Mor til de skønne

Har I to af tingene?

15 indlæg i dette emne

Nej.. jeg har af regntøj men det er også det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac havde et sæt skitøj og så en flyverdragt. Og to par støvler - Isaac er godt dækket ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da mine var mindre, havde de 2 flyverdragter, 1 vinterjakke, 2 huer, 2 sæt vanter, 1 par termostøvler og 1 par vinterstøvler. Sidste år og i år, har de 1 flyverdragt, 1 skisæt, hvor jakken bruges som vinterjakke, og huer, vanter og støvler bliver lige som før.

Og de har forresten kun et sæt regntøj og termotøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det har vi... eller faktisk 3 flyverdragter, 2 jakker, 3 fleece, mange huer, 2 par gummi støvler osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vist også nok at tingene :blush

Sidste vinter havde Isabella 2 flyverdragter, men i hver sin størrelse som vi egentlig brugte samtidigt. Hun gik nemllig en størrelse op i løbet af vinteren. Synes det var rart at have én hjemme og én i dagplejen. I år tror jeg også det bliver til 2 flyverdragter. Mest fordi jeg tænker, at i natur/idrætsvuggestuen er de så meget ude, og bliver beskidte hele tiden. Så er det rart at kunne skifte lidt. Jeg tænker dog, at købe på udsalg eller brugt, som en reserve.

Vinterjakker har hun faktisk allerede 2 af :blush De var nemlig for store sidste år, så hun har faktisk en til "pænere" brug og en til tumlen og legen-brug :)

Støvler ved jeg ikke helt endnu. Sidste år købte jeg et par billige termostøvler, men dem brugte vi slet ikke. Hun brugte faktisk hele vinteren et par Bundgaard Tex støvler, som bare var fantastiske!

Jeg må nok tilstå, at jeg er lidt en sucker for overtøj ;) Pt har Isabella: 1 sommer/overgangsjakke til pænere brug, 1 sommer/overgangsjakke til dagplig brug, og en soft shell jakke. Derudover har hun 2 par gummi-støvler, en regndragt (som er ved at være for lille) og et (nyindkøbt) sæt regntøj. Nårh jo- så har hun også lige fået et termosæt, som jeg købte på udsalg. Der stod nemlig i brevet fra vuggestuen, at det var en rigtig god idé, og sådan et sæt har hun nemlig ikke haft før :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Linus der går i skovbørnehave har 2 flyverdragter og 2 sæt termotøj. Derudover har han et sæt regntøj til at tage uden på flyverdragten og et par overtræksbukser til at have på når de skal med bussen. Bussemanden vil nemlig ikke have børnene med når de er helt mudrede til.

Når han kommer hjem med totalt gennemvådt og mudret flyverdragt er det dejligt at have en ekstra, så jeg ikke skal stresse over at nå at få vasket og tørret til næste morgen.

De tre store har en vinterjakke + overtræksbukser.

Frida har en flyverdragt + termotøj (og måske skal hun også have en sovedragt, det har jeg ikke helt bestemt mig for endnu).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Isaac havde et sæt skitøj og så en flyverdragt. Og to par støvler - Isaac er godt dækket ind

Den tager jeg lige :whistling

Og så hundrede vanter og huer :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den tager jeg lige :whistling

Og så hundrede vanter og huer :balloons

Lige præcis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer det... Jeg har endnu ikke barn i pasning, men jeg har tænkt på, om det er nødvendigt med to af hver. Så jeg følger lige med her! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 flyverdragter, 1 par vinterstøvler, 1 par thermo-gummistøvler, 1 thermojakke m. bukser, 2-3 par vanter, 2 huer samt regntøj foret med fleece.

Jeg synes det er rart ikke at skulle bekymre sig over hvis en flyverdragt bliver våd, støvlerne får sop og lign. for så tager de bare noget andet på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har vi ikke, og vi har heller ikke manglet det :) Kunne dog godt finde på at købe et par ekstra (billige vinterstøvler i år. Men hun har aldrig har våde eller kolde fødder i hendes ecco støvler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar :)

Tror jeg er nået frem til, at i år behøver vi ikke to af tingene, men helt sikkert næste år, hvor hun så går i børnehave :)

Sidste år havde hun to flyverdragte og vinterjakker, vi fik en flyverdragt og en jakke af nogle venner, men vi kunne nok sagtens have nøjes med en af hver :) Ellers må jeg bare shoppe senere igen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have til begge drengene.. Men de går også i en udebørnehave/vuggestue så der bliver nød til at være noget at skifte med.. Dog håber jeg at det er nok med 1 par vinterstøvler..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har to til hver unge..... Skov bh. Den ene ny indkøbt de andre arvet.... Vi har faktisk 3 til den lille, men det er jo nok ikke nødvendigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER