ki schou

Vind et lækkert feststed

20 indlæg i dette emne

Hej alle

Vi udlodder nu et lækkert feststed inkl. overnatning, der bliver stillet til rådighed for fx. en fødselsdagsfest, en barnedåb, et bryllup eller enhver anden munter begivenhed. Værdien af denne konkurrence er 9.300 ,- :)

Festen skal bare være afholdt inden udgangen af 2012 :)

Konkurrencen afholdes via Bryllupsklar, men der er intet krav om medlemsskab på Bryllupsklar for at deltage i konkurrencen, den er åben for alle. Så I skal da ikke snydes for muligheden af at deltage i denne fantastiske konkurrence :glad

KLIK HER for at læse mere og deltage i konkurrencen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super fed konkurrence... Det eneste jeg tænker er hvis man vinder er der noget frist for hvornår festen skal afholdes.. ville da ikke melde mig til konkurrencen hvis jeg ikke kunne nå at bruge præmien inden den udløb ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker konkurrencer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NØJ hvor ville det være fedt at vinde. Vi har pt ikke mulighed for at holde bryllup pga økonomi, men har min dejlige kjole til at hænge derhjemme - det har den gjort i 4 år.

DET KUNNE VÆRE FEDT :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fed konkurrence... Det eneste jeg tænker er hvis man vinder er der noget frist for hvornår festen skal afholdes.. ville da ikke melde mig til konkurrencen hvis jeg ikke kunne nå at bruge præmien inden den udløb ??

Hejsa

Det står helt nederst med småt på konkurrence siden, at den skal afholdes inden udgang af 2012.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville faktisk vildt gerne vinde denne konkurrence...hmm men jeg må jo nok ikke vinde den. <_<

En håndfuld gode vennepar med på en super hygge weekend :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Det står helt nederst med småt på konkurrence siden, at den skal afholdes inden udgang af 2012.

:balloons

åååh ja mig og at læse det med småt.. .. ups ;) - Tak Ki :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fantastisk konkurrence :loveshower

Har straks deltaget. Hvis man er heldig, kan vi måske tage revance for vores rådhusbryllup med sådan en fantastisk gevinst :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:balloons Åh bare man kunne vinde en så lækker præmie og holde en god fest for familien :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber håber håber det bliver mig.. Vi skal holde stor fest her til oktober, 25+30 + 10 år sammen så det vil være fantastisk at det kunne blive holdt sådan et sted.. :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj en fed konkurrence - og bare det smukkeste sted!! Jeg har allerede meldt mig til og så er det bare at krydse fingre og håbe at det måske er os der bliver de heldige :balloon

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fed konkurrense :loveshower

Det var lige noget, vi kunne bruge til barnedåb sidst på året :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også deltaget. Man kan vel altid finde en anledning til at holde en fest :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det bare trist at de ikke har flere steder i landet... Der er godt nok langt fra midtjylland og derover :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare trist at de ikke har flere steder i landet... Der er godt nok langt fra midtjylland og derover :boo

Hej

Ja der er selvfølgelig lige en lille bid vej.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Giver chancen til folk på den anden side.

Det er simpelhen så fedt med de forskellige konkurrencer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lader også chancen gå til en anden... der er også lidt langt derover for mit vedkommende... Desværre :(

Men held og lykke til dem som deltager...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan altså være rigtig dejligt med sådan et feststed og få holdt bryllup og barnedåb samtidigt *ss*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER