Solvej99

Hvem er ældst?

81 indlæg i dette emne

han er ældst...

han er 2 år og knap 9 måneder ældre end mig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er K ældst, han er fra 81 og jeg er fra 84

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw! :o Det ser man ikke tit... Må man spørge hvor gamle I er og hvor I har mødt hinanden?

Hos os er jeg ældst - 1½ år for at være præcis :) Jeg synes det er fuldstændig ligegyldigt når det er 1-3 års forskel, for det handler godt nok om 'hvor moden' man er. F.eks. var min eks 15 mdr. ældre end mig, men opførte sig helt sikkert som om han var yngre <_< Min søde Søren virker på alle måder ældre end min eks, selvom han er 2½ år yngre!

Min mor er 10 år ældre end sin eksmand. De mødte hinanden da hun var 33, skilt og havde to børn - han var 23! :o De nåede at være sammen i 18 år og få to børn inden det gik i stykker. Det er altså ret vildt, at det kunne lade sig gøre :)

HI hi troede ikke det var til at misforstå mit indlæg.... men jo min mand er fra december 1956 og jeg er fra februar 1980. Så der er 23 år imellem os.

jeg møste ham faktisk da jeg var 18 år og ham 41.

Sjov historie bag men skla nok gøre det kort..... jeg skulle mødes med en blind date som aldrig dukkede op, så derfor tog jeg tilbage på hovedbanegården for at tage toget hjem til Næstved. Så ventede ved perron 7 og 8 og ventede og ventede, men toger kom aldrig for jeg havde set forkert på mit ur og det sidste tog var lige kørt en halv time før.

Der på bænken sidder så min kommende mand som også venter på natbussen. Han sprøger mig så om mit tog også er kørt fra mig- nej nej savare jeg naivt da jeg virkelig på det tidspunkt troede det snart kom.

Efter at ha indset det sidste var kørt og der havde været lidt stilhed mellem os så tager han mod til sig og inviter mig over på en bar på gågaden så vi kan slå tiden ihjel der til det tidlige morgen tog kommer igen. Jeg accepterede da han virkede rar og var desuden angst for at være alene i København.

den ene drink blev så til et par stykker da vi hyggede os.

JEG spurgte så om der var langt hjem til ham og 1-2-3 så vinkede han efter an taxa så vi kunne komme hjem til ham.

Og det endte med jeg blev der hele weekenden og kom den næste og den næste weekend.

Allere anden weekend skulle jeg møde hans dejlige børn på 5 og 8 år, for kunne jeg ikke med dem og omvendt var der ikke nogen grund til at fortsætte vores forhold. Men vi kom godt overens. Og allerede 6 mdr efter flyttede vi sammen.

Og tja nu har vi 2 sknne børn sammen og været gift i snart 6 år, men været kærester i 13 år.

Så der var historien om manden og jeg - ret fed historie faktisk, som nok bliver fortalt igen igen i familien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HI hi troede ikke det var til at misforstå mit indlæg.... men jo min mand er fra december 1956 og jeg er fra februar 1980. Så der er 23 år imellem os.

jeg møste ham faktisk da jeg var 18 år og ham 41.

Sjov historie bag men skla nok gøre det kort..... jeg skulle mødes med en blind date som aldrig dukkede op, så derfor tog jeg tilbage på hovedbanegården for at tage toget hjem til Næstved. Så ventede ved perron 7 og 8 og ventede og ventede, men toger kom aldrig for jeg havde set forkert på mit ur og det sidste tog var lige kørt en halv time før.

Der på bænken sidder så min kommende mand som også venter på natbussen. Han sprøger mig så om mit tog også er kørt fra mig- nej nej savare jeg naivt da jeg virkelig på det tidspunkt troede det snart kom.

Efter at ha indset det sidste var kørt og der havde været lidt stilhed mellem os så tager han mod til sig og inviter mig over på en bar på gågaden så vi kan slå tiden ihjel der til det tidlige morgen tog kommer igen. Jeg accepterede da han virkede rar og var desuden angst for at være alene i København.

den ene drink blev så til et par stykker da vi hyggede os.

JEG spurgte så om der var langt hjem til ham og 1-2-3 så vinkede han efter an taxa så vi kunne komme hjem til ham.

Og det endte med jeg blev der hele weekenden og kom den næste og den næste weekend.

Allere anden weekend skulle jeg møde hans dejlige børn på 5 og 8 år, for kunne jeg ikke med dem og omvendt var der ikke nogen grund til at fortsætte vores forhold. Men vi kom godt overens. Og allerede 6 mdr efter flyttede vi sammen.

Og tja nu har vi 2 sknne børn sammen og været gift i snart 6 år, men været kærester i 13 år.

Så der var historien om manden og jeg - ret fed historie faktisk, som nok bliver fortalt igen igen i familien.

:respekt :respekt total respekt for at i har valgt kærligheden trods alderen :respekt :respekt blev godt nok overrasket over, at din mand er ældre end min far (født 1959 og jeg er fra 81) men det er jo ikke de skrevne tal der gælder i jeres tilfælde, men hvor gamle/unge i føler jer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er manden 8 år ældre end mig :) hhv. '77 og '85

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HI hi troede ikke det var til at misforstå mit indlæg.... men jo min mand er fra december 1956 og jeg er fra februar 1980. Så der er 23 år imellem os.

jeg møste ham faktisk da jeg var 18 år og ham 41.

Sjov historie bag men skla nok gøre det kort..... jeg skulle mødes med en blind date som aldrig dukkede op, så derfor tog jeg tilbage på hovedbanegården for at tage toget hjem til Næstved. Så ventede ved perron 7 og 8 og ventede og ventede, men toger kom aldrig for jeg havde set forkert på mit ur og det sidste tog var lige kørt en halv time før.

Der på bænken sidder så min kommende mand som også venter på natbussen. Han sprøger mig så om mit tog også er kørt fra mig- nej nej savare jeg naivt da jeg virkelig på det tidspunkt troede det snart kom.

Efter at ha indset det sidste var kørt og der havde været lidt stilhed mellem os så tager han mod til sig og inviter mig over på en bar på gågaden så vi kan slå tiden ihjel der til det tidlige morgen tog kommer igen. Jeg accepterede da han virkede rar og var desuden angst for at være alene i København.

den ene drink blev så til et par stykker da vi hyggede os.

JEG spurgte så om der var langt hjem til ham og 1-2-3 så vinkede han efter an taxa så vi kunne komme hjem til ham.

Og det endte med jeg blev der hele weekenden og kom den næste og den næste weekend.

Allere anden weekend skulle jeg møde hans dejlige børn på 5 og 8 år, for kunne jeg ikke med dem og omvendt var der ikke nogen grund til at fortsætte vores forhold. Men vi kom godt overens. Og allerede 6 mdr efter flyttede vi sammen.

Og tja nu har vi 2 sknne børn sammen og været gift i snart 6 år, men været kærester i 13 år.

Så der var historien om manden og jeg - ret fed historie faktisk, som nok bliver fortalt igen igen i familien.

Så fik vi endelig forklaringen :)

Du behøvede ikke at gøre den kort. Det er da altid hyggeligt at høre hvordan folk har fundet hinanden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 7 år ældre end min mand. Han er født i 1977 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er 1½ år ældre end manden

Hvilket jeg tit får at høre for :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er yngre end min mand :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fra ´77, min mand er fra ´80 :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det manden der er ældst. han er fra 83 og jeg er fra 86 så han er 3 år ældre end mig. :D

Sådan er det også hjemme ved os - min mand er fra 83 og jeg 86.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand fylder 30 om godt et år.. og jeg fylder 27 om ½ år...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det også manden

Han er fra marts 82 og jeg maj 88, så 6 år og 2 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er 6 år ældre end mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er 4 år ældre end jeg... Jeg kan huske, at da jeg mødte ham, følte jeg, at jeg havde gaflet en rigtig mand. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er 29 og jeg er 25.. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er 11½ års forskel på Jesper og mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er 12 år ældre end mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er fra 1979 og jeg er fra 1983 :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er kæresten ældst.. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er kæresten/fyren også ældst.

Han er fra 89 og jeg er fra 90.

Der er 1 år 2 måneder og 12 dage i mellem os :) Så ikke ligefrem så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kenneth er 1,5 mdr ældre end mig. Vi er begge fra 81

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er yngst. Min mand er 8½ år ældre end mig!

Jeg er fra 77 og han er fra 69 kan huske jeg syntes det var vildt at have en kæreste fra et andet årti <_< Havde han bare været for 70 havde jeg nok ikke tænkt over det.

Men vi har nu været sammen siden 1995 og har tre børn - så aldersforskellen betyder jo nok ikke noget!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste er 6, næsten 7 år ældre end mig og det synes jeg er dejligt. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er et år ældre end min kæreste. Jeg er fra 82 og Han fra 83..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER