MissingLink

Skal I have taget graviditetsbilleder?

33 indlæg i dette emne

Så har jeg endelig kastet mig ud i beslutningen om at få taget et mavefoto også, selvom bmi'et ikke er blevet mindre under graviditeten og alle de grå hår er myldret frem efter 6½ måneds tvungen frisørpause... Men jeg har booket tid til at få sat håret og lagt en prof make up og så skal vi have taget nogle fine mavebilleder - helst hvor vores søn også er med på billedet.

Er lidt blufærdig, så det bliver nok lidt grænseoverskridende at skulle fotograferes i undertøj, men håber at jeg bliver rigtig glad for billederne bag efter...

Skal afsted på torsdag og både glæder mig og frygter det lidt...

Mange hilsner

Solskin

Det lyder som en god idé og noget der kunne blive en rigtig dejlig dag sammen med din søn :)

Held og lykke! Vi glæder os til at høre om det og måske til at få lov til at se et billede eller to ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har vi været afsted :glad

Det gik over alt forventning. Jeg har jo liiiige lidt ekstra kilo på sidebenene, så jeg var meget spændt på resultatet. Der blev nemlig også taget nogen hvor jeg kun havde undertøj på...

Men der var faktisk virkelig mange, rigtig gode billeder imellem og jeg glæder mig helt vildt til at modtage dem... Så skal jeg nok smide mine favoritter herind på Babyklar, så I også kan se dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede så desværre ikke at komme til fotograf, selvom tiden var booket. Men jeg glæder mig til at se jeres billeder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan få en lille smagsprøve her...

Fotografen sender en web version til mig efterhånden (og så får jeg originalfilerne på en skive når hun har været dem allesammen igennem) - og nu er de begyndt at dumpe ind i min indboks :yay

:kuller

6fo22d.jpg

fw4lzs.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan få en lille smagsprøve her...

Fotografen sender en web version til mig efterhånden (og så får jeg originalfilerne på en skive når hun har været dem allesammen igennem) - og nu er de begyndt at dumpe ind i min indboks :yay

:kuller

6fo22d.jpg

fw4lzs.jpg

Skønne billeder! :loveshower

Hvor er du smuk, og hvor er din datter sød. :wub (Og en lille gavtyv, ser det ud til :biglove )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne billeder! :loveshower

Hvor er du smuk, og hvor er din datter sød. :wub (Og en lille gavtyv, ser det ud til :biglove )

Tusind tak, hvor er du sød :blush :kiss

Og nej, jeg kan nok ikke helt løbe fra at min datter er en lille gavtyv - en værre bandit! :biglove

Når hun ser billede nummer to siger hun "Stina fjoller" eller "Stina fræk"... og det kan man jo kun give hende ret i... :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der flere fotos fra i lørdags :wub

2cep62t.jpg

Lillebror skulle altså lige have et møs af Christina, syntes hun :)

etehbm.jpg

28miyg.jpg

142vm6g.jpg

x3h16w.jpg

Sidst men ikke mindst... et billede af Far og Christina

24cac8g.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der sneak peak fra min mavebilled-session i søndags (34+1) :):

310503_308113432533731_142469849098091_1287466_1106524139_n.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER