Ezri

Jeg tør næsten ikke...

19 indlæg i dette emne

Jeg har egentlig undgået at komme herind. Her på det sidste har jeg følt rigtig mange symptomer. Men jeg tør simpelthen ikke at tro på det. Hvad er "rigtige" symptomer, og hvad er noget jeg bilder mig selv ind?

- Jeg har fået temmelig ømme brystvorter, og det har jeg aldrig fået før. Og jeg synes egentlig også, at de er blevet lidt større?

- Jeg det helt vildt varmt for tiden. Men det kan jo også være på grund af varmen....

- Jeg føler mig mere træt, og falder meget hurtigere i søvn. Det plejer jeg ikke at gøre. Men det kan jo også bare være fordi jeg står tidligere op (bliver vækket af håndværkere i nabogården)

- Jeg synes jeg har lidt kvalme noget gange. Men det kan jo også bare være noget jeg bilder mig selv ind...

- Jeg synes hele tiden at mit underliv "murer" men det kan jo også være fordi jeg er opmærksom på det hele tiden...

IIIHHHHH!!! Jeg er så forvirret! Jeg synes godt at det MEGET snart må blive på tirsdag, så jeg kan få min menses eller en positiv test!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh spændende!!!!

Man kan jo sagtens "give sig selv" symptomer, men jeg håber da rigtig meget at det ikke er tilfældet!!! :goodluck :bd :goodluck :bd :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå du er forvirret <_< -men håber der er en godt grund til dine symptomer :goodluck

Bliver spændene at følge med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke. Bliver spændende at se på tirsdag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, hvor er det spændende :-) Pøj, pøj. Men lad mig tilføje - du siger, du har det varmt. Men øh.. det har da ikke været særlig varmt her på det sidste? ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende at se, hvad der sker på tirsdag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende!!! :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o :o :o

SPÆNDENDE, NINA! :glad

Jeg havde det også mega varmt og det er egentlig ikke rigtig holdt op igen :)

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Det bliver rigtig spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger... icon_hug.gif

Jeg er godt nok også spændt! blink.gif Det ene sekund tror jeg, at jeg er gravid, og det næste tror jeg ikke at jeg er det. Jeg kan slet ikke finde ud af at tolke min krops signaler mere.

- Jeg har rigtig meget halsbrand for tiden.

- Mine brystvorter er stadig meget ømme. I morges havde jeg overbevist mig selv om, at de var blevet mørkere og hev b223.gif frem og bad min mand om at vurdere det. Han grinte bare og gav mig et kys og sagde "Nej, det er de ikke skat" Hmm...

- Jeg synes stadigvæk at jeg har kvalme. Men det kan også stamme fra tanken om, at jeg måske er gravid og skal være mor om 9 måneder huh.gif

- Jeg går oftere på toilet end jeg plejer... Men det kan jo også skyldes, at jeg drikker mere vand på grund af varmen...

Jeg er virkelig forvirret lige nu. Jeg går hele tiden og kigger efter tegn, men overbeviser så mig selv om, at det ikke er et tegn på graviditet. Jeg har en fornemmelse af, at jeg er gravid, men jeg har aldrig før oplevet at mine "fornemmelser" har været rigtige... Så æige nu er jeg i syv sind...

Det må MEGET gerne snart blive tirsdag morgen, så jeg kan få lidt afklaring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok som om du har mange symptomer. Det er altså virkelig spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende :)

Jeg går selv rundt med nogle af de samme symptomer og HÅBER også rigtig meget men tror alligevel ikke rigtig på det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih, hvor jeg altså håber på dine vejne!! :)

Du har ikke været fristet til at snydeteste en lille bitte smule? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... dry.gif

Jeg tror ikke på den længere. Jeg har snydetestet to gange nu, og de har begge to været totalt negative. Ikke med den mindste smule håb. Jeg har heller ikke så ondt i mine brystvorter mere og jeg har haft hovedpine i dag. Det plejer jeg altid at have, inden jeg får min menses. Så den går jeg bare og venter på nu..

Næste cyklus, vil jeg ignorere alle symptomer og kun tage udebleven menses som et tegn på, at jeg måske skal teste...

Ihh... Jeg har det lidt som om jeg er "the girl who cried WOOLF!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Øv bøv! (Håber altså, at du bliver overrasket alligevel)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede at være pigen der råbte ulv flere gange - det er virkelig svært at lade være! :rolleyes

Faktisk, så var det først i den cyklus hvor jeg IKKE troede på den var der, at den var der. Det er da typisk <_<

Jeg håber snart det lykkes for Jer! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså Nina :kram2

De fleste af os har vist prøvet at forsøge at analysere vores krops signaler i håb om, at man var gravid.... Jeg har i hvert fald :( Desværre måtte jeg drage samme erfaring som dig... og er begyndt at undlade at teste medmindre mens udebliver - dog ved jeg ikke om den holder i denne cyklus :unsure :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER