metten86

Hjælp mig..

41 indlæg i dette emne

Her kan jeg fortælle at min mand for 2 måneders tid siden var ved DK's bedste hypnotisør (Jakob Stracotta) - og han har IKKE bidt negle siden.. til trods for han ALTID har gjort det!

:) Er SÅÅÅÅÅÅÅ stolt af ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke mange neglebidere vi er.. :balloons

Kan med glæde fortælle, at jeg stort set ikke har bidt mine negle siden jeg oprettede det her emne.. Og har pt. et par millimeter tipper på neglene.. Wuhuu!! :loveshower

Har ikke gjort noget ud over at bruge klar lak på neglene, som har mindet mig om at jeg ikke skal bide når jeg tager fingrene i munden.. Nu mangler jeg bare neglebånd og neglerødder. Kan stadig ikke lade vær med at bide og pille i dem, så det er stadig ikke helt perfekt, men en god start.. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke mange neglebidere vi er.. :balloons

Kan med glæde fortælle, at jeg stort set ikke har bidt mine negle siden jeg oprettede det her emne.. Og har pt. et par millimeter tipper på neglene.. Wuhuu!! :loveshower

Har ikke gjort noget ud over at bruge klar lak på neglene, som har mindet mig om at jeg ikke skal bide når jeg tager fingrene i munden.. Nu mangler jeg bare neglebånd og neglerødder. Kan stadig ikke lade vær med at bide og pille i dem, så det er stadig ikke helt perfekt, men en god start.. :super

Sejt :super

Mht. til neglebåndene så har det hjulpet mig rigtig meget at klippe den løse hud af med en negleklipper lige så snart jeg opdager den. På den måde kan man ikke nå at sidde og bide i den så fingrene bliver hævede og røde :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt :super

Mht. til neglebåndene så har det hjulpet mig rigtig meget at klippe den løse hud af med en negleklipper lige så snart jeg opdager den. På den måde kan man ikke nå at sidde og bide i den så fingrene bliver hævede og røde :goodluck

Jeg tror lige jeg skal en tur i matas og købe de der man kan bruge til at "skære" neglebåndene af og så noget godt olie.. Det må da kunne gøre det.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået :super og nej du er bestemt ikke alene om neglebider-problemet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her for en uge siden, mens jeg stadig var i England fik jeg lagt akrylnegle på, og har jo af gode grunde ikke bidt siden. ;) Men også fordi neglene er så tykke at man overhovedet ikke kan bide.

Jeg har ingen lyst overhovedet til at bide de nye fine negle, der vokser inden under. Så jeg kan i hvert fald varmt anbefale det - og jeg har altså bidt negle siden jeg var 7! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare ladet mig fortælle at når man har kunstige negle, så bliver de naturlige negle indenunder lidt mere skrøbelige end ellers.. Men ved ikke om det er en and :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved, så kan akrylneglene ligges således at de forstærker egen negl. Men al slidtage på egne negle (lim, filning, alm neglelak osv, uanset om du har kunstige negle eller ej, inkl. dagligdagsgøremål slider jo automatisk på ens egne negle.) Men skrøbelige tror jeg ikke på de bliver, medmindre man har tendens til det i forvejen, eller mangler vitaminer/kalk.

Jeg ved dine negle bliver ødelagt af acetone-neglelakfjerner, du kan virkelig se hvor matte neglene bliver. Og ved brug af de almindelige kunstige negle man køber i matas/supermarkeder, så er limen virkelig noget skidt for ens egne negle.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes lige jeg ville komme med en lille update. Jeg har nu ikke bidt negle i ca. 6 uger og det har virkelig ikke været noget problem og er endda også startet på job igen og jeg har ikke knækket en eneste negl.. :yay Mangler stadig at kunne lade neglebånd og neglerødder være, men det går bedre.. Nu er mine negle ved at have en længde, så jeg overvejer om jeg skulle tage til en negleteknikker og få hende til at ordne mine neglebånd lidt og give mig en fin manicure... :super

Se en forskel... :)

For 6 uger siden.

2lbyplt.jpg

I dag.

2zxp4iu.jpg

:glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NØJ hvor er de blevet fine :respekt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er de blevet fine :glad super godt gået :respekt Hvad har du gjort for at lade være med at bide i dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have.. :yay

Jeg har ikke gjort noget overhovedet. Jeg bestemte mig bare for at nu skulle det stoppe og så gjorde det det.. :) Ren vilje! :whistling I starten var det lidt svært, men da der først begyndte at komme en lille smule tipper på, så fik jeg rigtig "blod på tanden" og så var det egentligt ikke så svært mere.. :)

Og fra og med d. 5/9 er jeg IKKE-ryger! (Så håber jeg bare at jeg kan være lige så stædig og vedholdende på det punkt). :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have.. :yay

Jeg har ikke gjort noget overhovedet. Jeg bestemte mig bare for at nu skulle det stoppe og så gjorde det det.. :) Ren vilje! :whistling I starten var det lidt svært, men da der først begyndte at komme en lille smule tipper på, så fik jeg rigtig "blod på tanden" og så var det egentligt ikke så svært mere.. :)

Og fra og med d. 5/9 er jeg IKKE-ryger! (Så håber jeg bare at jeg kan være lige så stædig og vedholdende på det punkt). :rolleyes

Du er sej og du kan være ligeså stædig med dit rygning og det er altså nemmere end man tror :goodluck :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er sej og du kan være ligeså stædig med dit rygning og det er altså nemmere end man tror :goodluck :goodluck

Da jeg fandt ud af at jeg var gravid med Hannah, holdt jeg med at ryge dagen efter. Bare sådan fra den ene dag til den anden og det var overhovedet ikke svært!! Var ikke-ryger i næsten 1½ år, hvor jeg faktisk startede med at ryge igen lige så pludseligt som jeg stoppede - fra den ene dag til den anden.. Men nu skal det altså være slut - både for min egen skyld, for Hannahs skyld (selvom vi ikke ryger inde, så får hun jo lidt partikler alligevel) og for økonomiens skyld.. :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej Mette!!! Både med negle (hvor er de blevet flotte!) og rygningen! SÅDAN! :yay :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej Mette!!! Både med negle (hvor er de blevet flotte!) og rygningen! SÅDAN! :yay :respekt

Tarrrkk.. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER