brineh

Hvor tit mødes i?

8 indlæg i dette emne

Jeg startede i mødregruppe igår :)

det var super hyggeligt og vi har så aftalt at mødes hver uge, skiftevis hjemme hos en af os.

Hvor gør i med jeres mødregruppe?

Ses i hver uge ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er min mødregruppe løbet ud i sandet, men mener faktisk også at vi mødtes hver uge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødtes hver uge i starten..... Men jeg synes faktisk det var for meget, for med en fast "aftale" hver uge, havde jeg mindre overskud til spontane ture....

Så jeg foreslog de andre at vi kun skulle mødes hver 14. dag, og det var de heldigvis med på :)

nu har jeg så misset de sidste to møder, så glæder mig meget til at se dem igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i min mødes vi hver 14. dag, men kommer der noget i vejen for en uge så bliver det rykket frem i stedet for længere ud (dvs. efter 1 uge i stedet for efter 3)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødes 1 x om ugen på skift hos os og af og til tager vi ud og laver noget: Planlægger en fælles gåtur eller som på tirsdag hvor vi skal på baby picnic. Det er meget rart at komme ud og se lidt andet end de samme stuer hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mødregruppe er verdens bedste, for vi er blevet veninder allesammen, så vi ses nogle gange dagligt, ikke altid med børn, nogle gange med brætspil og alkohol...ja det er jo en MØDREgruppe :D i morgen skal vi i Givskud zoo med børnene og mændene tager på fisketur sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den gang jeg rendte i mødregrupper, da mødtes vi en gang om ugen. Nu ses vi ikke mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede også med at mødes 1 gang i ugen, indtil nogle begyndte på arbejde igen, så ændrede vi det til 1 gang i måneden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER