Guest

Er grædefærdig

13 indlæg i dette emne

Jeg fik for ca. 2 uger lavet akrylnegle, mens jeg var i England. I dag vil jeg så have dem af, og jeg gik fint i gang med neglelakfjerner, vatrondeller, sølvpapir og en træpind, men jeg kan bare ikke få neglene af. Jo, overfladen kan jeg godt, men nu sidder jeg så tilbage med 6 fingre med ødelagte negle, hvor jeg bare ikke kan få resten af. Hvad skal jeg gøre?

Er virkelig grædefærdig, specielt fordi det jo gøre vildt ondt.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Neej hvor super træls :( Jeg aner dog ikke hvad du skal gøre, har aldrig selv prøvet det..

Men held og lykke med det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neej hvor super træls :( Jeg aner dog ikke hvad du skal gøre, har aldrig selv prøvet det..

Men held og lykke med det!

Det er det nemlig. :( Overvejer rigtig meget om jeg skal have fat på en professionel til at redde resten..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det nemlig. :( Overvejer rigtig meget om jeg skal have fat på en professionel til at redde resten..

Det kunne være at det var det der skulle til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det nemlig. :( Overvejer rigtig meget om jeg skal have fat på en professionel til at redde resten..

En proff. vil nok være en god ide... Man må ALDRIG flå - rive - løfte i neglene med redskaber.

En proff vil sætte dig med fingrene i "acetone" bad - hvilket jeg personligt ikke syntes er særlig rart...

Men en fil er nok din aller aller bedste ven i denne situation..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En professionel sætter dine negle i acetonebad, som før beskrevet. Herefter løsner specielt tipperne sig. De kan fjernes lidt efter lidt. Herefter filer de med specielle file, indtil den kunstige negl er helt væk. En meget langsommelig proces.

Jeg ville forsøge med et acetonebad selv først og hvis det ikke gik ville jeg søge professionel hjælp. Du må IKKE selv file neglene, da men risikere at skade neglene så det gør herre nas! :)

Fik du ingen vejledning fra salonen af?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En professionel sætter dine negle i acetonebad, som før beskrevet. Herefter løsner specielt tipperne sig. De kan fjernes lidt efter lidt. Herefter filer de med specielle file, indtil den kunstige negl er helt væk. En meget langsommelig proces.

Jeg ville forsøge med et acetonebad selv først og hvis det ikke gik ville jeg søge professionel hjælp. Du må IKKE selv file neglene, da men risikere at skade neglene så det gør herre nas! :)

Fik du ingen vejledning fra salonen af?

Det gjorde de overhovedet ikke. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik for ca. 2 uger lavet akrylnegle, mens jeg var i England. I dag vil jeg så have dem af, og jeg gik fint i gang med neglelakfjerner, vatrondeller, sølvpapir og en træpind, men jeg kan bare ikke få neglene af. Jo, overfladen kan jeg godt, men nu sidder jeg så tilbage med 6 fingre med ødelagte negle, hvor jeg bare ikke kan få resten af. Hvad skal jeg gøre?

Er virkelig grædefærdig, specielt fordi det jo gøre vildt ondt.. :(

har fået lavet det 2 gange og skal aldrig mere have lavet akrylnegle igen,oplevede det samme og så lignede mine negle (som ellers er helt normale) bare L*** i rigtig rigtig lang tid efter.... kan desværre ikke komme med nogle gode råd... :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har fået lavet det 2 gange og skal aldrig mere have lavet akrylnegle igen,oplevede det samme og så lignede mine negle (som ellers er helt normale) bare L*** i rigtig rigtig lang tid efter.... kan desværre ikke komme med nogle gode råd... :goodluck

Jeg har det på samme måde efter at have haft gelenegle én gang. Aldrig aldrig mere. Efterhånden som geleneglene røg af gjorde mine egne negle SÅ ondt. De var så ømme at vandet fra brusehovedets gjorde ondt når jeg vaskede hår, det gjorde ondt når je stak hånden ned i min taske og neglestrøg mod taskens kant - for seeeeven da.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ingen gode råd, men føler med dig og tilslutter mig alle jer, der aldrig vil have akryl eller gelenegle igen!

Fik de fiiiiiiiiineste gelenegle til vores bryllup, og jeg fortryder ikke. For de var virkelig smukke. Men jeg skal ALDRIG have det igen. Det tog 2 timer på salon at få dem af, og det gjorde ondt, og mine negle ligner L*** nu og jeg kan ikke engang tage en ørering ud, mine negle er simpelthen for flossede og bløde LANGT ned af neglen. :(

Kan man sige "god bedring"? :) :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min negledame fjerner dem med en elekttrisk fil hver gang jeg skal have lavet nye (hver 4 uge) det tager 10 min og mine egne ser fine ud underneden, så se om du kan finde en der har sådan en, ellers sæt dig med dem i acetone med et håndklæde over så du ikke indsnuser dampene og sid med det en time eller to og nuller dem imens, det burde få det af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det synd for dig. :-(

Jeg har aldrig fået lavet negle men håber virkelig du finder en der kan hjælpe dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har uddannelsen som negleteknikker ( bare for sjov i min fritid ) men jeg forstår overhovedet ikke hvorfor man går igang medat forsøge at tage dem af før de er vokset et stykke ud.

Samt jeg overhovedet ikke forstår den klinik du fik dem på ikke ar givetdig noget vejledning.

Jeg tager neglene af med en elektrisk fil, og de rester som er tilbage bruger jeg en fil.

Hvis folkvol have dem helt af lukker jeg porene på neglen med et meget tyndt lag gele, da de egne negle er meget skrøbelig og der er risiko for at der kan komme svamp i negele.

Og derefter kan vedkommende selv ligge nyt lak når det er nødvendigt så neglene stille og roligt vokse ud uden slitage på dem. Og så bliver de så fine som før :-) :balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER