Stbaby

Så er vinteren på vej!!

24 indlæg i dette emne

Sad og kiggede i Bilka-kataloget og kunne se at der i næste uge er salg af flyverdragter og elefanthuer!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syntes altså det er tidligt, at vi skal forholde os til vinteren :blink Men hva med det her vejr skulle man tro, at man har efterårsferien <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink :o <_<

utroligt, sommeren er jo knap nok startet :whistling ej synes det er alt for tidligt med det vintertøj - kommer der så julepynt til september ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o vildt :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er lige tidligt nok! :)

Jeg deltager selv i en tråd andetsteds om netop flyverdragter og vinterudstyr.

Er dog overhovedet ikke begyndt at købe til mine egne endnu, selvom det er nu, man kan gøre nogle gode kup. ;)

Ja, inden vi har set os om, så er de begyndt at hænge julepynt op på gader og stræder samt supermarkeder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink :o <_<

utroligt, sommeren er jo knap nok startet :whistling ej synes det er alt for tidligt med det vintertøj - kommer der så julepynt til september ??

Tæt på. :)

Det begynder allerede omkring uge 42, altså i efterårsferien i oktober måned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tæt på. :)

Det begynder allerede omkring uge 42, altså i efterårsferien i oktober måned.

ja min søn når lige at have fødselsdag og så kommer julepynten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op :o Jeg er først gået på ferie i dag og jeg tænker da slet ikke på vintertøj nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes altså det er tidligt, at vi skal forholde os til vinteren :blink Men hva med det her vejr skulle man tro, at man har efterårsferien <_<

Du kan jo bare lade være med at forholde dig til vinteren søde ;) Ingen tvinger dig.. hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har arbejdet som dekoratør, og ved denne tid er man allerde færdig med juleforberedelserne. Og i gang med påsken :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej Jeg kan og vil SLET ikke forholde mig til flyverdragter, vinterstøvler, huer og handsker endnu. Arhmen helt ærlig jeg har sgu da ikke en gang holdt min sommerferie endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo bare lade være med at forholde dig til vinteren søde ;) Ingen tvinger dig.. hihi

Jo for min datter skal jo have vinterudstyr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er tidligt.

Men herhjemme er vi så småt også ved at planlægge næste skiferie selvom der jo er længe til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var et smut i Tøj og Sko i dag og der var også linet op med flyverdragter, vinterstøvler og gummistøvler :o :o :o Det er godt nok vildt... og tidligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kvickly har flyverdragter på bagsiden af reklamen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man mærkelig hvis man har købt alt vintertøjet til ungerne?? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det vintertøj som jeg købte på tilbud i foråret, rester fra sidste år som de stadig kan passe og hvad de arver fra større søskende.

Men først til oktober bliver det fundet frem og jeg finder ud af hvad der mangler, og det sidste indkøbt.

Støvler bliver først købt i efterårsferien for deres fødder vokser meget i spring, så et år vokser de slet ikke og de kan passe støvlerne fra sidste år, andre år vokser de 2 - 3 størrelser (og mindst en størrelse fra sommerferie til efterårsferie)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der indkøbt flyverdragt og hue her :D Og så skal jeg bare til, at købe det på udsalg - syntes bare det er så svært, at gætte mig til hvilken størrelse jeg skal købe :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må vist bare bøje mig og få købt flyverdragt til Tobias, nu da der er tilbud på dem ;) Annika har en fra sidste år som hun stadig kan passe, samt et skisæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må vist bare bøje mig og få købt flyverdragt til Tobias, nu da der er tilbud på dem ;) Annika har en fra sidste år som hun stadig kan passe, samt et skisæt.

Glæder mig til, at kunne genbruge fra det forige år :D Jeg skyndte mig afsted, men sidste år var jeg sent ude med alt :blink Og så måtte jeg bare tage til takke med, hvad jeg kunne få <_< Og det vil jeg ikke i år :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det noget tidligt.. min bror sagde også at Hummels vinter kollektion kommer næste måned.. skørt men rart med nyt tøj :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til, at kunne genbruge fra det forige år :D Jeg skyndte mig afsted, men sidste år var jeg sent ude med alt :blink Og så måtte jeg bare tage til takke med, hvad jeg kunne få <_< Og det vil jeg ikke i år :D

Det gør det lidt billigere, når man kan genbruge. De flyverdragter mine unger har haft da de var 2-3 år, dem har de begge kunne genbruge da de var/er 3-4 år. Tobias´ kan ikke genbrugs mere eller gives væk, han slider huller på dem nu ;) Huer og vanter kan de også bruge to år i træk, når ungerne altså ikke lige smider dem væk i børnehaven eller graver det ned ude i sandkassen eller smider det op på taget af børnehaven ;) :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man mærkelig hvis man har købt alt vintertøjet til ungerne?? :whistling

Forhåbentlig ikke :P Jeg fandt en Ticket vinterjakke til Mille der var sat ned fra 899 kr til 269 kr, så den nuppede jeg lige :o :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg bare slet, slet ikke forholde mig til endnu... Så jeg må nok leve med et begrænset udvalg, når engang vinteren kommer (bag på mig...) :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER