Guest baby2011

Indkapsling i huden

4 indlæg i dette emne

Jeg har i et par måneder haft en lille bitte bule på størrelse med en bums siddende under mit ene knæ <_< Det gør ikke ondt når jeg rører ved det, men det irreterer mig alligevel, mere fordi jeg ikke synes det er pænt..

Jeg spurgte min læge hvad det kan være da jeg var til 8 ugers undersøgelse og hun sagde det kan være et flåt bid, men min mand siger det er huden der har indkapslet noget "fremmed" Et hår evt eller en splint...

Jeg tænker straks hudkræft, men har googlet det og det tror jeg ikke mere det er.. Min mand mener også min læge ville reagerer med det samme, hvis hun havde nogle mistanker :)

Har du prøvet at have noget sådan ?? Jeg har vedhæftet et billede af den :)

post-86-034480000 1310668403_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når jeg ser billedet, så tænker jeg umiddelbart et indgroet hår?

Det havde én af mine veninder engang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker også som lillemi eller at du er ved at få et modersmærke/skønhedsplet eller hvad de hedder. De bliver nemlig røde, når man får dem som voksen.

det kan også være det der talkumknupper man får, når man har barberet sig under armene eller lignende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også det manden siger, at det er et indgroet hår eller huden der har indkapslet det :) Synes bare det er irreterende, at det har været der i et par måneder.. Min mor har det samme og har haft det i flere år <_< <_< Æv, kønt er det ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER