Banshee

Er du for tyk/tynd eller lige tilpas?

   76 members have voted

  1. 1. Hvad er dit BMI?

    • Under 18
      4
    • 18-22
      21
    • 23-25
      10
    • 26-28
      13
    • 28-30
      3
    • 30-32
      12
    • 33-35
      6
    • 36-38
      5
    • Over 39
      2

Please sign in or register to vote in this poll.

43 indlæg i dette emne

Vejer alt for meget desværre :( tabte for nogle år siden langt over 30 kilo og holdt vægttabet næsten et år, har desværre taget 20 af dem på igen. Men arbejder på at smide dem igen. Mandag starter jeg et 8 ugers udrensnings program og motion med personlig træner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min bmi ligger omkring 26,5. For 7 måneder siden var den omkring 34. Jeg er godt tilfreds med, hvad den lyder pt, det er skønt den er kommet så langt ned allerede. Men den skal længere ned. Men meget af min resterende overvægt sidder på maven og bliver en kamp at komme af med pga PCO.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit BMI er 18,9. Jeg er slank, men ikke tynd tynd :)

Jeg er specielt tynd på arme og ved halsen/kravebenet, men jeg har lidt på maven ;) Jeg er tilfreds men kunne godt tænke mig at tabe 1-2 kg (det på maven hehe). Jeg tør aldrig sige højt at jeg gerne vil tabe mig en smule, folk kigger totalt mærkeligt. Men det er fordi de ikke kan se det fedt der er på maven når jeg har tøj på. Synes det er rigtig irriterende for jeg føler mig bedre tilpas når jeg ikke har den dumme "delle" på maven og jeg lider ikke af nogen spiseforstyrrelse og jeg spiser sundt og tilstrækkeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ps. rigtig flot af alle jer med vægttab :gp :yay

Har selv vejet 10-15 kg mere end jeg gør idag og jeg har det helt sikkert bedre med mig selv nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er på 16,61 men jeg hverken for tynd eller ser benet/mager ud. Har lægens ord på jeg er lige præcis som jeg skal være :)

Så tror ikke på at man kan bruge BMI til særlig meget, så hellere mærke efter hvordan ens krop føles og hvordan tøjet sidder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har selv et forskruet billede af hvordan jeg ser ud. Før graviditet vejede jeg 49 kg og havde et bmi på 18. Men synes nu altid jeg har følt mig lidt stor, især på maven... Heldigvis er min mand fantastisk og alt hans ros giver mig mere selvværd end jeg nogensinde har haft. Men synes nu heller ikke hverken vægt eller bmi siger meget. Jeg bruger mest spejlet og hvordan mit tøj sidder, det kan ændre sig meget selv om vægten ikke ændrer sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22.... Og jeg ville egentligt gerne veje 5 kilo mindre. Jeg er meget uens kropsligt. Er XS om hoften, M i livet og M/L ved barmen. Problemet er så bare, at de 5 kilo ikke nødvendigvis ville ryge de rigtige steder....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er utilfreds.

Kæmpede en brag kamp for at komme tilbage på den vægt, jeg synes klæder mig bedst og hvor jeg føler mig tilpas. Og så sagde det bare BUM og så tog jeg lige 4,5 kg på - og forstår virkelig ikke hvordan :blink

Og nu har jeg taget yderligere halvandet kg på over den sidste måned!! Men er så også stoppet med at ryge, så det er nok ok. Men er ærlig talt bange for at blive stor som et hus under graviditeten :unsure Jeg kan ikke yde en aktiv indsats med fysisk aktivitet pga. min gigt. Så alt vægttab foregår udelukkende med kost, hvilket er ret svært for mig i hvert fald. Synes jeg spiser ret fornuftigt og i små mængder.

Foreløbig er mit BMI normalt. Og må tage 4 kg på, før jeg er "overvægtig" Men ifølge mine øjne er jeg overvægtig nu, så gir' heller ikke meget for BMI. Har en YDERST veltrænet veninde, der skulle ligge som svær overvægtig ifølge BMI og hun har vist den laveste fedtprocent man kan få og i øvrigt en KILLER krop, den heldige S****! I princippet er jeg ligeglad med vægt og BMI. Vil bare gerne føle mig tilpas og være tilfreds med det jeg ser.

BMI siger i øvrigt: 23.53. Når jeg har det jeg synes er min ideal vægt er BMI: 21,22.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19,4 her og er meget fint tilfreds.. er iiiige det tyndeste pt men det er pga amningen...

EDIT: Kan da sige jeg er 1.73 og vejer 58 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit BMI er på 27 <_<

Jeg mangler 2 kg. for at komme ned på vægten jeg havde før Jamie..

og derefter 9kg for at komme ned på vægten før Chloe. (før Chloe havde jeg endda lige taget 5kg på).

Så det blir en kamp.

Desværre kan jeg bare ikke gå på kur før jeg er færdig med at amme.

Men når det er slut, så skal der altså kæmpes.

Når jeg kigger i spejlet kan jeg godt blive lidt trist og tænke "fårk, der skal snart ske noget", men så

galt synes jeg alligevel ik det er. på det tidspunkt jeg får det værst, er hvis jeg ser billeder af mig selv.

Så synes jeg at det er langt værre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit bmi ligger lige nu på 23 noget, og ja jeg er godt tilfreds, da jeg har tabt 25 kg nu, vil sa gerne lige tabe 8 kg mere, men tager det stille og roligt. men indrømmer da gerne, jeg syns jeg har for meget mave, men ja jeg har født 4 børn og det kan så ses, men det er det hele værd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh hvordan er det nu lige at man regner BMI ud? :unsure

Jeg vejer ca. 70 kg og er 175 høj. Kan godt blive tøsemobset hvis jeg ikke liiiiiige kan passe drømmecowboybukserne, men almindeligvis synes jeg nu at jeg er helt normal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min er 24.

Gad da godt at komme af med omkring 5 kg, men har slet ikke lige motivationen til det lige for tiden :whistling

men er eller egentligt nogenlunde tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit er på 21,8 men for 2 år siden var den på 41,2.

Jeg synes stadig at jeg er for tyk. Har lidt på maven og lårene som bare ikke vil væk.

Har stadig den ide at jeg skal længere ned. at det ikke er godt nok

Når jeg ser mig i spejlet, ser jeg stadig den tykke pige jeg var før, og lægger mest mærke til at min mave buler når jeg sætter mig ned.

Er meget bevidst om at jeg har en stor bagdel og tykke lår.

men jeg hader BMI tabellen. Har en dejlig veltrænet muskuløs kæreste som menerr han er tyk fordi hans bmi ligger på 25,6. <_< det er stort set altsammen muskler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mit er på 21,8 men for 2 år siden var den på 41,2.

Jeg synes stadig at jeg er for tyk. Har lidt på maven og lårene som bare ikke vil væk.

Har stadig den ide at jeg skal længere ned. at det ikke er godt nok

Når jeg ser mig i spejlet, ser jeg stadig den tykke pige jeg var før, og lægger mest mærke til at min mave buler når jeg sætter mig ned.

Er meget bevidst om at jeg har en stor bagdel og tykke lår.

men jeg hader BMI tabellen. Har en dejlig veltrænet muskuløs kæreste som menerr han er tyk fordi hans bmi ligger på 25,6. <_< det er stort set altsammen muskler

Jeg må indrømme mit syn på BMI også har ændret sig - var til en fest, hvor et spørgsmål var hvilken BMI en fyr havde.

Fyren var ganske almindelig af bygning, lidt bredskuldret men ikke tyk. Jeg gættede derfor på omkring de 25.. Hans bmi var 28 <_< DVS en fyr, som jeg mente var almindelig, faktisk gik for at være overvægtig!...

Jeg ser også mig selv som fed - jeg er også stadigvæk overvægtig, bestemt. Men jeg kan slet ikke se forskellen mere - et tidspunkt kunne jeg godt, men nu synes jeg bare jeg ser fed ud.. Tror måske den del også hænger sammen med ens selvværd.

Mit BMI er i øvrigt præcist 30 nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit BMI er pt. for højt.. Jeg fødte for snart 4 mdr. siden og tog 36 kg. på i graviditeten. Jeg har nu ved hjælp Madlog tabt 24,5 kg. og mangler 11,5 kg. Og jeg skal nok komme af med dem :)

Jeg vil dog sige at BMI skal tages med et gran salt, det tager ikke højde for muskelmasse, knoglemasse osv... Det er derfor mere vigtigt om du er tilfreds med det du ser i spejlet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit BMI er lige på 25-komma-noget

Så jeg burde tabe 3-5 kilo, og jeg ville sikkert være pænere hvis jeg tabte 10, men jeg synes ikke at jeg er tyk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER