Solskin

Erfaring med Scanningsklinikken inde ved Buen v. Kbh.H.?

10 indlæg i dette emne

Er der nogen der har erfaring med denne klinik - godt som skidt? Eller er blevet kønsscannet tidligt - og var svaret korrekt? :-)

http://www.graviditetsscanning.dk

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var derinde til en kønsscanning - det var ikke tidligt (tror jeg var ca halvvejs), men jeg kan kun anbefale det. Vi havde en rigtig god oplevelse. Det var super grundigt og professionelt.

Ville til hver en tid blive scannet derinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var afsted hos deres klinik i Århus og de var super søde og havde ret ang. kønnet :)

Jeg var i uge 17 da jeg var afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep i uge 17+1 de var super dygtige ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var derinde under min første graviditet, jeg var rigtig tilfreds. Mathias lå desværre dumt så jeg fik en ny tid gratis nogle uger senere. Kønsscanning var korrekt - vi var dog ikke i tvivl da vi havde et ret tydeligt billede af penis fra MS

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også derinde og var meget tilfredse. Det var lige efter gennemscanningen i uge 20. Vi kan heller ikke klage over, at de sagde en pige - for det var en Filippa der kom ud :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været der to gange. Først til en tidlig scanning i uge 10 og senere til kønsscanning i uge 17+1.

Det var nogle utrolig gode oplevelser og kan kun anbefale stedet :)

Da jeg ikke har født endnu kan jeg desværre ikke oplyse dig om de havde ret mht. kønnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey.

Var derinde og fik en køns scanning. Første gang kunne de ikke se det, da den lille ikke vise hvem kønnet. Og selvom vi kun have 15 min. så fik vi lidt mere tid. men anden gang kunne hun så se det, og fik at vide den lille krudtugle er en lille pige. Hvilket de også sagde til MD scanning. Så kan klart anbefale stedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også haft gode oplevelser derinde. Kønsscanning i uge 17. De sagde en dreng og det er blevet bekræftet ved 2 senere scanninger så jeg regner med det ender med at passe. Har i hvert fald købt ind i lyseblåt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til 3D scanning forleden i uge 20. Du kan se et par billeder i min graviditetstråd.

Hun var meget professionel og sød. Jeg vil klart anbefale dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER