pukimusen

Nysgerrige

8 indlæg i dette emne

ja jeg er ikke gravid, men er dog blevet inseminerede i mandags:!! ja så der er noget tid til jeg kan teste endnu, så et spørgsmål i vente tiden...

Hvor hurtigt var du klar over at du var gravid? hvad havde du af tegen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vidste det med det samme denne gang, jeg havde det bare på fornemmelsen.

Efterfølgende kom mild kvalme, voldsom udflåd, ekstrem træthed og sikkert andet jeg ikke kan huske lige nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begyndte at mærke tegn allerede 5 dage efter æl.. mens murren og efter 10 dage kom trætheden.. men var nu stadig overrasket da jeg så de to streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde det på fornemmelsen, men det turde ikke tro da jeg før har haft fornemmelse.

Men sagde til min mand at jeg ville give det to forsøg igen og hvis det ikke lykkes tja så var det det.

Men min træthed kom først omkring uge 10 tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var ca 3+4 - 3+6 drak jeg alkohol - var på ingen måde fuld, men vågnede alligevel kl. 3 om natten med sindssyg kvalme :blink Jeg synes det var mærkeligt, men tænkte ikke videre over det.

Og så oplevede jeg to gange da jeg mellem 3+0 og 3+5 at græde over ingenting! Efter sex og fordi jeg kom for sent til et tog :rolleyes Det funderede jeg en del over, men turde alligevel ikke tro det.

I bund og grund begyndte jeg ikke at tro på det, før jeg var omkring 3+6 og jeg undrede mig over, at min krop ikke opførte sig helt som den plejede i dagene op til mens... Og jeg testede positiv om morgenen da jeg var 4+2 (eller 4+0 efter min egen overbevisning :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt at du har stillet dette spørgsmål :) - jeg havde overvejet at gøre nøjagtig det samme :D

Jeg blev nemlig insemineret d 17 og 18/6 og har bare overhovedet ingen fornemmelse af om det er lykkedes eller ej. Nogen siger man kan mærke når ægget sætter sig fast. Det eneste jeg har mærket er nogle små niv i underlivet - lidt ligesom når man har ægløsning. Men aner ikke om det har nogen betydning .....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke rigtig nogen fornemmelse før jeg stod med testen i hånden. Der skete så meget på det tidspunkt i mit liv at jeg ikke rigtig tænkte på at jeg kunne være gravid. Jeg testede kun fordi min mens var to dage forsinket og jeg skulle til julefrokost og bryllup den weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håbede at jeg ville kunne mærke det allerede ved befrugtningstidspunktet :rolleyes Det var nok mest fordi en veninde fortalte mig, at hun i hendes graviditet havde følt noget i dagene efter ægløsning, som nok var befrugtningen. ^_^ Må indrømme at, fordi jeg prøvede at flytte fokus fra det at blive gravid (havde en fornemmelse af, at det hæmmede mere end det gavnede at analysere på min krop, cyklusser osv)og fordi jeg havde så travlt generelt i den periode fik jeg først en mistanke, da min menstruation var anderledes end normalt og mine bryster var sindsygt ømme. ;)

Så alle mine forventninger blev blev ikke indfriet, men det gjorde nu overhovedet ikke noget!! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER