Posted June 22, 2011 Nogle som har prøvet Intelligender eller Gendermaker? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2011 Har jeg aldrig hørt om. Skulle de kunne vise babyens køn? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2011 Har jeg aldrig hørt om. Skulle de kunne vise babyens køn? Ja det skulle de Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2011 Ja der kørte engang en lang tråd i et andet forum hvor en masse piger testede dem, men det virkede slet ikke... Det eneste det virkede for var producenten ;s :rolleyes: Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 Har jeg aldrig hørt om... Jeg tror en scanning er den bedste metode, at få kønnet at vide på :goodluck Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 Ja der kørte engang en lang tråd i et andet forum hvor en masse piger testede dem, men det virkede slet ikke... Det eneste det virkede for var producenten ;s :rolleyes: Jeg har hørt noget med, at Intelligender vist viser modsat svar. Måske skulle producenten ændre sin resultatsguide? :whistling Nogle der kender til Gendermaker? Share this post Link to post Share on other sites