Tildemor

Pludselig ændring i søvn

7 indlæg i dette emne

Min datter på 15½ mdr, har den sidste uge været forfærdelig at putte, vågen og ked om natten.

Hun plejer at være SÅ nemt at putte og sover normalt fra 19-07.

Nu er hun meget svært at få til at sover. Hun vågner om natten, og vi kan ikke bare lægge hende igen - det tager laaaang tid. Så sanrt vi tager hende op, lukker hun øjnene og sover videre, men så snart vi så lægger hende igen, græder hun.

Det VIRKER ikke somom hun har ondt, men jeg ved godt, at nogle vil sige 'ører'. jeg vil også have det undersøgt, men tror det ikke. Hun er totalt i HOPLA hele dagen, gider godt vilde svingture, og sover FINT om dagen...

Jeg tænker: Spring, tænder, drømme?? Andre der gar prøvet det omkring samme alder??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nadja havde en lille uge hvor hun også bare græd når vi puttede hende og hun falder også normalt i søvn.. det varede dog kun en lille uge.. og er ret sikker på det var tænderne...

Har faktisk ikk overvejede spring...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter på 13 mdr er i den sidste uge begyndt at vågne flere gange hvor hun bare skriger. Hun er ikke rigtig vågen, men umulig at trøste og det tager 5-10 min hvor hun hyler konstant. Efterfølgende falder hun til ro og kan lægges igen. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stille op? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også lige været igennem sådan en periode. Tror bare det er alderen...

Men puha det er hårdt især når man er vant til en barn som er nem og sover ;)

Håber I kommer hurtigt igennem det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også det er et spring, Alma har det samme, og falder til ro når vi tager hende op, verden er nok bare meget stor nu og det skal helt sikkert bearbejdes i søvne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg bare vildt glad for at høre - eller det er jo træls for både mig og jer, men det vidner da om, at det er meget 'normalt' :-) Håber vi snart alle får vores nattesøvn igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årrh jo!! Den har vi også haft for en måneds tid siden ;) Mega belastende, men det gik over efter ca. 2½ uge. Nu sover hun igen fra 19:30-7 :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER