Thesecondone

Hvad siger I til den her?? #8 fik mens

9 indlæg i dette emne

Jeg tog en test i går aftes :oops tænkte jeg lige ville have jeres vurdering :D

Er gammel ny herinde, vil gerne holde min identitet skjult lidt endnu, håber det er okay :glad

2d0if0g.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Med god vilje kan jeg godt se en streg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se noget. Men kan du ikke tage om morgentest? Så er den måske tydeligere? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er godt nok meget svag :o persomligt ville jeg nok vente et par dage og så teste med morgenurin før end jeg ville tro på den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også godt se noget. Men kan du ikke tage om morgentest? Så er den måske tydeligere? :)

Jo men er blevet enig med mig selv om lige at vente et par dage ;) Det skal lige siges den er noget tydeligere i virkeligheden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er med sikkerhed positiv, sådan så min ud... Nu er lille blob 20 uger gammel...:-) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden tvivl positiv! Kan du lave en sådan test med aftenurin - så tester du KLART positiv med morgenurin!

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Desværre fik jeg min mens, ved ikke om testen har været falsk positiv eller hvad den har, men faktum er jeg ikke er gravid :( så ingen baby i denne her måned, men den skal nok komme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, hvor træls. Der er ikke noget værre, end at få forhåbningerne op for ingenting <_<

Må jeg spørge hvad der er for en test, du har taget? Er det en high sensitive og hvor har du købt den? Jeg har desværre taget mange svage falsk positive, så jeg kan måske udpege synderen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER