Luller01

Jeg er desværre tilbage..

13 indlæg i dette emne

Ja, jeg havde faktisk håbet på ikke at være her igen lige foreløbigt, men sådan gik det desværre ikke..

Jeg har tidligere været på BabyXplore, men eftersom alle de søde smuttede med herover, må jeg jo også flytte mig ;)

Jeg nåede at teste positiv, og være glad og spændt i 14 dage, men begyndte desværre at bløde voldsomt i onsdags i 6+0. En blodprøve bekræftede blot, at graviditetesn udner ingen omstændigheder ville være blevet til noget..

Så når det skulle ske, så er jeg blot glad for, at det skete så tidligt. Lægen har fortalt hvor almindeligt det er, og at det ikke har indflydelse på vores mulighed for at blive gravide i fremtiden. Tværtimod har vi nu bevist, at vi godt kan sammen. Og det har han jo ret i, men nøj hvor bliver man bare ked af det!! Vi havde været totalt skeptiske den første uge, og den anden uge var vi for alvor begyndt at blive spændte..

Men nu er jeg jo tilbage i godt selskab, og vi fortsætter projektet ufortrødent. Jeg opretter nok en tråd lidt senere. Den kommende tid kommer til at gå med at finde ud af, hvordan min cyklus nu fungerer.. Om den fungerer.. Jeg var ellers et totalt dydsmønster der havde en 28 dages cyklus med positiv ÆL på dag 14 og 15 ;) Det er jo desværre ikke sikkert, at det kommer til at være sådan fremover..

Vi får se :)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er ked af at høre at du mistede :kram2

Men er ved godt mod. Det betyder alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at læse - Men godt i er ved godt mod trods alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre, men dejligt, at du ser positivt på det! Det må være dejligt at vide, at I i det mindste ved, at I kan blive gravide sammen :)

Du får nu lige en :kram2 alligevel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det er jeg ked af at høre :kram2

Men det er dejligt at "se" dig igen :kram

Jeg sender jer alt mulig held og lykke med projektet :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre :kram2

Held og lykke med snart at få de 2 streger :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha ja det er hårdt at abotere, men ja det er om at huske at se frem.

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stakkels jer :( Har desværre også selv prøvet det og kender alle de følelser man går igennem. Men som din læge også sagde så er det desværre MEGET almindeligt at abortere så tidligt i graviditeten, det kaldes også for en biokemisk graviditet.

I gamle dage, før man ku hjemmeteste, der sagde man blot at mensen var forsinkede og spildte det ikke flere tanker. Men nu ved i at i kan :) Og faktisk siges det at det er lettest efter en SA, da du har graviditetshormonet i dig, altså at det er højere end normalt.

Så op på hesten igen :) Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, ikke også dig.. Jeg kender det selv.. Har prøver det 2 gange nu.. Og selvom man ikke er så langt henne, så er det bare hårdt alligevel, for man er jo begyndt at drømme!!! Håber I snart står med 2 streger igen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV!

Hvor er det uretfærdigt :boo

Men godt du er ved godt mod. Der er ikke meget der kan trøste, når man er i den situation, udover at snakke om det, det har ihvertfald hjulpet mig. Så snak om det, det er den bedst måde at komme lidt videre på.

Håber du snart får en positiv test igen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt generelt: Tak for den søde velkomst. Det sætter jeg virkelig meget pris på - også på omsorgen!

Jeg kommer herinde indimellem. Men jeg kan godt mærke, at det alligevel påvirker mig lidt at se for mange gravide kvinder, og også at læse om dem.. Ikke at jeg ikke er glad på deres vegne - men i ved, hvad jeg mener.. Det bliver forhåbentlig bedre med tiden ;)

Det er jeg ked af at høre, men dejligt, at du ser positivt på det! Det må være dejligt at vide, at I i det mindste ved, at I kan blive gravide sammen :)

Du får nu lige en :kram2 alligevel!

Tak søde Susanne! Også kram til dig :kram2

Øv det er jeg ked af at høre :kram2

Men det er dejligt at "se" dig igen :kram

Jeg sender jer alt mulig held og lykke med projektet

Tak Mette og meget i lige måde :kram2

Stakkels jer :( Har desværre også selv prøvet det og kender alle de følelser man går igennem. Men som din læge også sagde så er det desværre MEGET almindeligt at abortere så tidligt i graviditeten, det kaldes også for en biokemisk graviditet.

I gamle dage, før man ku hjemmeteste, der sagde man blot at mensen var forsinkede og spildte det ikke flere tanker. Men nu ved i at i kan :) Og faktisk siges det at det er lettest efter en SA, da du har graviditetshormonet i dig, altså at det er højere end normalt.

Så op på hesten igen :) Held og lykke!

Tusind tak for dine søde ord. Og for forklaringerne - jeg lærer altid noget, når jeg er herinde - det er altså bare SÅ dejligt! Også dejligt at vide, at der er nogen, der kender fornemmelsen, men at det ikke behøver at betyde, at man ikke kan blive gravid igen (og helt ærligt, det er jo den følelse, man sidder med, lige når det sker..)

:kram2

Øv, ikke også dig.. Jeg kender det selv.. Har prøver det 2 gange nu.. Og selvom man ikke er så langt henne, så er det bare hårdt alligevel, for man er jo begyndt at drømme!!! Håber I snart står med 2 streger igen!!!

Ja, Henriette. Det er altså bare rigtig træls for os.. Og vi startede endda så glade sammen i Juli-terminen.. Men vi må videre. Forhåbentlig kan vi hjælpe hinanden.. :)

ØV!

Hvor er det uretfærdigt :boo

Men godt du er ved godt mod. Der er ikke meget der kan trøste, når man er i den situation, udover at snakke om det, det har ihvertfald hjulpet mig. Så snak om det, det er den bedst måde at komme lidt videre på.

Håber du snart får en positiv test igen :goodluck

Tusind tak - jeg får helt sikkert en masse ud af at tale med jer herinde. Især dem, der har prøvet det, og for hvem det alligevel er lykkedes at blive gravide (og beholde..) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER