Pingu

Badekar

16 indlæg i dette emne

Vi har indtil nu brugt Ikea-badekaret, da vi ellers kun har brusere på vores badeværelser, men nu synes jeg min datter på 3 skulle have et, der var lidt større. Jeg havde så fundet en "murer-balje" i Jem og Fix, men er lige blevet frarådet at bruge den til bad, da den vist afgav nogle giftige stoffer. Øv bøv.

Hvordan bader I Jeres børn, når I ikke har et stort fast badekar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har købt en stor oval balje i Bilka.

Bruger den godt nok ikke meget da hun oftest er i brusebad med mig :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men min datter gider ikke i brusebad. Hun elsker at sidde i halve timer i sit badekar. Ville bare finde et, der var lidt større. Må se i Bilka. Tak for tippet.

Er der andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk bruger vi stadig babybadekarret. Selv om det egentligt ret stort, er det dog ved ved alt for lille til Clara (næsten 6 år), for hun sidder med ret bøjede ben, for at kunne være deri... men hun elsker det badekar!

Ved ikke hvad jeg skal gøre, når jeg ret snart skal finde på noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte også et stort ovalt badekar, bare ikke i Bilka men vist nok i Kvickley?

Det fungerede rigtigt godt i flere år for os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der høj kant ind til bruseren/badet ??

Da vi skulle gå fra overgangen fra badekar til brusebad lagde jeg en plastikpose der var klippet over og en vaskeklud henover på afløbet, på den måde kom der vand ned i bunden af badet, som hun baddede i :) Det løb ikke ud pga posen...

Nu bruger hun kun brusebadet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh murerbaljer - giftige stoffer? Min svigermor bruger disse til hendes andre børnebørn...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et kæmpe stort et. Er købt hos en isenkræmmer i København. Der er bundprop i så vandet selv kan løbe ud. Min datter på 12 år kan stadig være der i

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne bruge en murer balje?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke se hvorfor du ikke skulle kunne bruge en murer balje?

Fordi den skulle afgive nogle giftige stoffer, som jeg naturligvis ikke er sunde for børn at blive placeret i...

Vi har desværre næsten ingen kant fra brusekabinen ud til resten af badeværelset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et kæmpe stort et. Er købt hos en isenkræmmer i København. Der er bundprop i så vandet selv kan løbe ud. Min datter på 12 år kan stadig være der i

Linda

Ved du om det er et bestemt mærke... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

prøv evt. at kigge her KLIKKE KLIK

De er lidt peberet nogle af dem, men ret så smarte.. de fylder intet når man vil ha dem lidt af vejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor er det da bare smart, her hvor vi bor nu har vi en lille kant, så der er der badekarslign. tilstande for dem begge på samme tid, men vi flytter her inden længe og der er det noget anderledes, så leder også efter et badekar til dem, helst på samme tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der høj kant ind til bruseren/badet ??

Da vi skulle gå fra overgangen fra badekar til brusebad lagde jeg en plastikpose der var klippet over og en vaskeklud henover på afløbet, på den måde kom der vand ned i bunden af badet, som hun baddede i :) Det løb ikke ud pga posen...

Nu bruger hun kun brusebadet...

Man kan også fylde en plastikpose op med vand, binde en knude på posen og ligge den over afløbet. Så er den tung nok til ikke at ryge af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt en stor balje i BabySam på 90 liter, pænt stort og fint til to børn, 249 kroner, og der er bundprop i. Vi er meget glade for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber, vi kan bruge vores FlexiBad længe endnu. Naivt måske, men jeg håber... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER