Mor til de skønne

Hvilken taske har I?

37 indlæg i dette emne

Sådan til daglig brug? :) Min egen er allerede ved at være så slidt, at den ikke er så køn mere <_< Jeg har virkelig en STOR svaghed for tasker og har rigtig mange liggende, men bare ikke TASKEN :D Har lidt besluttet mig for, at jeg vil prøve at finde en taske, der kan bruges mere generalt og at den så godt må koste noget mere, end jeg ellers giver ;) Så flash jeres tasker til inspiration :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har en sort lædertaske, som jeg købte sidste forår til 250 kr i Magasin, den var sat 500 kr ned :D elsker at gøre gode køb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har en sort lædertaske, som jeg købte sidste forår til 250 kr i Magasin, den var sat 500 kr ned :D elsker at gøre gode køb

Jeg elsker også udsalg :D Jo mere man sparer, jo mere kan man bruge på noget andet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Til skolebrug og sommetider også i andre sammenhænge har jeg min brune Fjallrav :D :D Går ikke ud fra det er sådan en du søger..

Men ud over det har jeg 3 forskellige Friis&Company tasker i forskellige farver og en brun Dyrberg Kern taske..Det er lidt forskellige hvornår jeg bruger den ene og den anden...

Jeg er også taske narkoman, synes nemlig også jeg mangler lige præcis den helt rette taske :) Jeg finder den egentlig nok aldrig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har besluttet mig at købe en af dem her, næste gang manden får bonus :whistling

HER

Eller denne

Eller måske den her

:biglove

Rigtig fede tasker :biglove Kan specielt godt lide den muliti color :) Jeg kunne jo sagtens få lyst til, at købe en af hver :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til skolebrug og sommetider også i andre sammenhænge har jeg min brune Fjallrav :D :D Går ikke ud fra det er sådan en du søger..

Men ud over det har jeg 3 forskellige Friis&Company tasker i forskellige farver og en brun Dyrberg Kern taske..Det er lidt forskellige hvornår jeg bruger den ene og den anden...

Jeg er også taske narkoman, synes nemlig også jeg mangler lige præcis den helt rette taske :) Jeg finder den egentlig nok aldrig..

Jeg har faktisk tasker der passer til mine finere kjoler :whistling Tror heller ikke, at jeg nogensinde finder TASKEN :) Der er alt for mange, jeg simpelthen ikke kan leve uden :rolleyes

Da vi flyttede, for 2 år siden, tvang manden mig til, at smide en del tasker ud så nu er min taskesamling noget amputeret og det syntes jeg jo er noget skidt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte den her til mig selv sidste år og jeg elsker den! (jeg købte den lige inden priserne blev sat op, så jeg fik den til 1.800) Jeg er faktisk ikke en taske person og de 1.800 kr. er absolut maks-grænsen for hvad jeg vil give for en taske!

Jeg har også for nylig købt den her hverdags-taske (i råhvid dog) i Monsoon på Strøget - tror jeg gav 250 kr. Der kan være utrolig meget i :)

Hvis jeg ikke var så nærig, ville jeg købe min drømmetaske - men synes 750 EUR er måske liiiige pebret nok :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skifter mellem tre tasker i det daglige - det kommer meget an på om jeg bare skal på dagvagt eller om jeg skal på aften eller nattevagt. Jeg tager gerne en større taske med til nattevagterne, for der tager jeg gerne mere med i tasken :blush

Men den ene er en sort lædertaske fra Dixie. Forholdsvis stor i det og med flere lommer. Jeg fik den i julegave i 2010 af min mor og jeg synes hun ramte plet.

dixie-taske.jpg

Den anden er fra Friis & Co - de var meget populære en overgang. Man ku få den i flere forskellige farver og udgaver. Da min ikke fejler noget, bruger jeg den stadig.

Og ellers har jeg en lille taske, som jeg købte i Skagen sådan lidt hurtigt. Manglede en taske og det var den eneste jeg ku finde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en sort octopus taske - str. mellem.

Jeg er så glad for den og bruger en den til stort set alt.

Tror den kostede ca. 1.000,- i Bahne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen taske, har aldrig fået lært at bruge sådan en, ved ikke hvad jeg skulle have i den. Min mobil og nøgler kan være i lommerne og min pung i hånden, så ved ikke hvad jeg skulle have i tasken ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen taske, har aldrig fået lært at bruge sådan en, ved ikke hvad jeg skulle have i den. Min mobil og nøgler kan være i lommerne og min pung i hånden, så ved ikke hvad jeg skulle have i tasken ;)

:D Jeg skal lærer at ikke alt behøver at komme i tasken :D Jeg har haft alt fra paraply til tennisbolde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille "jeg skal bare have pung, mobil og nøgler med"-taske er en klassisk Louis Vuitton med kort skulderrem og min "jeg skal også lige have lidt sutter og en enkelt ble, men heller ikke mere"-taske er en brun/sort-ternet Burberry - også skuldertaske, men sådan lidt større uden den er alt for stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille "jeg skal bare have pung, mobil og nøgler med"-taske er en klassisk Louis Vuitton med kort skulderrem og min "jeg skal også lige have lidt sutter og en enkelt ble, men heller ikke mere"-taske er en brun/sort-ternet Burberry - også skuldertaske, men sådan lidt større uden den er alt for stor.

Burberry laver nogle rigtig fede tasker :) Sådan en gad jeg godt eje :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen taske, har aldrig fået lært at bruge sådan en, ved ikke hvad jeg skulle have i den. Min mobil og nøgler kan være i lommerne og min pung i hånden, så ved ikke hvad jeg skulle have i tasken ;)

Sjovt som man kan være så forskellige :)

I min taske (et eller andet ukendt mærke jeg fandt i en tøjforretning for nogle år siden) er der:

Pung

Nøgler

Mobil

Mobiloplader

Læbepomade

Tandstikker

Briller (har linser, men hvis der nu sker noget)

Ekstra vitaminpiller+jerntabletter

Hovedpinepiller

Trusseindlæg + bind

Tandstikker

Kalender

Kuglepen

Indkøbspose

Hårelastik

Hårnåle

Tja, det var vist det... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt som man kan være så forskellige :)

I min taske (et eller andet ukendt mærke jeg fandt i en tøjforretning for nogle år siden) er der:

Pung

Nøgler

Mobil

Mobiloplader

Læbepomade

Tandstikker

Briller (har linser, men hvis der nu sker noget)

Ekstra vitaminpiller+jerntabletter

Hovedpinepiller

Trusseindlæg + bind

Tandstikker

Kalender

Kuglepen

Indkøbspose

Hårelastik

Hårnåle

Tja, det var vist det... :)

Lyder meget som indholdet i min - efter jeg fik ryddet op ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Jeg skal lærer at ikke alt behøver at komme i tasken :D Jeg har haft alt fra paraply til tennisbolde :D

Håber det var en lille paraply, for ellers skulle tasken da godt nok være lang :D

Sjovt som man kan være så forskellige :)

I min taske (et eller andet ukendt mærke jeg fandt i en tøjforretning for nogle år siden) er der:

Pung

Nøgler

Mobil

Mobiloplader

Læbepomade

Tandstikker

Briller (har linser, men hvis der nu sker noget)

Ekstra vitaminpiller+jerntabletter

Hovedpinepiller

Trusseindlæg + bind

Tandstikker

Kalender

Kuglepen

Indkøbspose

Hårelastik

Hårnåle

Tja, det var vist det... :)

Ja det er sjovt man kan være så forskellige. De ting du skriver er da også ting jeg bruger, men finder det bare ikke nødvendig at slæbe med i en taske :D Måske når jeg bliver voksen, så lære jeg at tage en taske med. Har da en 3-4 tasker hængende, men bruger dem bare ikke. Når manden og jeg skal til fest, så har jeg heller ikke taske med, da det eneste der er i tasken er mandens ekstra smøger og dem kan han sgu selv have i lommerne :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det var en lille paraply, for ellers skulle tasken da godt nok være lang :D

Jo jo det var det :D Det kunne se kønt ud, at komme slæbende med så lang en taske :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo det var det :D Det kunne se kønt ud, at komme slæbende med så lang en taske :D

Ja det kunne se kønt ud, en lang taske med en bule i hver side :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kunne se kønt ud, en lang taske med en bule i hver side :lol

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt som man kan være så forskellige :)

I min taske (et eller andet ukendt mærke jeg fandt i en tøjforretning for nogle år siden) er der:

Pung

Nøgler

Mobil

Mobiloplader

Læbepomade

Tandstikker

Briller (har linser, men hvis der nu sker noget)

Ekstra vitaminpiller+jerntabletter

Hovedpinepiller

Trusseindlæg + bind

Tandstikker

Kalender

Kuglepen

Indkøbspose

Hårelastik

Hårnåle

Tja, det var vist det... :)

Hmm kom lige til at kigge i min taske... og der ligger da vist lige liiidt mere end jeg troede... :whistling

Så kan tilføje:

iPod

Ledning til iPod

Kamera

Endnu en kuglepen

Flere elastikker og forskellige hårklemmer

2 forskellige håndcremer

Linseetui + væske

USB-stick

Nøgle til den skænk, der er til opbevaring...!

2 strips

Gamle bon'er

Måske jeg også snart skulle rydde op i min taske... :whistling

Beklager emneskiftet i denne tråd - men kunne ikke lade være, da jeg indså hvad jeg rent faktisk har i min taske!!

Rigtigt at man ofte kun har behov for nøgler, mobil og pung - men jeg hader at have noget i lommerne (og har ofte ingen lommer) så kan ikke undvære min taske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm kom lige til at kigge i min taske... og der ligger da vist lige liiidt mere end jeg troede... :whistling

Så kan tilføje:

iPod

Ledning til iPod

Kamera

Endnu en kuglepen

Flere elastikker og forskellige hårklemmer

2 forskellige håndcremer

Linseetui + væske

USB-stick

Nøgle til den skænk, der er til opbevaring...!

2 strips

Gamle bon'er

Måske jeg også snart skulle rydde op i min taske... :whistling

Beklager emneskiftet i denne tråd - men kunne ikke lade være, da jeg indså hvad jeg rent faktisk har i min taske!!

Rigtigt at man ofte kun har behov for nøgler, mobil og pung - men jeg hader at have noget i lommerne (og har ofte ingen lommer) så kan ikke undvære min taske.

:D Det er bare helt i orden, nu får jeg næsten selv lyst til, at gå ud og se hvad der er i min taske :D Jeg har også ofte ingen lommer, så jeg kan på ingen måde undvære en taske ;) Hvis jeg kommer afsted uden, går jeg hele tiden og "leder" efter den - føler mig helt nøgen uden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op!! Med alt det I har med i taskerne, tror jeg da pokker I har brug for en stor taske :D :D

Jeg bruger sjældent taske, og tænker hver gang til min fødselsdag, at jeg skal ønske mig én. Men så siger folk; jamen du går da ikke med taske, og jeg har stadig ikke rigtig fundet nogen :P

Jeg er også en skovl til at glemme tasker rundt omkring- men jeg er med på en kigger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op!! Med alt det I har med i taskerne, tror jeg da pokker I har brug for en stor taske :D :D

Jeg bruger sjældent taske, og tænker hver gang til min fødselsdag, at jeg skal ønske mig én. Men så siger folk; jamen du går da ikke med taske, og jeg har stadig ikke rigtig fundet nogen :P

Jeg er også en skovl til at glemme tasker rundt omkring- men jeg er med på en kigger :)

Så skal du bare have hæftet tasken fast på dig med gaffatape :D Jeg købte faktisk en mindre taske for, ikke at kunne proppe så meget i den :rolleyes Men den er fantastisk rummelig, selvom den er mindre eller også er jeg bare rigtig god til at pakke den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal du bare have hæftet tasken fast på dig med gaffatape :D Jeg købte faktisk en mindre taske for, ikke at kunne proppe så meget i den :rolleyes Men den er fantastisk rummelig, selvom den er mindre eller også er jeg bare rigtig god til at pakke den :D

:lol Men bruger du alt det du propper i tasken? Eller er det bare "worst case"? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER