tillykke med graviditeten!! :) Nu er det ikke for at være en lyseslukker over for de andres svar herinde for jeg håber virkelig det bedste for dig!! Men for næsten to år siden havde jeg en spontan abort omkring 10. Uge og den startede altså med lidt brunligt udflåd i et par dage inden jeg rigtig tabte barnet, og jeg havde OVERHOVEDET INGEN smerter under hele forløbet. Det var selvfølgelig væmmeligt med alt det blod, men der var altså ingen smerter. Nu er jeg heldigvis gravid igen i 13. Uge og har de fantastisk.. Men altså hvis jeg var dig ville jeg få det undersøgt, også selvom (som jeg håber for dig) at det ikke er noget og du behøves ik ringe til dit lægehus.. Jeg tog kontakt til vagtlægen og fik en hurtig tid til scanning hvor de ku se at fosteret havde været dødt i nogle uger!! Men held og lykke med det hele !!! Stine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER