MLM

Her er meget stille

10 indlæg i dette emne

Jer og jeres bebser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det går fint her, vi holder os til vores natte motion fra 04:00 til 05:00 hver morgen, og på meget frugt og grønt og meget lidt kød.. en undtaglese er dog kebab... jeg har tabt mig nu 17,2kg, og kan for første gang vise en lille graviditetsmave frem...

hun bryder sig dog ikke om eksamerne, så der ligger hun og sparker helt vildt...

men vi nyder tiden og glæder os til at vi på næste mandag skal til Aalborg og have datoen for pks aftalt, samt have spørgsmål som har meldt sig efter den sidste skanning i Herlev... (blev ikke tryg da hun måtte skifte skanner 2gange og brugte lige over 30min alene på at se om hjertet var iorden, det har jeg aldrig oplevet før)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har lige være til misdannelses scanning... intet manglede og der var ikke noget der ikke sq være der... sååå jubiiiiii :-)

derudover fandt vi ud af at vi venter os en lille dreng :-)

maven er begyndt at blive stor... jeg har det fantastisk og vi glæder os bare så meget :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går fint her, vi holder os til vores natte motion fra 04:00 til 05:00 hver morgen, og på meget frugt og grønt og meget lidt kød.. en undtaglese er dog kebab... jeg har tabt mig nu 17,2kg, og kan for første gang vise en lille graviditetsmave frem...

hun bryder sig dog ikke om eksamerne, så der ligger hun og sparker helt vildt...

men vi nyder tiden og glæder os til at vi på næste mandag skal til Aalborg og have datoen for pks aftalt, samt have spørgsmål som har meldt sig efter den sidste skanning i Herlev... (blev ikke tryg da hun måtte skifte skanner 2gange og brugte lige over 30min alene på at se om hjertet var iorden, det har jeg aldrig oplevet før)

Puha det med hjertet er det første jeg ber vedkommende som skanner mig om at finde.

Men det er altid dejligt med lidt fest i maven :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har lige være til misdannelses scanning... intet manglede og der var ikke noget der ikke sq være der... sååå jubiiiiii :-)

derudover fandt vi ud af at vi venter os en lille dreng :-)

maven er begyndt at blive stor... jeg har det fantastisk og vi glæder os bare så meget :-)

Fantastisk og nøøøj en lille dreng :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Het glemte helt at skrive om mig selv.

Alt går nogenlunde ok, jeg danner igen for meget fostervand og bliver tjekket lidt eksta med det.

Jeg fik konstateret graviditetssukkersyge men det tog de i sig igen.

Jeg troede derfor jeg kunne slippe for den ekstra kontrol i forbindelse med det nej nej for nu mener de prinsessen er for stor til min termin.

Men det er ok for jeg blev jo rykket en uge ved første skanning og den fastsatte termin som jeg har nu kan ikke lade sig gøre da min mand var ude at rejse i den periode.....

Ja ja men baby har det fantastisk jeg er begyndt så småt at mærke nogle spark så det er skønt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Har går det også rigtig fint . har dog stadig ikke taget på endnu , har da også fået "skæld" ud af min læge pga det, er spændt på hvad jordemoder siger om 3 uger hvis der stadig ikke er nogen ændring - for jeg spiser ganske almindeligt - ligesom før jeg blev gravid .

har det strålende og den lille bandit i maven er så skønt aktiv konstant og hele tiden , så det er jo rart :D

synes faktisk ligepludseligt ikke at der er så frygteligt længe tilbage nu. :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så er det vidst tid til en opdatering herfra igen...

vi nyder tiden, jeg mærker masser af liv, og savner efterhånden at kunne sove på maven..

jeg er pegyndt at få plukveer, og har fået flere smerter i bækkenet...

datoen for pks får jeg først den 17august, men det går nok...

Ved sidste besøg i Aalborg fik je gen ny gennemskanning ligesom jeg fik ved MD, denne gang tog det dog kun 20min, selvom de var og hente en jordmoder ekstra.

men ellers får det godt... min vægt siger nu -14,5kg...

hvordan går det med jer andre???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh ja at kunne sove på maven er sørme også noget jeg savner :( glæder jeg mig til at kunne komme til igen :)

Jeg nyder det også i fulde drag - mærker så fantastisk liv hver eneste dag , det er herligt :)

har dog rigtig ondt i ryggen men det er da også det eneste :) ellers er alt i den skønneste orden , nu glæder jeg mig til jordemoderbesøg på torsdag :D

vægten hos mig siger endelig + 500 g så juhuu endelig lykkedes det at tage lidt på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk livsbekræftende at høre om alle de små spark i alle kan mærke derinde. Jeg mærker også meget liv og nyder det i fulde drag.

Jeg har fået dato for kejsersnit den 26. september og har kun 4 uger til barsel.

Vægten siger + 10 kg, og jeg har pt. ingen gener udover lidt halsbrænd, som jeg klare med Balancid.

Det mest nødvendige udstyr til lille fyren er i hus. Jeg arbejder på ikke at over-shoppe babyting, som vi sikkert aldrig får brugt alligevel...

Men selvforkælelse altså helt i orden. Graviditetsmassage hos Ezanza Massage på Nørre Voldgade kan anbefales til jer der bor i København :-)Jeg har allerede planlagt en masse dejlige ting i de 4 uger før kejsersnit. F.eks. økologisk ansigtsbehandling og frisør :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER