ønskebaby

andre der har prøvet dette??

9 indlæg i dette emne

Hejsa..

jeg har nu i 4 dage haft mens smerter men uden at der er andre tegn på mens.

jeg plejer at få brunligt udflåd 1-2 dage før mens kommer men det er der ikke engang noget af.

smerterne kom et par timer efter jeg havde :hump med kærsten for første gang i 3 måneder og så er de bare blevet ved efter det.

jeg har i de fleste måneder fået min mens mellem den 12 og 14 i måneden men sidste måned fik jeg det først den 19 ved ikke om det har noget med det at gøre..

er der nogle af jer kloge piger der har et bud på hvad det kan være??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke et bud på hvad det kan være, men har oplevet det med jævne mellemrum det sidste stykke tid. Nogle gange passer det med at det kan være æl tidspunktet, mens andre gange har jeg bare afskrevet det som at min krop har gang i mange underlige ting lige for tiden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det kan være den bare er underlig lige nu. men det er ret træls når man er på ferie. :D

men håber det snart går over. eller at mens vil vise sit grimme ansigt. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender desværre alt til smerter uden menses :(

Oplever det pludseligt - og ofte... Men nu har jeg jo heller ingen ægløsning - dvs. fast dag menses burde komme...

Håber det snart går over for dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er virkelig ikke rart så jeg håber da for dig at det kan ordnes eller hvad man nu siger..

og ja jeg håber at mens snart kommer eller smerterne bare holder op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er virkelig ikke rart så jeg håber da for dig at det kan ordnes eller hvad man nu siger..

og ja jeg håber at mens snart kommer eller smerterne bare holder op.

Har haft voldsomme mens smerter siden de startede da jeg var 9 år.. og gennem de sidste mange år i behandlingen har de været rigtig slemme - så jeg har vle lært og leve med det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du gået over tid? Har du testet om du er gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tror ikke jeg er gravid for havde først sex i tirsdag og før det er det 3 måneder siden. så det kan da umuligt gå så stærkt når jeg er i slutningen af en cyklus (hvis jeg da har regnet rigtigt) :D

jeg går og venter på min mens så jeg håber den kommer her snart så vi virkelig kan komme igang med projektet og ikke bare skal gå og vente. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft voldsomme mens smerter siden de startede da jeg var 9 år.. og gennem de sidste mange år i behandlingen har de været rigtig slemme - så jeg har vle lært og leve med det..

det er da træls. men jeg kan godt forstå du har vendet dig til det. ellers er det jo ikke til at leve med når man (desværre) skal have det hvergang.

men jeg håber virkelig at du snart får en lille spire i maven som bliver der. :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER