Guest MrsW

Soverytme om dagen

5 indlæg i dette emne

For lige at se om vi kan få sparket gang i vores mg så smider jeg lige et indlæg!

Hvor mange gange og hvor længe sover jeres unger om dagen???

Ida er fra 3.okt (Termin 28.sep- derfor er jeg i den her mg ;) ) Og hun sover normalt 2 timer om formiddagen og 2 timer om eftermiddagen.

Pt er der kommet rod i det (Vi har været i sommerhus og der er blevet slækket lidt på sovetiderne...) så nu sover hun 1 time om formiddagen og i går sov hun kun 20 min om eftermiddagen - pt har hun i dag sovet ca 1½ time til eftermiddag...

Hvornår kan man lave det om til kun at være 1 lur, så det passer med dagplejeluren?? Lige nu kan jeg ikke helt trække Ida til at vente med lur til kl 11.30! Men jeg vil gerne have hende kørt lidt ind i en rytme inden hun kommer i dagpleje :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Celina sover som regel også to gange om dagen.

Kl.9.15 og ca.2-2½ time frem, og igen på skiftende tider om eftermiddagen i ca.2 timer.

Nogle dage kan jeg trække hende til omkring middag, og så sover hun 3-4 timer :)

Emilia har stort set fra start kun sovet en gang om dagen (da først hun var ovre den alder hvor de sover on and off dagen lang), men hun tog så også 4-6 timer ;) (og altid sovet igennem om natten)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magnus sover som regel kun en gang om dagen, her tager han så gerne et stræk på ca 4 timer. Hvis han er helt umulig om eftermiddagen lykkes det dog ind imellem at få ham til lige at sove en lille times tid der også.

Til gengæld sover han så ikke igennem om natten.. jeg har en drøm om, at det hjælper når han kommer på eget værelse (forhåbentligt snart...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Christine sover kun til middag, fra ca. 11:30 - 13.30 nogle gange helt til 14:00 men hun bliver dog også først afleveret i dagpleje i mellem 8:00 og 9:00. men før hvor hun blev afleveret i dagpleje kl. 06:30 sov hun halvanden time om formiddagen og halvanden time om middag.

og så sover hun igennem om natten.. fra ca. 18:30 - 07:30.

ja vi kan ikke rigtig klare:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er slet ingen problemer mere :) Hun sover rigtig flot nu! Hun sover fra ca 19.30 til mellem 6 og 7. Og så sover hun en god middagslur på næsten 3 timer!!!! fra 12 til knap 15. Det er SKØNT! Og hun er i fantastisk humør om eftermiddagen :) Det har virkelig hjulpet at hun sover længere til middag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER