Susanne

Hvornår mærkede du liv?

   38 members have voted

  1. 1. Hvornår mærkede du liv i første graviditet?

    • Før 17+0
      13
    • 17+0 - 18+0
      11
    • 18+0 - 19+0
      1
    • 19+0 - 20+0
      3
    • 20+0 - 21+0
      4
    • 21+0 - 22+0
      4
    • Efter 22+0
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

17 indlæg i dette emne

Ja, så rundede jeg 17+0 og jeg glæder mig helt vildt til jeg kan mærke vores lille datter i min mave! Så for at have en fornemmelse af hvor længe jeg sandsynligvis skal vente, så laver jeg da lige en lille afstemning ;)

Så stem løs, piger! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg mærkede først liv i uge 21.. Jeg havde foran liggende moderkage og kan huske jeg var til MD scanning og kunne se han moslede rundt derinde, men kunne ikke mærke det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske det præcist <_< :-(

Jeg har stemt 21. uge (20+0 - 21+0). Jeg havde helt bestemt ikke mærket hende før MD-scanningen og kønsscanningen, som lå dagen efter, men jeg mener ret sikkertt,, at det kom ret kort tid efter... Der gik lige et par dage, før jeg var sikker på, at det var hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede liv i første gang i uge 16 (15+3) :loveshower Den bedste følelse i verden!! :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har stemt før 17+0

Jeg mærkede ham forholdsvis tidligt for en førstegangsgravid. Har desværre ikke skrevet den præcise dato ned, men det var omkring uge 14-15 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske det præcist <_< :-(

Jeg har stemt 21. uge (20+0 - 21+0). Jeg havde helt bestemt ikke mærket hende før MD-scanningen og kønsscanningen, som lå dagen efter, men jeg mener ret sikkertt,, at det kom ret kort tid efter... Der gik lige et par dage, før jeg var sikker på, at det var hende.

Det samme her. Havde foranliggende moderkage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang mener jeg det var omkring uge 16. Her anden gang et par uger før 13-14. uge. Specielt i går var der liv og glade dage. Tror jeg må være sensitiv, for det er egentlig ret tidligt, at jeg mærker så meget ;) Jeg vil også sige, at der er STOR forskel på, hvornår man mærker noget. Har et par veninder, der intet mærkede før uge 21-22. Stykker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min første graviditet mærkede jeg liv første gang da jeg var 12+4 (med foranliggende moderkage).

De rigtige spark mærkede jeg først da jeg var 20+0.

I denne omgang er det nææææsten samme scenarie...

Min moderkage er igen foranliggende og præcis som da jeg ventede Christina, mærkede jeg liv for første gang da jeg var 12+4... pudsigt!

Sparkene kunne jeg mærke indvendigt da jeg var 17+3 og udenpå maven har jeg kunnet mærke dem siden jeg var 19+4 :7himmel

Den kommende Far har dog ikke haft glæden af at mærke sparkene endnu, så han er ved at blive noget utålmodig. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 21+ et eller andet... kan ikke helt huske præcis... jeg var buttet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede det ret tidligt, omkring uge 16-17 stykker. Men jeg var ikke helt sikker på, om det var baby før efter MD scanning. Dér fik jeg vished. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg selv afgivet min stemme for i dag (19+6) er jeg alvor sikker på det er min datter jeg har mærket de sidste par dage :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var præcis 16+0 da jeg mærkede liv første gang, trods foranliggende moderkage loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærkede liv efter uge 20 :) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske det helt præcis, men det var vist et sted mellem uge 18 og uge 19 :)

Og jeg var i øvrigt i gang med at spise en fransk hotdog :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til, at jeg kan afgive min stemme herinde... tilsyneladende kommer den til at ligge senere end 22+0 - som jeg er i morgen - fik dog konstateret ved MD-scanningen i sidste uge, at jeg har foranliggende moderkage... Men jeg er ved at være lidt utålmodig efterhånden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg også være med herinde :loveshower

Jeg mærkede liv første gang, da jeg var 23+0 :) (med foranliggende moderkage)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var 16+0 første gang :loveshower

Denne gang var jeg blot 10+3 da jeg mærkede boblerne :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER