MissingLink

Skal I have taget graviditetsbilleder?

33 indlæg i dette emne

Skal I have taget graviditetsbilleder? Tænker på, om der er nogen af jer der overvejer at få taget prof billeder af fotograf :)

Overvejer kraftigt, om jeg skal gøre det denne gang. Fik også taget nogle sidst, men der var det "bare" manden bag kameraet. Kunne måske godt tænke mig nogle, der var lidt mere specielle, og evt med lidt effekter.

Har I gjort jer tanker om det, og har I måske allerede fundet en fotograf? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det skal jeg helt sikkert! Jeg har allerede lavet en aftale med Diana Myrndorff der tog fashion-billeder af mig i min brudekjole for et par måneder siden. Hun vil gerne have sådan nogen billeder i sin portefølje, så min søster og jeg ligger maver til og så får vi det til gengæld gratis :)

Min søster og jeg skal sammen midt i november, men jeg vil ikke afvise jeg tager afsted en gang alene også :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne, men synes umiddelbart at jeg er for tyk. Så det ender nok ligesom sidst, hvor jeg selv tog nogle sjove mavebilleder som jeg fik rammet ind til Michael.

Sidst havde jeg bundet en lilla sløjfe om maven og skrevet 'Hej Far' på maveskindet :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det skal jeg helt sikkert! Jeg har allerede lavet en aftale med Diana Myrndorff der tog fashion-billeder af mig i min brudekjole for et par måneder siden. Hun vil gerne have sådan nogen billeder i sin portefølje, så min søster og jeg ligger maver til og så får vi det til gengæld gratis :)

Min søster og jeg skal sammen midt i november, men jeg vil ikke afvise jeg tager afsted en gang alene også :whistling

Jeg overvejer nemlig også, om jeg skal gøre det 2 gange :whistling Bare så man har lidt at sammenligne med :)

Jeg vil rigtig gerne, men synes umiddelbart at jeg er for tyk. Så det ender nok ligesom sidst, hvor jeg selv tog nogle sjove mavebilleder som jeg fik rammet ind til Michael.

Sidst havde jeg bundet en lilla sløjfe om maven og skrevet 'Hej Far' på maveskindet :wub

Jeg synes da ikke du er for tyk til at få taget billeder? :kram2 Du er jo gravid for pokker :D

Men det andet var nu også en sød idé :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes da ikke du er for tyk til at få taget billeder? :kram2 Du er jo gravid for pokker :D

Men det andet var nu også en sød idé :loveshower

Jamen du har ret! :blush

Jeg er bare meget blufærdig pga. mit høje bmi og er overbevist om at man vil komme til at kigge mere på dellerne rundt omkring, end på den gravide mave. :unsure

I sidste graviditet så billedet til Michael sådan her ud efter jeg havde kørt billedet igennem Photoshop, leget med farverne og havde beskåret det så man ikke så alt for meget "overflødigt".

23kexp4.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du har ret! :blush

Jeg er bare meget blufærdig pga. mit høje bmi og er overbevist om at man vil komme til at kigge mere på dellerne rundt omkring, end på den gravide mave. :unsure

I sidste graviditet så billedet til Michael sådan her ud efter jeg havde kørt billedet igennem Photoshop, leget med farverne og havde beskåret det så man ikke så alt for meget "overflødigt".

23kexp4.jpg

Det er da bare et super fint billede :loveshower

Hvor er du pjattet altså- du ser da så fin og gravid ud :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da bare et super fint billede :loveshower

Hvor er du pjattet altså- du ser da så fin og gravid ud :biglove

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så priveligeret, at jeg kender en fotograf som vil tage gravidbilleder ganske gratis :loveshower .

Jeg er meget blufærdig, så jeg er glad for, at jeg kender hende i forvejen. Jeg skal have dem taget i 7. - 8. måned og jeg glæder mig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du har ret! :blush

Jeg er bare meget blufærdig pga. mit høje bmi og er overbevist om at man vil komme til at kigge mere på dellerne rundt omkring, end på den gravide mave. :unsure

I sidste graviditet så billedet til Michael sådan her ud efter jeg havde kørt billedet igennem Photoshop, leget med farverne og havde beskåret det så man ikke så alt for meget "overflødigt".

23kexp4.jpg

Det er da bare et helt utroligt smukt billede! Der er absolut ingen grund til at skamme sig over den mave - du er meget flot gravid :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået taget billeder af maven med begge børn (min mand er fotograf :loveshower ), og jeg ville ikke have været foruden.

Hvis i har lyst kan i se lidt af dem her: www.mmwfoto.dk - under billeder :)

Husk vi er ikke tykke, men gravide - der er ikke noget smukkere end en stor rund babymave.

Vh Christina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen du har ret! :blush

Jeg er bare meget blufærdig pga. mit høje bmi og er overbevist om at man vil komme til at kigge mere på dellerne rundt omkring, end på den gravide mave. :unsure

I sidste graviditet så billedet til Michael sådan her ud efter jeg havde kørt billedet igennem Photoshop, leget med farverne og havde beskåret det så man ikke så alt for meget "overflødigt".

23kexp4.jpg

WOW jeg synes det er et helt fantastisk billede du har taget her :-) Bestemt en ide jeg vil overveje på et senere tidspunkt :-)

Jeg har ikke lige overvejet om jeg skal have taget billeder hos en fotograf, tror egentlig det bare bliver til de billeder vi selv kan tage... selvom det andet helt sikkert også kan være noget særligt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:toot

Jeg skal have taget mavebilleder hos en fotograf!!

Vi har ikke fastlagt en dato endnu, men det er nu helt sikkert at jeg skal have taget portrætbilleder af mig, maven, Christina og Far hos en fotograf jeg kender igennem mit arbejde. :7himmel

Rent tilfældigt spurgte jeg hende igår om hun egentlig tog gravidbilleder og hvad hun tog for en fotosession - og sørme om ikke hun svarede tilbage at jeg var super heldig! For lige nu søgte hun faktisk gravide modeller til cv'et, så hun var mere end villig - og jeg kunne få det hele til en fin vennepris hvis blot hun kunne få lov til at lægge billederne på hendes hjemmeside bagefter :loveshower

Ih jeg glæder mig SÅ MEGET!!! Hun er virkelig dygtig :yay

Her er et par af de portrætbilleder hun har taget:

1308173202_resized.jpg?width=266&height=400

1308173040_resized.jpg?width=266&height=400

1308173198_resized.jpg?width=264&height=400

1308173045_resized.jpg?width=266&height=400

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flotte billeder, jeg kan godt forstå du glæder dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke engang gravid endnu, men JA for søren jeg skal da. Drømmer allerede nu om at få dem taget af den skønne Tina Liv.

http://tinaliv.com/?page_id=27

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også besluttet at jeg vil have taget nogle billeder. nok når jeg er ret højgravid. Og så håber jeg på Tina Liv kan lave en pakkeløsning på mavebilleder og babybilleder når den lille kommer ud :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også besluttet at jeg vil have taget nogle billeder. nok når jeg er ret højgravid. Og så håber jeg på Tina Liv kan lave en pakkeløsning på mavebilleder og babybilleder når den lille kommer ud :-D

Det kan hun, jeg har tjekket :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan hun, jeg har tjekket :whistling

Yai :-D Så skal jeg bare have overtalt manden til han skal med på billederne :-D Han er ikke helt glad for at får taget billeder af sig selv hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yai :-D Så skal jeg bare have overtalt manden til han skal med på billederne :-D Han er ikke helt glad for at får taget billeder af sig selv hehe

Haha, det kunne lige så godt være mig, der havde skrevet det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke engang gravid endnu, men JA for søren jeg skal da. Drømmer allerede nu om at få dem taget af den skønne Tina Liv.

http://tinaliv.com/?page_id=27

Også mig!! Også vildt fedt med pakker af gravidmaven og babybilleder - selvom jeg så må rejse til Fredericia for det :)

Har også snakket med hende om TTD billeder til vinter :7himmel Er total fotograf-forelsket i hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig!! Også vildt fedt med pakker af gravidmaven og babybilleder - selvom jeg så må rejse til Fredericia for det :)

Har også snakket med hende om TTD billeder til vinter :7himmel Er total fotograf-forelsket i hende :)

Yeah! TTD! Overvejer også meget kraftigt at fjerne min kjolesalgsannonce og bruge den til sne-vinter-trash med Tina! Haha hvis jeg ikke er blevet gravid inden og svulmer i hast :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:toot

Jeg skal have taget mavebilleder hos en fotograf!!

Vi har ikke fastlagt en dato endnu, men det er nu helt sikkert at jeg skal have taget portrætbilleder af mig, maven, Christina og Far hos en fotograf jeg kender igennem mit arbejde. :7himmel

Rent tilfældigt spurgte jeg hende igår om hun egentlig tog gravidbilleder og hvad hun tog for en fotosession - og sørme om ikke hun svarede tilbage at jeg var super heldig! For lige nu søgte hun faktisk gravide modeller til cv'et, så hun var mere end villig - og jeg kunne få det hele til en fin vennepris hvis blot hun kunne få lov til at lægge billederne på hendes hjemmeside bagefter :loveshower

Ih jeg glæder mig SÅ MEGET!!! Hun er virkelig dygtig :yay

Her er et par af de portrætbilleder hun har taget:

1308173202_resized.jpg?width=266&height=400

1308173040_resized.jpg?width=266&height=400

1308173198_resized.jpg?width=264&height=400

1308173045_resized.jpg?width=266&height=400

:toot

Så fik vi fastlagt en dato! :yiepie

Det bliver lørdag den 29. oktober :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med det Mia, hvor dejligt for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg endelig kastet mig ud i beslutningen om at få taget et mavefoto også, selvom bmi'et ikke er blevet mindre under graviditeten og alle de grå hår er myldret frem efter 6½ måneds tvungen frisørpause... Men jeg har booket tid til at få sat håret og lagt en prof make up og så skal vi have taget nogle fine mavebilleder - helst hvor vores søn også er med på billedet.

Er lidt blufærdig, så det bliver nok lidt grænseoverskridende at skulle fotograferes i undertøj, men håber at jeg bliver rigtig glad for billederne bag efter...

Skal afsted på torsdag og både glæder mig og frygter det lidt...

Mange hilsner

Solskin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER