KLH

Det bedste legetøj

6 indlæg i dette emne

Jeg har en forkromet plan om, at jeg vil have sorteret lidt i Magnus' voksende mængder af legetøj og pakke de ting væk, som ikke længere er alders svarende. Men jeg kommer helt i tvivl om hvad der i det hele taget er alders svarende lige nu.

Hvad leger jeres med (dem i ca samme alder) ?

(jeg opretter det samme spørgsmål i Børn 1-3 år)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm gåvogn og ALT hvad der larmer... :prik :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror noget af det bedste her i dén alder var:

- Peter Plys gåvognen med lys og lyd

- Playskool "tromle med kugler"

- Fischer Price interaktiv bog

Hun leger faktisk stadig med de ting, så de har været super køb :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt hvad der larmer kan jeg nikke genkendende til! Både den slags der larmer i sig selv og den slags der larmer når man slår det ned i gulvet/bordet :ba

og så har han fattet helt ny interesse for dvd'er, desværre ikke forstået sådan, at han gerne vil se dem, nej, han vil gerne flå coverindlægget i confettilignende stumper og bide i selve skiven...

Er ret glad for at jeg nåede at opdage ham i tide til at bytte The Boondock Saints ud med Akvarie dvd'en fra Tiger :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super tråd, jeg er klart med på en kigger :D så ved jeg, hvad jeg skal invester i af legetøj til vores koreatrold

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her hitter Bellinos bold med lys og lyd, Bellino rat, Fisher-Price stol med lys og lyd, Play2Learn musikorgel (et stort et, hun kan stå op ved/sidde på FP-stolen ved), bolde, ting der knitrer eller ringler (f.eks. en suttekæde med en klokke på), små babydukker (ikke slaske) og ting der spiller musik generelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER