Pingu

V smile

10 indlæg i dette emne

Vi har en V-smile spillemaskine til fjernsynet men synes bare ikke rigtig det har været et hit endnu. Hitter det hos Jer andre? Og ved hvilken alder? Hvilke spil?

Måske skal vi blot investere i nogle andre spil. Jeg synes heller ikke grafikken er noget at prale af i det spil vi har....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den blir slet ikk brugt her :( så øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

spørger nok dumt, hvad er det for en???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en spillemaskine for børn, som man kan købe spil til. Vi har et Thomas Tog spil og et Peter Plys spil, men de fanger ikke rigtig og hun gider ikke sidde med det selv. VI har prøvet mange gange, så noget kan hun godt men jeg synes det er øv at vi har den stående, hvis den ikke bliver brugt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik vores da vores ældste var 2,5 år gammel. Det var for tidligt. Det var først ca 1 år senere, at hun begyndte at bruge den. I dag bruger de begge den, men det er alderspassende spil med lidt udfordringer.

Havde vi ikke haft den, ville de ikke savne den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon (3½)er lige blevet vild med sin, men det er så den håndholdte. Han spiller meget Thomas Tog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde overvejet at skrive den på ønskesedlen til 3-års fødselsdagen som venter lige rundt om hjørnet.. Men har efterhånden hørt fra nogle stykker at den ikke rigtig hitter, så tror vi finder på noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har både V-smile baby og V-smile.

Og ingen af pigerne har været så vilde med V-smile baby. Købte den da Katrine var 2½ tror jeg og den alder er Sofie jo nu.

Men tilgengæld er den et stort hit den alm. V-smile for der fungere spillende som rigtige spil (de er ogs fra 4 år og opefter spillene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det lader til at vi bare skal vente lidt, så introducerer vi den igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte en da Mille var 3 år og et Peter Plys spil med :) Den hittede overhoved ikke, men nu hvor hun er snart 5 år spiller hun megetp å den og nu spiller hun Byggemand Bob.. Det er et spil hvor hun skal finde bogstaver og tal, så nu kan hun det lidt bedre..

der var et tidspunkt jeg fortrød vi havde købt den, men nu er den et hit, så synes det alligevel var en god invistering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER