Miss-Mette

Ferie - hvor skal vi tage hen?!

7 indlæg i dette emne

Hej tøzer,

Jeg behøver jeres hjælp til at finde et dejligt sted manden og jeg kan holde vores 3 dages ferie i uge 29 (tirs-fredag). Vi vil gerne et sted hvor vi bare kan slappe af og nyde hinanden, inden lillemanden kommer! Vi har et gavekort til kroophold i DK, så det ville jo være oplagt at bruge det, men vi syntes ikke at kunne fidne nogle hyggelige steder. Vi har også set på hotellet i Malmø, bare for at gøre noget lidt andet, men som stadig er tæt på OUH (Odense Sygehus), hvis lillemanden nu skulle finde på at komme før tid!

Jeg håber I vil fortælle jers erfaringer, eller komme med forslag til kroophold/hyggelige steder i DK eller omegn?!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Comwell Hotel i Kolding er ret lækkert, og Kolding er en skøn by synes jeg :)

Jeg kender ikke så mange kroer, men hvis i vælger en som ligger i en charmerende by, kan det jo også gøre meget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med et par dage i Kbh - være turist med kanalrundfart, tivoli, is på lagelinie og ligende :-)

Og hvis det er dejligt vejr er der jo havnebadet på Islands Brygge og Amager Strandpark.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til Aarhus. Nu er jeg måske lidt farvet ;) men jeg synes at Aarhus er en helt fantastisk by. Der er rigtig mange ting at besøge, og der er ikke ret langt.

Hvis I kommer til Aarhus kan jeg give jer mange gode fif til, hvor I skal tage hen og spise, shoppe osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kender desværre kun nogle steder i Jylland, så det er jo ikke tæt på OUH.

(ps. vildt smukt avatar billede du har fået på)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil sige det ved vejle, mener det hedder svanen, det ser i hvertfald super lækkert ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eller måske Odder park hotel, der har i kan i kører ind til Århus, eller horsens, og ikke langt fra Saksil strand :D

I kan også tage Nilles kro eller sabro kro, de skulle være kendte for deres mad, og stadig med gode muligheder for at komme til Århus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER