MLM

Når man har brug for 10 minutter alene

7 indlæg i dette emne

Her i dag arbejder han sent, August har været totalt sur og grænseoverskridende siden jeg hentede han.

Alt hvad jeg har forsøgt er han sprunget i luften over, jeg er godt klar over noget af det er træthed.

Men alt køre i højeste great, da min mand kommer hjem blander han sig i en konfrontion der er imellem A og jeg.

Jeg beder han blande sig udenom og får puttet A. Da jeg kommer ud fra hans værelse siger jeg direkte til min mand jeg skal lige have 10 minutter for mig selv.

Så begynder slagsmålet eller for han begynder at fortælle om sin dag, planer resten af ugen, jeg beder igen om 10 minutter. Og går ned i stuen der går ca 2 minutter så står han der igen og begynder at spørge ind til min dag. Jeg siger igen at jeg skal altså have de 10 minutter for jeg har ikke overskud til at lytte aktivt ligenu. Derefter går jeg på wc og dælme om han ikke kommer ind og spørger om jeg er ok, aaarrggh der sagde jeg til ham om han ikke kunne køre om at hjælpe en af hans kammerater for at jeg kunne få lidt tid alene. Så stiller hans sig op og begynder at joke med det hele, og så får jeg desværre nok og beder ham køre endnu engang.

Puha bliver i også jagtet på den måde, når an ikke lige har overskudet?

Jeg har det simpelhen af helvede til, jeg er selv så træt at jeg har kvalme og været ved St kaste op. Hele min krop er bare maks besværet af det hele og jeg gider snart ikke have mere vand i min krop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ups, jeg tror nok det er mere omvendt har hos os, hvor jeg bliver ved med at snakke, selvom manden har brug for en pause.

Når jeg har brug for 10 minutter for at enten dampe af, eller bare lige en pause, så plejer manden min at være rigtig god til lige at lade mig være til jeg selv er klar igen og opsøger ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis også en forståelig kæreste på det punkt..jeg plejer at gå en tur eller sådan noget...det behøver ikke være en lang tur, bare lige 5 min, det er nok... men jeg ville også blvie tosset hvis L fortsatte på den måde...

Kan virkelig godt forstå du er fustreret... Træls han ikke har forståelse for det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I snakket om det siden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, herhjemme synes jeg, at vi er gode til at give hinanden ro, hvis vi beder om det.

Tilgengæld er vi nogle gange lidt slemme til at bede om at være alene, når vi i virkeligheden vil have opmærksomhed (nok mest mig :blush) Ikke at jeg vil forsvare din mand, men måske troede han at du havde det på samme måde. Eller også var han bare lidt tykpandet :P Og/eller havde virkelig brug for dig :)

Uanset hvad håber jeg, at I fik snakket om det, og at han bliver lidt bedre til at forstå, når du skal have ti minutter for dig selv, for det skal man have lov til, især når man beder så tydeligt og pænt om det, som du gjorde.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar, vi har snakket om det og han forstod godt budskabet.

Vi er ikke uvenner eller noget var det heller ikke igår men han var bare fantastisk grænseoverskridende.

Men han sagde selv da han kom hjem, at han skulle nok lade mig være en anden gang :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand kan heller ikke altid forstå at jeg ikke lige gider og snakke nu. Nogle gamge har man bare lige brug for fred bare lige 10 min som du siger. Så jeg forstår dig godt.

Han har lært det nu, når jeg låser døren til WC'et og tager min ipod på he he.. han blive heldigvis ikke sur (måske den første gang jeg gjord det) for jeg har jo sagt til ham 100 gange at jeg bare lige skal ha 10 min og så skal jeg nok være der :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER