Posted August 14, 2011 Jeg vil gerne på august 2011 Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2011 Jeg vil også gerne på ;) vi startede i marts 2010 men holdte pause fra august til maj 2011 hvor projektet blev genoptaget ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2011 Som du ved, så må du gerne slette mig - hehe.. Jeg følger jo i dine fodspor :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2011 Som du ved, så må du gerne slette mig - hehe.. Jeg følger jo i dine fodspor :loveshower Jeg havde skam allerede gjort det inden du meldte tilbage :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2011 Jeg havde skam allerede gjort det inden du meldte tilbage :D Hehe.. Det opdagede jeg så også EFTER jeg havde skrevet ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 22, 2011 Du må gerne tilføje til projekt baby nr.2 påbegyndt juli 2011 :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 25, 2011 Hey.. Er vist ikke på herinde.. Projekt 2. barn påbegyndt februar 2010 - SA August 2011 Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 29, 2011 Jeg er tilbage på babyprojektlisten igen efter at have haft en SA Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2011 Jeg er også tilbage på listen efter en SA. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2011 Hej, Jeg vil også gerne på listen :) Vi startede juli 2011.. Det er en pudsig tid at prøve på at blive gravid. Held og lykke til jer alle! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 30, 2011 Slet du bare mig fra listen :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2011 Tja, du må da gerne tilføje mig også, selvom vi ikke arbejder så intensivt på det, vi har valgt at lade være med at tænke på ÆL osv og så ellers bare lade naturen gå sin gang, indtil videre. Vi smed pillerne i starten af august :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 6, 2011 Du må gerne skrive mig på listen også. Vi startede projekt baby i slutningen af februar. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2011 Jeg vil gerne på listen. Første rigtige forsøg denne måned, uha jeg er alt for spændt :glad Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2011 Hej Alle sammen Jeg er ny herinde men ikke helt ny i projekt familieforøgelse. Jeg smed p-pillerne i februar 2011 men har først kunne måle en ægløsning i denne måned. Er spændt på om det giver resultater. :stork Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2011 Hej Alle sammen Jeg er ny herinde men ikke helt ny i projekt familieforøgelse. Jeg smed p-pillerne i februar 2011 men har først kunne måle en ægløsning i denne måned. Er spændt på om det giver resultater. :stork Velkommen til :balloons og :goodluck Har selv haft svært ved at teste positiv for ÆL og den ene måned, hvor det lykkedes mig var der gevinst :glad (mistede så desværre, men det er en anden historie) :goodluck og :bd til dig i hvert fald :bd Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2011 Hej Nitzen Det var da noget dejlig info:-) Mange tak og i lige måde med dig :-D Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2011 Vil du slette mig fra listen:0) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2011 Du må gerne sætte mig på listen, har prøvet siden marts 2011 :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2011 Du kan sætte mig på september 2011. Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2011 Du må gerne sætte mig på Fra Oktober 2011 Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2011 Du må gerne skrive mig på i April 2011 .. :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2011 Du må gerne sætte mig på Fra Oktober 2011 Du må gerne skrive mig på i April 2011 .. :) Så er I begge to kommet på listen :goodluck Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2011 Hejsa. Har besluttet at jeg osse gerne vil på listen. :) Vi har prøvet siden november 2009 Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 12, 2011 Du må meget gerne sætte mig på listen, jeg smed p-pillerne sept. 2010 og intet er sket endnu. Nu skal til at gå til den :) Share this post Link to post Share on other sites