MissingLink

Hvornår køber I flyverdragter og vintergarderobe?

41 indlæg i dette emne

Kan se at de første flyverdragter allerede er på trapperne nu :blink

Synes det er SÅ vildt at man skal være i SÅ god tid :blink

Kan huske det sidste efterår også, hvor f.eks. vinterstøvler næsten var umulige at få i bestemte størrelser, hvis man ikke havde været tidligt ude <_<

Hvornår begynder I at købe vinterudstyr?? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syntes også det er så vildt :blink

Jeg købte flyverdragt og hue til Tilde i mandags ;) Vinterstøvler bliver lige så snart, at "sutter der dutter" får dem hjem ;) Sidste år var jeg nemlig sent ude og måtte nøjes - selvom jeg ikke selv mente det var sent - og det vil jeg bare ikke igen i år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes også det er så vildt :blink

Jeg købte flyverdragt og hue til Tilde i mandags ;) Vinterstøvler bliver lige så snart, at "sutter der dutter" får dem hjem ;) Sidste år var jeg nemlig sent ude og måtte nøjes - selvom jeg ikke selv mente det var sent - og det vil jeg bare ikke igen i år ;)

Ja, det var nemlig vildt sidste år! Jeg var dog så ultra-heldig, at jeg sidst på sommeren faldt over et "lagersalg" af Bundgaard Tex støvler. Købte en hel stak til meget reduceret pris. Støvlerne var bare SÅ gode, og jeg tror Isabella skal have de samme eller noget der minder meget om igen i år. Men jeg er jo nok ikke så heldig at rende ind i samme fantastiske tilbud i år ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var nemlig vildt sidste år! Jeg var dog så ultra-heldig, at jeg sidst på sommeren faldt over et "lagersalg" af Bundgaard Tex støvler. Købte en hel stak til meget reduceret pris. Støvlerne var bare SÅ gode, og jeg tror Isabella skal have de samme eller noget der minder meget om igen i år. Men jeg er jo nok ikke så heldig at rende ind i samme fantastiske tilbud i år ;)

Nej man er sjældent så heldig to gang i træk ;) Tilde havde nogle ECCO støvler og de var også rigtig gode, dog var velcro lukningen på dem noget l*rt <_< Så tror også jeg skal kigge efter nogle andre, men også derfor at jeg vil være hurtigt ude i år ;) Støvlerne hun havde sidste år, var de eneste, af de to par jeg kunne vælge imellem, der sad godt på hendes fod!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej man er sjældent så heldig to gang i træk ;) Tilde havde nogle ECCO støvler og de var også rigtig gode, dog var velcro lukningen på dem noget l*rt <_< Så tror også jeg skal kigge efter nogle andre, men også derfor at jeg vil være hurtigt ude i år ;) Støvlerne hun havde sidste år, var de eneste, af de to par jeg kunne vælge imellem, der sad godt på hendes fod!

Det var nemlig dét der var fantastisk ved Bundgaard Tex støvlerne! Velcroen klistrer stadig som om de var nye :glad Hun kan desværre ikke passe dem mere :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nemlig dét der var fantastisk ved Bundgaard Tex støvlerne! Velcroen klistrer stadig som om de var nye :glad Hun kan desværre ikke passe dem mere :P

De har Bundgaard ved Star sko, så må lige kigge efter sådan nogle, når jeg skal afsted ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste år købte vi flyverdragt og vinterstøvler i starten af oktober.

Det gik fint og vi havde masser af valgmuligheder i hendes størrelse.

Jeg regner med at vi gør det samme i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har før hørt det med at man skal være tidlig ude. Men vi har hvart år købt det når det er begyndt at blive koldt og man har brug for det. Jeg har slet ikke oplevet at det har været svært at få fat på noget. Vi har da haft en masse at vælge mellem og jeg har fået det jeg gerne ville have. Jeg vil ikke købe for tidligt da det ikke er til at sige hvordan de små vokser. Nogle gange tager han sig nogle kæmpe spring og vokser mere end normalt. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte i januar udsalget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil nu kan Nadja passe sin flyverdragt fra sidste år.. vinter sko/støvler tør jeg ikke købe lige før end hun skal bruge dem, de sq dyrt at købe forkert størrelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i går bestilt flyverdragt + tilbehør hjem til Tobias. Annika kan passe sit fra sidste år. Støvler til dem begge, det venter vi lige lidt med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte i januar udsalget :)

Ja, det ville være smart at spare penge dér. Men vi kan desværre ikke vente helt til januar med en flyverdragt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede købt flyverdragter i foråret, da de var på udsalg, så jeg fik det hele til det halve! Støvler venter vi med lidt endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej man er sjældent så heldig to gang i træk ;) Tilde havde nogle ECCO støvler og de var også rigtig gode, dog var velcro lukningen på dem noget l*rt <_< Så tror også jeg skal kigge efter nogle andre, men også derfor at jeg vil være hurtigt ude i år ;) Støvlerne hun havde sidste år, var de eneste, af de to par jeg kunne vælge imellem, der sad godt på hendes fod!

Det var også vores oplevelse med Andreas støvler. 800,- for et par børnestøvler og så kunne velcroen ikke holde lukket!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har allerede købt flyverdragter i foråret, da de var på udsalg, så jeg fik det hele til det halve! Støvler venter vi med lidt endnu

Overvejede jeg også. Men jeg synes det er så svært at købe i den rigtige størrelse. Er stadig i tvivl om, hvilken størrelse jeg skal købe til Isabella ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overvejede jeg også. Men jeg synes det er så svært at købe i den rigtige størrelse. Er stadig i tvivl om, hvilken størrelse jeg skal købe til Isabella ;)

Jeg overvejede også om jeg skulle købe til Josephine eller ej, men jeg blev enig med mig selv om, at når jeg havde købt den til halv pris, var der sikkert nogle, der gerne ville købe den, hvis jeg ikke kan bruge den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejede også om jeg skulle købe til Josephine eller ej, men jeg blev enig med mig selv om, at når jeg havde købt den til halv pris, var der sikkert nogle, der gerne ville købe den, hvis jeg ikke kan bruge den...

Nårh ja, det kunne der selvfølgelig være noget om ;) Så langt havde jeg jo ikke lige tænkt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så langt havde jeg jo ikke lige tænkt :P

Griner lidt for mig selv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vinterstøvler bliver ikke købt før de skal bruges. Hannahs fødder vokser helt åndssvagt lige for tiden, så tør slet ikke købe noget fodtøj til hende, før det skal bruges... :)

Flyverdragt og andet vinterudstyr er jeg så småt begyndt at kigge lidt på, men har ikke købt noget endnu... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når der bliver koldt nok til det. Dvs. engang i oktober/november ;) Lige pt. venter jeg på SOMMER (som jeg mener vi bestemt ikke har haft nok af) :klap !!!!

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når der bliver koldt nok til det. Dvs. engang i oktober/november ;) Lige pt. venter jeg på SOMMER (som jeg mener vi bestemt ikke har haft nok af) :klap !!!!

Knus Susanne

ENIG! Tror muligvis også at manglen på sommer, har været med til at man allerede overvejer vintergarderoben ;) <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke købt noget endnu, men er da bestemt på udkig efter gode tilbud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte på januar udsalget.. ;) Mangler et par skibukser til Frederic i sorte + evt. ekstra dragt til V, men det er ikke noget der bliver købt før til oktober.. :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg købte det i januar til felix, elias kan passe felix flyver til vinter..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu mangler jeg kun vinterstøvlerne og luffer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER