Guest

Tillykke Meggers

41 indlæg i dette emne

Tak, Gitte! Det må have hjulpet, at du tænkte på os, for vejret var jo helt perfekt! :loveshower

Lidt flere billeder :)

Det glade par (det nærmeste vi kommer et opstillet billede, af de billeder jeg har nu):

post-350-028647000 1310326857_thumb.jpg

Flæbebilledet af mig og min far (vi VRÆLEDE!):

post-350-035541600 1310327057_thumb.jpg

Og da vi fik ris (Jeg kan sige, at man næsten skulle tro at min kjole var designet til at gribe ris med alle de ophæftninger, haha!):

post-350-017120600 1310327565_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Wow en kjole :loveshower Fantastiske billeder, men det er da slet ikke nok :D :loveshower

Du bliver nødt til, at oprette en tråd med beretning og billeder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er det smukt Mette og hvor så du altså bare fantastisk ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare nogle gode billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow en kjole :loveshower Fantastiske billeder, men det er da slet ikke nok :D :loveshowerDu bliver nødt til, at oprette en tråd med beretning og billeder ;)

Tak! :kuller

Og jeg laver bestemt en tråd med beretning og billeder når vi får dem fra fotografen (og i øvrigt selv er kommet hjem fra bryllupsrejse), men ville nu lave den på bryllupsklar... Skal jeg lave en herinde også? :unsure

hvor er det smukt Mette og hvor så du altså bare fantastisk ud

Hvor er det bare nogle gode billeder :)

Tusind tak :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg har da også et billede, jeg gerne vil dele så :loveshower

post-424-095414100 1310329206_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! :kuller

Og jeg laver bestemt en tråd med beretning og billeder når vi får dem fra fotografen (og i øvrigt selv er kommet hjem fra bryllupsrejse), men ville nu lave den på bryllupsklar... Skal jeg lave en herinde også? :unsure

Ja selvfølgelig skal du da det :loveshower Jeg er ikke på bryllupsklar, og er sikker på at jeg ikke er den eneste ;) Og jeg vil også læse om bryllup, bryllupsrejse og se billeder ;) :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja selvfølgelig skal du da det :loveshower Jeg er ikke på bryllupsklar, og er sikker på at jeg ikke er den eneste ;) Og jeg vil også læse om bryllup, bryllupsrejse og se billeder ;) :glad

Også mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja selvfølgelig skal du også lave en beretning herinde enten under smaltalk eller under fotoafdelingen, for der er jo mange herinde, som ikke er på bryllupsklar. Jeg har jo bare været inde og smugekigge på bryllupsklar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luller01 hvor er det bare et skønt billede!! TAK!!!!!!! :kiss

Og alright, det skal være mig en FORNØJELSE at lave en billedberetning herinde også!!!! Men det bliver nok først, når vi kommer hjem fra Thailand, for har slet slet ikke billeder af alt endnu jo :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fine billeder - og rigtig fin brudebuket! (og holdt rigtigt - Miss Lena ville være stolt ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skønne billeder, åååh billedet af dig og din far får også mig til at knibe en tåre, kan nærmest fornemme hvordan det hele har været fyldt med kærlighed :biglove

i er et smukt par

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh :wub stort stort tillykke med brylluppet.. glad for i havde sådan en smuk dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fine billeder - og rigtig fin brudebuket! (og holdt rigtigt - Miss Lena ville være stolt ;))

Haha, ja, Miss-Lena har vist lært mange af os brude noget om buketten, jeg tænkte i hvert fald på hende inden jeg gik ind. :)

skønne billeder, åååh billedet af dig og din far får også mig til at knibe en tåre, kan nærmest fornemme hvordan det hele har været fyldt med kærlighed :biglove i er et smukt par

Åh ja min underlæbe vibrerer også ret kraftigt når jeg kigger (også på andre billeder :boo )

Ååååh :wub stort stort tillykke med brylluppet.. glad for i havde sådan en smuk dag :)

Tak :kiss:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser i altså skønne ud!

Elsker det billede hvor i får kastet ris på jer. "Bedste" der kaster ser altså über sej ud! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser i altså skønne ud!

Elsker det billede hvor i får kastet ris på jer. "Bedste" der kaster ser altså über sej ud! :loveshower

Haha, det er min grandmoster, men sej det er hun! :loveshower

Der er flere billeder under "Mit liv" :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER