Gaarde

Så starter bekymringerne... To streger og de vælter frem.

12 indlæg i dette emne

I torsdags testede jeg positiv med to streger - godtnok svage, men de er der! Jeg var 4+0. Lørdag testede jeg med Clear Blue - den sagde "gravid", og burde jo så nok have stoppet der... Men måtte lige teste lidt mere, og nu synes jeg jeg bliver lidt bekymret over at de bliver ved med at være så svage. Er jo 4+6 i dag.

Hvad siger I, piger?

sc3k2p.jpg

110f6df.jpg

2wdsf9d.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg må indrømme at jeg ingen erfaring har. Har testet en enkelt gang for MANGE MANGE år siden. Jeg ved ikke om der er grund til bekymring. Men umiddelbart tænker jeg at stregerne er der! Jeg kan se den på alle test :) Skidt pyt med tydeligheden, så længe den er der! :D Håber nogen med erfaring kommer på banen, så du kan få ro i sindet. :goodluck Og tillykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare rolig, bestil en tid ved lægen og få det bekræftet, den er helt sikkert god nok :loveshower

Tillykke :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad betyder alt det 4+?

Jeg håber for dig at den er positiv. Krydser alt hvad der kan krydses (undtagen benene for så ryger mine muligheder)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde :kram2 Dejligt du fandt herind :glad

Hvis jeg var dig, ville jeg hurtigst muligt bestille en tid ved lægen, og så få målt hgc nogle gange med nogle dages mellemrum for at se hvordan det udvikler sig :)

Håber på den er der for jer :kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først et "HEJ GAARDE" :D Og så et TILLYKKE med spire! :) Ja jeg tror også du skal slå koldt vand i blodet og så bestille en test-tid hos lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

sådan så mine test også ud med begge mine børn! Og jeg var hhv. 6 og 8 uger henne da jeg testede :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke ligge for meget i det - en streg er en streg! Så tillykke med graviditeten! :loveshower Du kan jo altid snakke med din læge og give udtryk for din bekymring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke ligge for meget i det - en streg er en streg! Så tillykke med graviditeten! :loveshower Du kan jo altid snakke med din læge og give udtryk for din bekymring.

Spire blev desværre ikke til noget i denne omgang :(

Søde, håber det er ok jeg har opdateret for dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram, det gør mig ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER