Caramia

Udstyrs-inspirations-tråden!

45 indlæg i dette emne

Nøj nogle lækre indkøb I har fået gjort jer tøser! :loveshower

Jeg har lige bestilt lidt babyudstyr af det vi stod og manglede. :yiepie

Det blev til 1 søskendesæde til vores Phil & Teds klapvogn, så begge unger kan blive transporteret i den.

1zzlzkj.jpg

Så bestilte jeg også en Phil & Teds kørepose med huller til klapvognsselen. Så kan Christina sidde lunt og godt i imens Lillebror ligger i Voksiposen.

30iyrmb.jpg

Sidst men ikke mindst, skulle der også købes et nyt regnslag (se billedet længere oppe) og et nyt "UV/myggenet" der passer til klapvognen når søskendesædet er monteret. Der skulle jo helst ikke være nogen af dem, der skulle sidde ubeskyttet for vind og vejr.

Så af store ting, mangler vi vidst kun at købe et Emmaljunga ståbræt til vores barnevogn. Og det har jeg lige fundet i en babybutik på Amager (hvor vi købte barnevogn m.m. i sin tid) 100 kroner billigere end andre steder!

De andre ting er købt i tyskland, hos et firma vi har handlet med før.

3539nbd.jpg

(Billedet er af ståbrættet til kombivognene, det vi skal have er lavet specielt til BSS på UniQ stel).

Tøjmæssigt prøver jeg at overtale Michael til, at vi skal have denne køredragt fra Me Too. Han mener jo at Lillebror kan nøjes med en tyk trøje og en dyne når vi skal køre på familiebesøg... Jeg synes den er intet mindre end fantastisk og at Lillebror simpelthen ikke kan leve uden! :biglove

127081_1_2_590.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HURRA :hurra

Jeg fandt køredragten til halv pris, så jeg skyndte mig at slå til :loveshower

Link til køredragten...

For at jeg ikke skulle betale 50 kroner i fragt, kun for køredragten, har jeg også bestilt en fleecejakke fra Me Too til min datter. Den var forøvrigt også sat 50% ned :7himmel

2953f5s.jpg

Link til fleecejakken...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tremmesengen fra Ikea bruger alm madras størrelse som andre tremmesenge, 60x120.

Jeg ved virkelig ikke hvor jeg har det andet fra, for jeg har også lige købt ny madras til vores Gulliver-seng fra IKEA og den har samme standardmål.

Så undskyld for den kommentar, og dejligt med standardmål.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik dette med posten i går, som jeg har købt på dba.dk :loveshower

post-3188-047736900 1315403056_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi shoppet lidt mere tøj til Lillebror :)

Der var halv pris på det hele :loveshower

Me Too bluse med flyvere, str. 74:

judas19814king-t.jpg

Me Too bluse med tegneserier, str. 80:

Isac-19798_black-p.jpg

Me Too cowboybukser med stjerner i linningen, str. 74:

jasper_19830_demin-t.jpg

Cowboy overalls fra Pippi, str. 68:

651-041-777-t.png

Et par sutsko str. 0-6 mdr.:

SBK04-t.jpg

Og så kom jeg liiiige til at bestille et eksemplar mere af denne skønne fleecedragt fra Me Too. Jeg har allerede én i str. 56 - denne gang købte jeg den i str. 62 :whistling

5981H_FABEL_1F.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh halv pris er dejligt, var det igen i den svenske butik?

Kan rigtig godt lide fleecedragten, så jeg kan godt forstå du har købt en ekstra i nummeret større.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh halv pris er dejligt, var det igen i den svenske butik?

Kan rigtig godt lide fleecedragten, så jeg kan godt forstå du har købt en ekstra i nummeret større.

Nej. Den er købt her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har vi fået bestilt autostol, en Rømer Baby-Safe plus SHR II, med tilhørende base :glad

post-1980-017510700 1316357936_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hurra!! Nu har jeg endelig, langt om længe besluttet mig for at købe den første store ting til spunken :balloon

Langt de fleste ting, der skal bruges til sådan en lille én har vi arvet, hvilket er helt fantastisk dejligt, men det er nu også meget rart at kunne købe lidt selv :rolleyes

Jeg har lææænge gået og overvejet tingene, og nu har jeg besluttet at købe den fineste pusle-reol fra Ikea. Vi har besluttet at køre ud og købe den på søndag - det bliver bare så hyggeligt :loveshower

Det eneste, vi ellers selv har købt er faktisk to ko-nusseklude fra Teddykompaniet og så en børnebog (der dog ikke skal bruges før om nogle år), som jeg var helt vild med, da jeg var lille, og som hedder "Arthur og formerne". Eller faktisk var det "Arthur og farverne", jeg selv havde, men det er desværre ikke lige til at opstøve bøgerne, så den med formerne var den eneste, jeg kunne finde.

Så mangler vi "bare" lige at få styr på det med barnevognen, men det virker jo som en smal sag at finde ud af :blabla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lææænge gået og overvejet tingene, og nu har jeg besluttet at købe den fineste pusle-reol fra Ikea. Vi har besluttet at køre ud og købe den på søndag - det bliver bare så hyggeligt :loveshower

Det eneste, vi ellers selv har købt er faktisk to ko-nusseklude fra Teddykompaniet og så en børnebog (der dog ikke skal bruges før om nogle år), som jeg var helt vild med, da jeg var lille, og som hedder "Arthur og formerne". Eller faktisk var det "Arthur og farverne", jeg selv havde, men det er desværre ikke lige til at opstøve bøgerne, så den med formerne var den eneste, jeg kunne finde.

Iiiihhhh kommer sådan til at tænke på

(vi sku' bare ha' en klapstol...). Jeg vil osse i IKEA :)

Mht. bogen, så kan du sagtens læse den med det samme, det kan give en beroligende effekt at høre din stemme. Du kan også allerede læse den nu for maven, så baby er vant til at høre den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt:

- en brun Gaia & Ko pusletaske i fløjl

- turkise, brune og limegrønne stofbleer

- limegrønne stofbleer fra Småfolk

- en turkis rislampe med hvide prikker

- en turkis balje

post-3188-048060600 1317062885_thumb.jpg

post-3188-022241900 1317063611_thumb.jpg

post-3188-018377400 1317063622_thumb.jpg

post-3188-040632300 1317063779_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Isabella var lille, havde jeg en strækvilke/koalavikle, og hun var rigtig glad for at ligge i den og faldt hurtigt til ro. MEN den var meget lang og ret besværlig at binde for mig, så denne gang var jeg på udkig efter noget andet. Er efter en del søgen og læsen, blevet enig med mig selv om, at jeg skulle prøve en ergobaby bæresele med babyindsats. Så jeg har lige investeret i denne ErgoBaby i økologisk bomuld. Er så spændt på at tage den i brug :)

ergobaby.bmp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en Fossflakes-ammepude på tilbud til 260 kr. (og så porto oveni, så 298 i alt).

post-3188-087389600 1317979655_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har hver dag i meget lang tid søgt efter regnbuetæppe fra Molo, men det er ikke til at drive op nogen steder.

I går fandt jeg så sengetøjet med 30% rabat, og kom til at tænke på, at her i vintermånederne vil det også blive brugt mere end et tæppe, så det var pludselig et godt alternativ.

Så nu har jeg lige købt regnbuesengetøjet :loveshower

post-3188-053017700 1318232491_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fundet pusletasken:

Så har jeg besluttet hvilken pusletaske vi skal have! :yay Vi har jo egentlig hele tiden tænkt, at vi bare ville købe en sort Emmaljunga-pusletaske der passer til barnevognen. Både fordi jeg ikke er det store taskemenneske og fordi Søren også går lidt op i, at den ikke er for tøset :rolleyes

I dag var jeg inde på www.bystroom.dk og kigge efter en vente/amme-kjole og faldt over deres pusletasker. Og så var den der! Den er kunstlæder, ikke tøset, dejlig stor og så koster den kun 150 kr. mere end en Emmaljunga, men til gengæld kan den også bruges bagefter til andet end pusletaske :)

Skal I se? :P

Her er den:

Pusletaske%20DORA%20Brown.jpg

Og man kan læse om denher

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg fundet pusletasken:

Så har jeg besluttet hvilken pusletaske vi skal have! :yay Vi har jo egentlig hele tiden tænkt, at vi bare ville købe en sort Emmaljunga-pusletaske der passer til barnevognen. Både fordi jeg ikke er det store taskemenneske og fordi Søren også går lidt op i, at den ikke er for tøset :rolleyes

I dag var jeg inde på www.bystroom.dk og kigge efter en vente/amme-kjole og faldt over deres pusletasker. Og så var den der! Den er kunstlæder, ikke tøset, dejlig stor og så koster den kun 150 kr. mere end en Emmaljunga, men til gengæld kan den også bruges bagefter til andet end pusletaske :)

Skal I se? :P

Her er den:

Pusletaske%20DORA%20Brown.jpg

Og man kan læse om denher

Fed pusletaske Susanne!! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fed pusletaske Susanne!! :super

TAK! Jeg er også svært tilfreds med mit fund! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik jeg lige shop-amok, da vi mangler tøj i str. 56 og 62. Fandt en netbutik med udsalg samt 10% på alle ikke i forvejen nedsatte varer og brugte 1.000 kr. på tøj i str. 56 og 62 og et sæt sengetøj :yay

Jeg har købt det røde sengetøj fra Ej sikke lej som jeg har forelsket mig i:

125985_1_2_78.jpg

Og så har jeg købt 2 heldragter, 1 uld/bomuld-body, 2 par bukser og 4 langærmede t-shirts:

Str. 56:

134778_1_2_19.jpg

135406_1_2_78.jpg

139568_1_2_92.jpg

114759_1_2_509.jpg

118939_1_2_1.jpg

Str. 62:

118909_1_2_33.jpg

120963_1_2_92.jpg

118335_1_2_128.jpg

118939_1_2_78.jpg

Derudover købte jeg i sidste uge følgende i NameIt - alt til halv pris:

Str. 56:

13067107_ELECTROPURPLE_001_List.jpg

13067780_ELECTROPURPLE_001_List.jpg

Og en blød, sart rosa heldragt uden ærmer og et par mørkelilla joggingbukser i str. 56 og en brun heldragt uden ærmer i fløjl i str. 62. som ikke længere kan findes på nettet.

NUJ, hvor jeg elsker at købe tøj til Anna - især på tilbud! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle lækre ting du har fået købt Susanne! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogle lækre ting du har fået købt Susanne! :)

Tak, Mia! Jeg kunne blive ved! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER