Mullemor

En undercover

9 indlæg i dette emne

Jeg har til daglig en alm. profil herinde, men ønsker ikke at familie og venner skal snage i vores spænde forsøg, så derfor denne undercover-prifil.

Er gift og har et barn i forvejen fra 07. Vi startede op med at smide p-pillerne i august men indtil videre er der intet sket :( og det gør mig ret mismodig - især fordi det skete i 1. cyklus med vores første barn.

Derudover svinger jeg meget i "lysten" til at få en mere - nogle dage glæder jeg mig, andre dage får jeg kolde fødder.

Har aldrig været god til nye ting og forandringer i mit liv og tror lidt det er tankerne om forandringer, at vi ved hvad vi har og ikke hvad vi får, der skræmmer mig.

Har de sidste måneder talt dage ved ÆL, haft uregelmæssige mens og håbet håbet håbet uden resultat. Har testet hver måned og blevet lige skuffet hver gang.

I denne omgang har jeg helt glemt at kigge datoer og bare hygget når lysten var der, og nu går jeg igen og venter.

Bliver forvirret af disse modstridende følelser i mit hoved :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram

Det kan være en lang ventetid, den gang med Nadja startede vi med at prøve april-maj og blev gravid i februar..

Kender godt det med kolde fødder.. men bare rolig når først den er der vil du elske det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held & lykke :)

Håber snart der er bid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have :)

Da vi fik vores første gik det også over al forventning med det hele og jeg knus-elsker bare den unge så meget, at jeg er helt bange for at der ikke er plads til en til.

Pt. går jeg rundt med små-niveri og er tung i underlivet, men det har jeg haft op til flere uger de måneder vi har været i gang, så tror snart ikke på noget mere.

Sikke hvor jeg piver, når man tænker på andre der venter i flere år, men i mit hoved fylder det altså enormt meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først får du lige et stort :kram

Vi har også prøvet siden august (har ingen børn endnu). Jeg synes, at selvom man siger til sig selv, at det måske ikke sker med det samme, så er det sgu svært ikke at tænke på!

For mit eget vedkommende går det meget på, om vi overhovedet kan blive gravide på naturlig måde. Selvom de fleste jo godt kan, så hører man om MANGE der ikke kan - både her på forum og andre steder.

Jeg tror det er naturligt at bekymre sig, også selvom man ikke "bør" - det kan man jo også læse i mange tråde her på BK.

Held og lykke med projektet - jeg er sikker på, at der er endnu en lille guldklump til Jer snart :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får lige en stor :kram2

Det lykkes for os i 5. cyklus, og nu vil jeg bare gerne forbi den 12. uge så jeg kan få lidt mere vished!!!

Jeg vil da gerne indrømme at jeg har tænkt meget over for og imod at skulle have den lille spirer nu til sommer, men som ordsproget siger (nogenlunde) "man bliver aldrig klar, før man står i det"!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sender lige et :kram og håb om at der snart er gevindst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ligesom dig. Jeg får også kolde fødder nogengange. Men jeg ved jeg ville fortryde hvis ikke jeg prøvede på at få en mere.

held og lykke :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ønsker didg meget held og lykke med projekt lillebrøster :) :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER