Sandie

cirkus ??

22 indlæg i dette emne

Hvor gamle var jeres børn før de gad se cirkus ??? at sidde et helt show igennem ?????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mener du cirkus søde? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nårh ja... hahah :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nårh ja... hahah :P

Du er så sød :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er så sød :kiss

hehe.. jeg er vidst lidt forvirret i dag .. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Benneweis var i Odense holde de "åben telt", hvor man kunne komme og møde artister og dyr :) Det viste sig så, at være et halv times show, hvor de ikke var klædt fint ud, men som "bare" trænede ;) Artisterne var på ca. 5 min af gangen, men dyrerne var inde i længere tid ;) Elefanterne var inde i over 15 min, og Tilde var vildt begejstret :D Men en halv time var alt rigeligt for hende, men det må være noget Benneweis gør alle steder ;) Og ved ikke om cirkus kører med ligende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min den ældste var med første gang da hun lige var blevet 3 år. Det var et aftenshow med dyr, klovne og det hele. Hun synes i øvrigt klovnene var uhyggelige. Vi så hele showet, men var også ude og tisse 3-4 gange når det blev lidt kedeligt og det var mere spændende at gå på en klam, mudret , udslattet cirkusplads i mørke.

Den yngste skal med i cirkus Zummarum her til sommer, men det er i stedet om eftermiddagen og igen ikke helt det samme som et almindeligt cirkusshow.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min den ældste var med første gang da hun lige var blevet 3 år. Det var et aftenshow med dyr, klovne og det hele. Hun synes i øvrigt klovnene var uhyggelige. Vi så hele showet, men var også ude og tisse 3-4 gange når det blev lidt kedeligt og det var mere spændende at gå på en klam, mudret , udslattet cirkusplads i mørke.

Den yngste skal med i cirkus Zummarum her til sommer, men det er i stedet om eftermiddagen og igen ikke helt det samme som et almindeligt cirkusshow.

hvor gammel er den mindste ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener du cirkus søde? ;)

Har isabella prøvede det ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor gammel er den mindste ?

Hun er fra februar 2009, så ca 2,5 år når vi skal afsted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun er fra februar 2009, så ca 2,5 år når vi skal afsted.

tror du hun vil kunne sidde stille under hele showet ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror du hun vil kunne sidde stille under hele showet ?

Nej :lol :lolhit Det har hun sikkert for meget krudt i bagi til at kunne, men jeg tror alligevel at hun vil kunne sidde stille en del af showet netop fordi det ikke er et rigtig cirkus show. Der sker så mange andre ting og jeg synes de er lidt bedre til at fange børnene end i et rigtigt cirkus. Der er jo også Bamse og andre kendte figurer som hun har set på tv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror i en pige på 21-22 mdr.. (altså nadja) vil kunne se et show.. altså sidde stille i så lang tid.. interessere det overhoved så små børn ?? hvi hun ser klip i tv'et nu med tegnefilm specielt dyr, kigger hun max 5 min så hun videre.. er godt nok noget skepptisk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det tror jeg ikke. Der er selvfølgelig forskel på børn osv., men min den ældste skulle i hvert fald ikke være yngre end de 3 år. Det var måske endda lige i underkanten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det tror jeg ikke. Der er selvfølgelig forskel på børn osv., men min den ældste skulle i hvert fald ikke være yngre end de 3 år. Det var måske endda lige i underkanten.

tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da Benneweis var i Odense holde de "åben telt", hvor man kunne komme og møde artister og dyr :) Det viste sig så, at være et halv times show, hvor de ikke var klædt fint ud, men som "bare" trænede ;) Artisterne var på ca. 5 min af gangen, men dyrerne var inde i længere tid ;) Elefanterne var inde i over 15 min, og Tilde var vildt begejstret :D Men en halv time var alt rigeligt for hende, men det må være noget Benneweis gør alle steder ;) Og ved ikke om cirkus kører med ligende :)

Var det her lige før hun blev 2 år.. ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

andre der har nogle ideer ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det her lige før hun blev 2 år.. ?

Ja det er ikke mere end 1 måned siden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var afsted med August har i Maj og han kunne ikke sidde stille, men syntes det var fantastisk alt med dyr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var afsted med August har i Maj og han kunne ikke sidde stille, men syntes det var fantastisk alt med dyr

Hvor gammel var August i maj ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker ligt om i ikke skulle starte med et at de mindre cirkus´ som mascot eller lignende, hvor billetterne ikke er så dyre, og der er meget børnevenlige. Der er godt nok ikke elefanter og de store dyr, men alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor gammel var August i maj ?

Lige præsic 3 år og 1 mdr.

Han fik sådan en legetøj tingest i pausen og så var lykken gjort til resten af forstillingen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER