MamatilJ&M

*** TESTHOLD UGE 28 *** (11. - 17. juli)

214 indlæg i dette emne

Sikke det trækker ud. Det er virkelig spændende at følge med. Så jeg tør da slet ikke tænke på, hvordan du selv må have det :whistling

Håber virkelig at dine piger bliver storesøstre denne gang :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det er virkelig nervepirrende og må også bide tænderne sammen nogle gange, for har stor lyst til at teste, men det er heldigvis ikke så nemt for har ingen test med og er i sommerhus med pigerne hos mormor. Og har også lovet manden ikke at gøre det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadigvæk ingen mens og er mega træt og går og håber stort og høj lydt hele dagen. Brysterne er de konstant brystspændninger i nonstop.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadigvæk ingen mens og er mega træt og går og håber stort og høj lydt hele dagen. Brysterne er de konstant brystspændninger i nonstop.

Det er dælme spændende med dig denne gang. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadigvæk ingen mens og er mega træt og går og håber stort og høj lydt hele dagen. Brysterne er de konstant brystspændninger i nonstop.

Det er godt nok spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet bekymret for godt nok ved jeg at jeg er gravid, testede også svagt positivt i onsdags og har ikke kunne teste siden pga jeg er på ferie hos familie. Men i dag da jeg nøs kom der lidt bu i mine trusser :-(håber virkelig ikke graviditeten allerede skal gå til grunde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså tror det er slut nu, for testen er kun meget svag og har fået BU ( brunt udflåd) igen.

men ved jeg har været gravid også med de tegn jeg har haft samt ha gået 10 dage over tid (hvis man regner fra min alm. cyklus som den var før behandling)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså tror det er slut nu, for testen er kun meget svag og har fået BU ( brunt udflåd) igen.

men ved jeg har været gravid også med de tegn jeg har haft samt ha gået 10 dage over tid (hvis man regner fra min alm. cyklus som den var før behandling)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså tror det er slut nu, for testen er kun meget svag og har fået BU ( brunt udflåd) igen.

men ved jeg har været gravid også med de tegn jeg har haft samt ha gået 10 dage over tid (hvis man regner fra min alm. cyklus som den var før behandling)

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså tror det er slut nu, for testen er kun meget svag og har fået BU ( brunt udflåd) igen.

men ved jeg har været gravid også med de tegn jeg har haft samt ha gået 10 dage over tid (hvis man regner fra min alm. cyklus som den var før behandling)

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens i dag. Efter en cyklus på 38 dage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens i dag. Efter en cyklus på 38 dage

Øv :kram kan I så nå at komme i behandling i denne cyklus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan Vi godt. Der er ikke ferie for til efterårs ferien.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens i dag. Efter en cyklus på 38 dage

Øv altså, nu havde jeg lige håbet...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER