Guest

Take That

8 indlæg i dette emne

Jeg så lige i go´ sommer Danmark, at Robbie i Hamburg sendte de danske fans en hilsen, om at bede pressen i DK F*CK THEMSELF

Og så havde de kokken, som skulle havde tilberedt den hummer, som skulle havde givet Robbie den maveonde, som skulle være grunden til aflysningen af koncerten. Og den havde været til undersøgelse - eller resterne af den, og den er frikendt, der er intet i den, som skulle kunne give mave onde....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er videoklippet:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja pressen er sk* belastende ind imellem - er glad for, at jeg ikke er kendt og skal have dem rendende i hælene :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men jeg syntes virkelig pressen er gået over gevind i denne sag. Syntes seriøst de skal tage og klappe i nu.

Det var den første koncert (i følge det jeg har fået at vide) at de har aflyst, hvorfor skulle de så bare lige pludselig gøre det uden noget videre? Jeg tror virkelig på at Robbie har været syg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det som jeg synes er værst, er at godmorgen DK tager kokken ind, og sige, som han gør. Hvorfor ikke bare lade den ligge???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i Hamburg den aften skulle ha set dem i parken men var en af de skuffede ;) tror simpelhen også han har været syg og tog hatten af for det han sagde. Kan fuldt ud forstå ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i Hamburg den aften skulle ha set dem i parken men var en af de skuffede ;) tror simpelhen også han har været syg og tog hatten af for det han sagde. Kan fuldt ud forstå ham :)

kan kun sige ditto (mangler den der ditto smiley) til det hele. og det var en fed fed aften og kan sagtens forstå at rob er træt af den danske presse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig - lad det dog ligge <_<

Han er cool nok Robbie :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER