Little Miss

Åhhh hvad skal jeg dog vælge?????

6 indlæg i dette emne

Puha jeg er virkelig i vildrede.

Håber på lidt input fra alle jer herinde :help

Min H2B og jeg har været igang med projekt baby siden jan. 2010. Vi har været igennem flere test og undersøgelser og det viser sig at min H2B ikke har helt fantastisk sædkvalitet - så vi skal have en lille smule hjælp. Vores gyn har anbefalet os at prøve inseminering uden hormoner til at starte med da hun mener der til at starte med ikke er behov for hormoner. Men.... så kommer dilemmaet.

Min H2B og jeg skal giftes d. 20/8. Vi ønsker begge rigtig meget at blive forældre men jeg er så splittet om vi skal gå igang nu eller vente til efter brylluppet.

For og imod:

Da vi har ønsket et barn så længe og virkelig har prøvet ville det selvfølgelig være helt fantastisk hvis det lykkes her første gang med inseminering. Men tænk hvis jeg bliver en af de gravide som får alle generne med kvalme, ekstrem træthed mv. Vil jeg så kunne nyde brylluppet fuldt ud.

Da min gyn går på ferie uge 29-31 vil vi enten kunne blive insemineret nu (højst tænkelig på mandag) ellers først midt sept. Vi ville kunne blive insemineret i august men det ville så højst tænkelig være lige før brylluppet og der er jeg nok pænt presset med andre ting.

Nå :btopic .Hvad ville du/I gøre hvis det var jer der stod i min situation?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min mand og jeg havde aftalt at starte PB i efteråret 2009 - lige efter vores bryllup. Men da bryllupsplanerne blev rykket til sommer 2010, så blev PB også det, da jeg simpelthen ikke ville være gravid til mit bryllup!

Kan godt se at jeres situation er anderledes end vores, da I allerede har været i gang længe. Tror kun det er din egen mavefornemmelse, der kan tage den beslutning.

Jeg blev ramt af kvalme, men det var mest om morgenen og jeg kunne spise det væk/holde det på afstand. Jeg ville være mere nervøs for trætheden (som jeg var meget ramt af!) Ikke fedt at være ved at falde i søvn til sit eget bryllup!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror jeg ville vente, for netop ikke at stå med kvalme osv til brylluppet - den dag skal jo være helt perfekt :) Der er lidt længe til september, men ja jeg tror jeg ville vente..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt klart vente til efter brylluppet!

Jeg kan godt forstå, at I har prøvet længe og bare gerne vil være gravide NU :kram

Men jeg synes, at I i stedet skal nyde tiden op til brylluppet og nyde jeres fantastisk store dag, og når I så er gift, kan I tage hul på et helt nyt kapitel og et nyt skridt på vejen mod at få jeres ønskebarn.

Hvis I går i gang inden brylluppet, er der jo også chance for, at det overskygger brylluppet eller skaber en dårlig stemning, hvis det ikke lykkes at blive gravide med inseminering i første hug, og hvis det lykkes, har du det måske rigtig dårligt på din bryllupsdag og er træt og holder dårligt nok til midnat.

Er det så ikke bedre at vente et par måneder, så I kan glæde jer 100 % til begge ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke vente :) Ingen siger at du vil få gener. Ingen siger det vil lykkedes i første forsøg. Men jeg ville ikke vente. Tænk sig, hvis det endelig skulle lykkedes netop denne gang og at jeg ikke havde gjort forsøget? Men jeg er selvfølgelig farvet af min egen situation :) Følg mavefornemmelsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er valget truffet. Vi har valgt at vente med næste step i projekt baby til efter brylluppet. En ting af gangen er nok at foretrække.

Vores primære grund til at vente var nok, som CakeCrazy skriver, at tænk hvis det ikke lykkes. Det vil kunne ødelægge mit humør :(

Nu vil jeg nyde planlægning af bryllup og bagefter tænke på børn. Men tusind tak for jeres svar :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER