Nafrimi

Paris Hilton gravid ?.

18 indlæg i dette emne

Så lige disse billeder på Ekstra Bladet. Hvis hun er gravid håber jeg sørme det vil lykkes for hende at blive voksen :D

2u94v4o.jpg

29nzfk6.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ellers har hun da fået sig en topmave hvis hun ikke er gravid.. men hvis hun er gravid, så sidder den godt nok flot på hende dne lille mave... Men ja, du ahr ret, håber virkelig også hun bliver voksen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen det er da en fin mave, hvis den ikke indeholder en bebs, så har hun nok, ligesom vi andre kvinder lidt med at blive lettere oppustet på visse tidspunkter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne da godt se sådan ud.

Håber hun i så fald vokser med opgaven ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så må man da håbe at hun bliver voksen, så hun kan tage ansvaret for et barn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt tyde på hun var gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det vil undre mig MEGET hvis det er en "doven"-mave! Så mon ikke det er en lille bæbs, der er på vej. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den mave ser vist mere gravid ud end noget andet.. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Paris WHO....?

Nåå, hende! :P

Ja, hun ser godt nok ud til at være med rogn. Er det fyren på billedet, der er den vordende fader?

Er det ikke ham fra 80'ernes (eller var det 90'ernes) tv-serie...Blossom? Var det det den hed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Paris WHO....?

Nåå, hende! :P

Ja, hun ser godt nok ud til at være med rogn. Er det fyren på billedet, der er den vordende fader?

Er det ikke ham fra 80'ernes (eller var det 90'ernes) tv-serie...Blossom? Var det det den hed?

serien hed saved by the bell og han var ham Mark Paul Gouselard eller lignende kammerat i serien :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik ikke lige læst grundigt nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han hedder Mario Lopez, og spillede A.C Slater ;) Han kæmpede om Tiffany Amber- Thiesen´s kærlighed sammen med Mark-Paul Gosselaar i Saved By The Bell (var temlig addicted til den serie :lolhit )

Og ja, umiddelbart tyder det da på der er en baby Hilton på vej.. Håber virkelig hun vokser med opgaven..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan da vist kun betyde én ting..... Fandt også lige dette billede:

pP6yq.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det bare havde været en topmave hun havde fået, så tror jeg ikke hun havde stået på den måde, men havde forsøgt at dække den i stedet for. Her der forsøger hun jo tydeligt at vise maven frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så en artikel i et svensk sladderblad for et par uger siden, at man nu hyldede flere kendisser, som turde stå frem med at de havde fået lidt mere sul på kroppen end tidligere.

Der var blandt andet billeder af Paris Hilton, og der stod at hun nu var en str. 42.

Om det er fordi hun er gravid eller ej blev ikke nævnt, men det var ret tydeligt på den billedserie, at hun havde lagt sig ud - ikke kun på maven. Så måske hun bare har festet lidt for meget og glemt at gå i træningscenteret?

Og så tror jeg i øvrigt ikke, at man skal tage helt fejl af hende.

Ja hun virker som en ansvarsløs party abe, for det er det gossip bladene vil have og en af grundene til at hun er så populær og får så meget eksponering. Men jeg har set flere interviews med hende, hvor hun virkede rimelig skarp og moden, og hun har også bygget sit eget brand imperium op med tasker, tøj, parfume osv. Klart det er nemmere når man er kendis, men det kræver alligevel en indsats at lykkes.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så en artikel i et svensk sladderblad for et par uger siden, at man nu hyldede flere kendisser, som turde stå frem med at de havde fået lidt mere sul på kroppen end tidligere.

Der var blandt andet billeder af Paris Hilton, og der stod at hun nu var en str. 42.

Om det er fordi hun er gravid eller ej blev ikke nævnt, men det var ret tydeligt på den billedserie, at hun havde lagt sig ud - ikke kun på maven. Så måske hun bare har festet lidt for meget og glemt at gå i træningscenteret?

Og så tror jeg i øvrigt ikke, at man skal tage helt fejl af hende.

Ja hun virker som en ansvarsløs party abe, for det er det gossip bladene vil have og en af grundene til at hun er så populær og får så meget eksponering. Men jeg har set flere interviews med hende, hvor hun virkede rimelig skarp og moden, og hun har også bygget sit eget brand imperium op med tasker, tøj, parfume osv. Klart det er nemmere når man er kendis, men det kræver alligevel en indsats at lykkes.

:balloons

Og i GUDER hvor har hun tjent mange penge på at "være den dumme blondine"... Jeg er ikke i tvivl om at meget af det er skuespil.. Fordi det netop rammer noget i alle.. Jeg tror såmen også at hun "inderst inde" er en forholdsvis kvik og fornuftig pige...

Synes nu maven stritter lidt som en gravid mave, men det er svært at sige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

maven kan jo altså også været manipuleret, det er ret nemt at få en lille bule til at se større ud ved at hive lidt i den :rolleyes

denne HER afviser at hun er gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, maven ser da gravid ud, men jeg tror nu ikke helt på det... Vi har også set mange billeder af diverse "gravide" prinsesser gennem årene, har vi ikke? Det må være træls at være kendt og have topmave... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER