MAMMA_LICIOUS

Så blev det endelig min tur

17 indlæg i dette emne

Hej alle

Har glædet mig rigtig meget til at kunne melde mig ind her hos jer igen... Tog den sidste p-pille torsdag den 23. juni :loveshower

Og har faktisk allerede et spørgsmål :blush

Jeg har de sidste par dage været rigtig meget oppustet, og har haft smerter/stik i underlivet.. og også lidt ondt i lænden, foran og bagi... føles ligesom smerter i forbindelse med bækkenløsning... (dem som kender til den smerte) :prik

Kan godt regne ud at jeg ikke er gravid, men spørgsmålet er om det kan være underlivet der opfører sig underligt pga. p-pille stop, måske andre har prøvet noget lignen?

Kram til jer alle :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :balloon

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men håber, at en anden kan :)

Håber, du du bliver lige så glad for forummet herinde som jeg er :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Jeg kan desværre heller ikke svare på om det skyldes p-pillestoppet. Men held og lykke med projektet :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloon

Jeg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men håber, at en anden kan :)

Håber, du du bliver lige så glad for forummet herinde som jeg er :lovebk

Det er jeg sikker på jeg bliver... glæder mig så meget til at følge med :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min tanke er, at det sagtens være pga p-pille stoppet, ikke fordi jeg har den store forstand på det. Men tænker at det hormonskift eller mangel på samme godt kunne give nogle bivirkninger.

Det kan også være pga en kommende mens. er det ved at være den tid på måneden??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min tanke er, at det sagtens være pga p-pille stoppet, ikke fordi jeg har den store forstand på det. Men tænker at det hormonskift eller mangel på samme godt kunne give nogle bivirkninger.

Det kan også være pga en kommende mens. er det ved at være den tid på måneden??

Nej egentlig ikk.. men det er også første periode uden p-piller så har ingen ide om hvornår det skal komme... men hvis jeg skal følge en normal cyklus skal jeg først ha det om 14 dage.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det så ik være din ægløsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til! :loveshower

Ja, velkommen til et fantastisk forum og velkommen til en verden hvor ens krop opfører sig lige som den vil uden man kan gennemskue hvorfor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej og velkommen til :balloons

Håber snart du vil stå med to streger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloon

Altså hvis der er 14 dage til du skulle have mens så ville det jo give mening at det var ægløsning, og så er det jo bare med at hoppe på manden :bunny

men eftersom det er første periode efter p-pille stop kan det jo også være en mens der er på vej, men ville da helt sikkert hoppe på manden bare for at være sikker :hump :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Halløj.

Jeg havde det på samme måde i den første tid efter p-pille stop. Det varede egentlig ret længe, nogen dage virkelig generende og andre bare pænt irriterende!

Det er meget ofte sådan, at kroppen lige skal vænne sig til at klare en cyklus selv i stedet for at være hjulpet på vej af p-pillerne.

Håber du snart er helt normal inden i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjerteligt velkommen til :balloons

Jeg kan desværre heller ikke hjælpe. Kan det være din ægløsning? :)

Nå, men du skal i hvert fald have et stort held og lykke herfra :goodluck :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :balloons

Held og lykke med projekt baby :goodluck :goodluck :goodluck

Jeg har desværre hellere ikke noget svar, men håber, at du snart får det bedre igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med projektet ;)

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til herinde :) Held og lykke med projekt baby!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloon

Altså hvis der er 14 dage til du skulle have mens så ville det jo give mening at det var ægløsning, og så er det jo bare med at hoppe på manden :bunny

men eftersom det er første periode efter p-pille stop kan det jo også være en mens der er på vej, men ville da helt sikkert hoppe på manden bare for at være sikker :hump :D

Tror også du har ret i at det er ægløsning.. hopper på manden hele tiden.. så på det punkt kan jeg ikk gøre det bedre :hump

Men i går da vi sexede var det faktisk lidt ubehageligt.. som om jeg var øm i maven, eller at han stødte på noget... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til :balloons :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER