Posted July 25, 2011 Nu skal vi have barnedåb om små 2 uger. Flere har spurgt efter ønsker. Det er barn nr. 3, så vi mangler jo ikke en masse. Så er der nogen der har gode ideer til gaveønsker? Jeg har selv tænkt på følgende: Sølvflag (som jeg ved vi får - så ikke et godt ønske til resterende gæster :rolleyes ) Fotoalbum med sølvramme Penge til fotograf Tallerken i stål Tøj En bog?? Nogen der har gode ideer?? (Har Halfdans abc og godnathistorier, HC Andersen) Håber der er nogen der har nogle gode ideer :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2011 Kan godt se at det kan være svært, når den lille måske kan arve ting fra sine ældre søskende og at I har det nødvendige babyudstyr... Bestiksæt med motiv Klatremus og de andre dyr i Hakkebakkeskoven (Bog) kan vist også fås en CD med de mange sange på Måske noget legetøj (LEGO, Fisher Price mv.) Gavekort til BR, Babysam osv. Måske en sangbog "De små synger" Sparebøsse - Chanti har mange søde her Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2011 Jeg kan da lige smide vores ønskeseddel ind.... Nogle af tingene har i nok i forvejen, men måske der var en ny idé :) Ønskeseddel til barnedåb: Høj stol (trip trap) Rejseseng Børnebestik Stort billede/plakat til mit værelse Gavekort til planteskole - til eget træ i haven Fødselsdagsflag med navn og fødselsdato Astrid Lindgren bøger Lamaze legetøj Gavekort til baby- fotograf Bogstaver/navneskilt "Marlon" til døren på mit værelse Cd (og Mp3) afspiller til værelset "Åh Abe" cd-box Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2011 Lige et forslag mere, fordi jeg altid selv har været vild med bamser :) Bamse med navn Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2011 Du må gerne få vores.. Måske der kan hentes inspiration :) Voksi pose, farve 'Bonsai Grey' Sommerdyne til Voksi Bæreplade til Voksi Tripp Trapp højstol, farve 'valnød' Bøjle til Tripp Trapp højstol Autostol (+9kg) Sandkasse m. låg ’BoBles’ tumledyr og møbler Børne(sølv/stål)bestik (+penge til gravering) Bordflag fra Piet Hein (+penge til gravering) Smykker Bøger (Gode gamle eventyr fx. H.C.Andersens samlede) ShuffleBOOK (http://shufflebook.dk/) Lækkert juniorsengetøj Forsølvning af første sut (eller penge hertil) Højdemåler til at hænge på væggen CD afspiller til eget værelse Pool/Bassin til haven (gerne min. 5000L) Gavekort til ’Name It’ Gavekort til ’Kære Børn’ Gavekort til ’H&M’ Gavekort til Filiokus.dk Penge til børneopsparing Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 25, 2011 Jeg tænker klart de der bObles :D , dem ville vi i hvertfald ønske os... Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 29, 2011 Vi har lige været til barne dåb, og de havde ønsket sig: en årlig oplevelse mellem dåbsbarnet og giveren bObles fotograf besøg gibs eller sølv afstøbning af barnets fod eller hånd Share this post Link to post Share on other sites