Mor til de skønne

Hvilken taske har I?

37 indlæg i dette emne

:lol Men bruger du alt det du propper i tasken? Eller er det bare "worst case"? ;)

Ja da :D En del er "worst case" som f.eks at jeg har smertestillende i min taske ;) Og andre ting er noget jeg får raget til mig, når jeg er ude og som jeg ikke lige får taget op, når jeg kommer hjem ;) Når jeg bruger min store taske har jeg også ofte en paraply liggende i den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min absolut favorit taske er Louis Vuitton . Er nok også kommet til at købe et par stykker mere i årenes løb. Men favoritten er klart den på billedet. Super fed og får mange kommentarer.

Tager nogen gange bare ned i byen med pungen, mobilen og nøglerne fordi jeg ikke lige gider slæbe rundt på en taske. Men det ender altid med at jeg griber efter et eller andet i tasken som jeg skal bruge og kommer i tanke om at "hov den havde jeg jo ikke med". Det er så træls. Så den er som regel altid med mig.

Har også bestemt mig for at når vi en gang får en baby så skal jeg have en Gucci pusletaske. De er så fede. Fik den vist i Gucci butikken i Paris. Super lækker .....

Kæresten synes jeg er tosset, men det er der ikke så meget at gøre ved <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare en rigtig FED taske - MÅ BARE EJE :P Hvor har du købt din og hvad har du måtte slippe? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare en rigtig FED taske - MÅ BARE EJE :P Hvor har du købt din og hvad har du måtte slippe? :)

NØJ den ser dyr ud :D Men fed er den :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NØJ den ser dyr ud :D Men fed er den :rolleyes

Jeg er helt sikker på, at den er møg dyr og at det vil tage mig laaaang tid, at spare op til den :rolleyes Men nogle ting kan man bare IKKE leve uden - som den taske :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt sikker på, at den er møg dyr og at det vil tage mig laaaang tid, at spare op til den :rolleyes Men nogle ting kan man bare IKKE leve uden - som den taske :D

Man skal vel nærmest købe en taske til at lægge penge i til at spare op :D Og den skal vel at mærke være stor :D :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man skal vel nærmest købe en taske til at lægge penge i til at spare op :D Og den skal vel at mærke være stor :D :P

Du har helt ret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare en rigtig FED taske - MÅ BARE EJE :P Hvor har du købt din og hvad har du måtte slippe? :)

Den er købt i Louis Vuitton i Hamborg. Det er en limited edition model fordi den har broderi, så den kan ikke købes i butikker længere. Det er nogle år siden jeg købte den, men mener den kostede omkring 1000 Euro :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.... og nu har jeg købt den octopus jeg sukkede efter, og den er SÅ lækker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.... og nu har jeg købt den octopus jeg sukkede efter, og den er SÅ lækker!

I multi farver? Jeg overvejer den sorte/sølv/guld udgave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I multi farver? Jeg overvejer den sorte/sølv/guld udgave

Jeg har pungen i de farver, rigtig flotte farver sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har pungen i de farver, rigtig flotte farver sammen :)

Ja, synes også den er meget neutral, men jeg ved ikke helt hvilken det skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER