Nafrimi

Nedtællingen er startet

3 indlæg i dette emne

Så er det på Tirsdag jeg bliver mor for 3. gang :loveshower

Er begyndt at få lidt (læs mange) sommerfugle i maven :D

Imorgen formiddag bliver mine 2 piger hentet og skal på ferie hos Mormor og Morfar og kommer først hjem igen når jeg har født og er hjemme igen med Mikkel.

Nanna glæder sig usigeligt og snakker meget om det. Frida er stadig for lille til at have en mulighed for at vide hvad der skal ske.

Nanna har helt styr på hvad der skal ske over de næste 3 uger: Først ferie, så kommer Mikkel og så flytte.

Men puh jeg er ved at være spændt nu. Det er jo lige om lidt :o B) ;) :glad :yiepie

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aiiii!!! Fik lige sommerfugle i maven på dine vegne!!! Aiii....det er altså også mange ting der venter lige om et par dage!! :) Hvor er du sej Annette! :)

Glæder mig så meget til at høre om det hele :)

Kram og PØJ PØJ!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiiii!!! Fik lige sommerfugle i maven på dine vegne!!! Aiii....det er altså også mange ting der venter lige om et par dage!! :) Hvor er du sej Annette! :)

Glæder mig så meget til at høre om det hele :)

Kram og PØJ PØJ!! :)

Ja, det er mange store begivenheder på én gang. God timing kan man vist ikke kalde fødsel og flytning samtidig :whistling

Men på den anden side så bliver det da overstået af en omgang. Nøj hvor jeg skal nyde at slappe af i December (så meget som 3 unger nu tillader mig at slappe af) :lol

Ellers må jeg jo bare bruge bestikkelse og "feje tricks" hvis de ikke lader mig slappe af.

Nanna kan bestikkes med en tur i badekar

Frida kan bestikkes med alt der kan spises

Mikkel kan vel bestikkes med en babs :hophop :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER