Pernille1980

Nervøs...???

12 indlæg i dette emne

Mange spørg om jeg ikke er nervøs over fødslen......hmm....ved ikke om jeg bare "skubber" det væk eller hvad?? Det er jo selvfølgelig det første barn...og jeg skal føde hjemme i vand - men tror bare lidt at "panikken" først kommer sammen med veerne ?

Er der andre som har det lige som mig ??

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var en overgang nervøs, men det er helt væk. Glæder mig bare :loveshower

De fleste man taler med, har jo haft en helt fantastisk oplevelse. Selvfølgelig er der mange smerter, men de bliver jo ikke færre af man går og er nervøs. Lad os bare glæde os sammen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har egentligt ikke nået at danne en mening endnu - det er først nu at det er begyndt at gå lidt op for (nu hvor jeg har videoer jeg kan se hver dag) at der er liv derinde og at det er en lille pige vi skal ha' til september - et lille liv, et lille menneske.. :)

Det med fødslen tænker jeg ikke så meget over, den del er ikke rigtig gået op for mig endnu :P

jeg er lidt langsom til at indse tingene, men jeg GLÆDER mig sådan til ALTING :loveshower Det bliver skønt! (og hårdt)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var gravid med August havde jeg det sådan som dig men jo længere jeg kom på termin og dets tungere.

Der glædede jeg mig bare mere og mere til at få det overstået istedet for.

Så glad dig det er en oplevelse for livet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det på fuldstændig samme måde som dig. Alle spørger også hele tiden om jeg er nervøs. Men det er jeg bare slet ikke. Der ligger jo kvinder og føder hele tiden.

Jeg har jo heller ikke rigtig noget valg. Han er kommet ind og han er jo også nødt til at komme ud ;) Så jeg synes ikke at der er nogen grund til at spilde tid på at bekymre sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luk ørerne når folk spørger og har en masse at fortælle om store smerter og forfærdelige fødsler... Det at føde er en fantastisk oplevelse - yes det gør ondt men det er også så stort at vide, at man er ved at sætte et nyt liv i verden og der ikke er længe til du skal møde dit længe ventede barn :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg husker tydeligt at jeg var SPÆNDT, men IKKE nervøs!! Og det var der heller ingen grund til at være.. At det gør ondt og er hårdt ved alle og enhver, men det er den bedste følelse i hele verden. Den største oplevelse og den største sejr! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til fødslen!! :glad

I starten af min graviditet glædede jeg mig også, men der troede jeg at jeg ville blive mere og mere nervøs, når maven blev større og større. Men nu er maven kæmpestor, og jeg glæder mig til at få en nem fødsel (som jeg er overbevist om jeg får).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var heller ikke nervøs.. jeg glædet mig utrolig meget.. og glæder mig til at opleve det igen :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange spørg om jeg ikke er nervøs over fødslen......hmm....ved ikke om jeg bare "skubber" det væk eller hvad?? Det er jo selvfølgelig det første barn...og jeg skal føde hjemme i vand - men tror bare lidt at "panikken" først kommer sammen med veerne ?

Er der andre som har det lige som mig ??

:balloons

Hmmm både og tror jeg...

Jeg vil føde i vand ligesom dig, men blot på sygehuset.

Jeg er ikke specielt bange for selve fødslen, nok mere om lillemanden klarer det :blush :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var heller ikke nervøs overhovedet. Regnede da med, at det nok skulle gøre ondt, men det var der jo ligesom ikke noget at gøre ved, og der er da trods alt pænt mange kvinder, der har klaret det før mig, så hvorfor skulle jeg ikke også komme igennem det. Jeg er slet ikke så rolig og stoisk med alt muligt andet, men mht. fødslen var jeg det.

Det var i øvrigt en glimrende oplevelse på trods af, at det gjorde megaondt til tider og var sindssygt hårdt, så hvis der bliver en fødsel til engang, regner jeg heller ikke med at være nervøs for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var nervøs første gang - indtil de sidste uger, der ville jeg bare ha det overstået.

2. gang vidste jeg hvad et var, så var slet ikke nervøs - kun for at der skulle ske ham noget.

Fødslen er 1 dag - resten af livet er man forældre :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER