Nitzen1987

Ondt ved læggen og på siden af underbenet, når jeg løber

6 indlæg i dette emne

Jeg var ude at løbe i går efter at have holdt to dages løbepause pga. ondt i begge mine ben efter onsdagens løbetur, hvilket jeg tilskrev at jeg havde løbet godt og presset mig selv. I går morges var smerten så væk, så jeg tog ud at løbe. Jeg måtte dog halvere min tur, da jeg fik p**** ondt i mine ben, med det samme jeg begyndte at løbe.... Så min løbetur i går blev mega dårlig :( hvad kan det være der gør, at jeg bliver ved med at have ondt i mine ben - især når jeg løber? Manden taler om mulig seneskedehinde-betændelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du skal gå langsomt, langsom, langsomt frem. Jeg havde selv problemet, men hvis jeg bare træner mig selv stille og roligt op, er der ingen problemer. Så snart jeg presser mig for meget, går det galt. Desværre! :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du rigtige løbesko på.. og hvad med såler.. ? kan godt anbefale dig at få lavede en løbetest så du kan finde det rigtige fodtøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du rigtige løbesko på.. og hvad med såler.. ? kan godt anbefale dig at få lavede en løbetest så du kan finde det rigtige fodtøj

Jeg har nogle super gode Nike løbesko, som jeg investerede i for snart 2 år siden, men de er bestemt ikke slidt ned :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal gå langsomt, langsom, langsomt frem. Jeg havde selv problemet, men hvis jeg bare træner mig selv stille og roligt op, er der ingen problemer. Så snart jeg presser mig for meget, går det galt. Desværre! :goodluck

Jamen jeg har jo faktisk løbet hele foråret og er kommet i bedre form siden jeg startede med at løbe i marts, dog har jeg af forskellige årsager haft nogle "døde" perioder, hvor der et par gange er gået 3-4 uger, hvor jeg ikke har løbet - bl.a. i forbindelse med et brud i min albue :) men synes jo bare aldrig, at jeg har haft problemet før....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv med en is pose på smerte stedet efter løb.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER