Nafrimi

Take That har aflyst koncerten

49 indlæg i dette emne

Take That hat aflyst koncerten. De siger det er p.g.a. at Arobbie har fået madforgiftning.

Stakkels Ki, Martin og jer andre der skulle have været der :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja det er helt vildt, at de først har aflyst den kl 18. Håber de kommer tilbage senere end bare at refundere pengene :D

Og er pludselig glad for, at jeg ikke tog til KBH for at se dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes godt nok det er dårlig stil... Hvis han er for syg, så må de andre sgu gå på alene og lave noget alternativt... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er godt nok synd for dem der skulle afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare ærgerligt!

Mandens brødre + den enes kæreste skulle også have været derinde..... De er bare mega skuffede!

Men ØV hvor må det være surt..... Specielt fordi det var denne koncert der blev annonceret først, så der er nok mange hardcore fans der har købt billet til i dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare ærgerligt!

Mandens brødre + den enes kæreste skulle også have været derinde..... De er bare mega skuffede!

Men ØV hvor må det være surt..... Specielt fordi det var denne koncert der blev annonceret først, så der er nok mange hardcore fans der har købt billet til i dag <_<

Helt enig! har også flere venner og familie der har taget turen fra jylland til kbh for at finde ud af, at koncerten er aflyst....Rigtig synd for dem! Selvfølgelig får de da pengene tilbage, men det er bare ikke det samme! :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt enig! har også flere venner og familie der har taget turen fra jylland til kbh for at finde ud af, at koncerten er aflyst....Rigtig synd for dem! Selvfølgelig får de da pengene tilbage, men det er bare ikke det samme! :numse

Men transportpenge kan de vel ikke få refunderet? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men transportpenge kan de vel ikke få refunderet? :(

Nej desværre! så vidt jeg ved er det kun pengene for billetten til koncerten der bliver refunderet. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre! så vidt jeg ved er det kun pengene for billetten til koncerten der bliver refunderet. <_<

Og folk har jo brugt flere hundrede kroner på at komme til kbh.. Stakler... Hvor må det være en tom fornemmelse.. At have glæder sig, også skulle tage hjem uden noget overhovedet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og nu er man så ret sikker på at det ikke er "maveonde" - men at Robbie er skredet fra de andre kort tid før dørene åbnedes. Læste lige på fb at en havde set ham for mindre end 3 timer siden og han så på INGEN måde syg ud. <_< <_<

Det har jeg også en fornemmelse af... har også hørt at Robbie har lavet så meget ravage i denne tour.

De splitter sikkert snart igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej desværre! så vidt jeg ved er det kun pengene for billetten til koncerten der bliver refunderet. <_<

Og folk har jo brugt flere hundrede kroner på at komme til kbh.. Stakler... Hvor må det være en tom fornemmelse.. At have glæder sig, også skulle tage hjem uden noget overhovedet :(

Ja, det er godt nok surt :(

Jeg kender én, der var kommet til at smide sine billetter væk forleden og som derfor var nødt til at købe nogle nye. Det er bare dobbelt øv :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Og nu er man så ret sikker på at det ikke er "maveonde" - men at Robbie er skredet fra de andre kort tid før dørene åbnedes. Læste lige på fb at en havde set ham for mindre end 3 timer siden og han så på INGEN måde syg ud. <_< <_<

Hvis det er sådan det forholder sig, så er det godt nok dårlig stil <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lad os nu lige slappe og se, om ikke de fortsætter deres tour i de andre lande om nogle dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÓG TT har allerede udsendt en undskyldende pressemeddelse på FB

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÓG TT har allerede udsendt en undskyldende pressemeddelse på FB

Hvor finder du den? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg er medlem af et eller andet TT noget og derigennem er det selv dukket op på min væg eller startside

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er godt nok ærgeligt for de der skulle have været til koncert :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er medlem af et eller andet TT noget og derigennem er det selv dukket op på min væg eller startside

Jeg fandt det ;) Ikke en sjov beslutning at skulle tage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÓG TT har allerede udsendt en undskyldende pressemeddelse på FB

Ja, men synes ikke rigtig det stemmer overens med de rygter og fakta der er kommet frem efter aflysningen ;)

Take That er kommet med nedenstående meddelelse:

Forstår så bare ikke de ikke har aflyst flere timer tidligere ?. Scenen blev taget ned kl. 13 så forstår ikke man ventede med at aflyse ?.

Og flere vidner fortæller at han har skrevet autografer til fans tidlig eftermiddag. Det rimer ikke på at ligge i en seng med forgiftning :blink

Copenhagen July 16th

We are truly devastated to have had to cancel tonight's show in Denmark. This is the first show that we have ever had to cancel in our career as a band. It was a horrible decision to make and one we agonized over.

On Friday night, Rob suffered serious food poisoning from something he had eaten after the show. He was violently ill all night and well into the morning. At 10am this morning, he decided to relocate to his dressing room at the stadium, in the hope that he could recover and prepare for the show. Doctors visited him twice during the day and despite prescribed medication he was still vomiting at 4pm this afternoon. The doctor insisted that he was not fit to perform tonight.

The five of us then had a decision to make: Should we go on with the show without Rob or should we cancel altogether? What would be fairer to our fans? What would people want? It was a very, very difficult decision. In the end we felt that as this tour is about the five of us being back together, and about celebrating that reunion, it would be wrong to go ahead with the show. We also knew that no matter how hard we and our team worked, in the short time we had to make the neccessary changes to this hugely complicated and technical production, the show could never be what we wanted it to be, and nor could it be what our fans expect and deserve from us.

We are now back at our hotel and still cannot believe what has happened. Rob is still very unwell, and we are all just focussing on getting him better so we can put on our show in Amsterdam this coming Monday.

We would like to say from the bottom of our hearts that we are truly sorry to all of you who have bought tickets for tonight's show.

Thank you for your continued support.

Love Mark, Gary, Jason, Howard and Rob

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er lidt en fesen "undskyldning" de kommer med...

Hvis han har kastet op til klokken 16, så burde de altså allerede kl 16 have meldt ud de aflyste.. De vidste fra morgen han var syg - allerede der burde de havde en "back-up"... De er da proffe!!

Jeg synes bare der er at ødelægge det for MANGE at man venter til sidste øjeblik!

Ærlig talt, så burde en ordentlig læge allerede om morgen kunne have vurderet sandsynligheden for at han blev frisk om aften... Også burde de have valgt der enten at aflyse eller gennemføre..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, men synes ikke rigtig det stemmer overens med de rygter og fakta der er kommet frem efter aflysningen ;)

Take That er kommet med nedenstående meddelelse:

Forstår så bare ikke de ikke har aflyst flere timer tidligere ?. Scenen blev taget ned kl. 13 så forstår ikke man ventede med at aflyse ?.

Og flere vidner fortæller at han har skrevet autografer til fans tidlig eftermiddag. Det rimer ikke på at ligge i en seng med forgiftning :blink

:blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER